Gå til innhold

Billig og ungdommelig klesbutikk på nett.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal fornye garderoben, og trenger i den forbindelse tips til en billig og ungdommelig klesbutikk på nett.

Før brukte jeg å kjøpe klær i en butikk som het blend, men den har gått konkurs og har blitt erstattet av en svindyr butikk (1200 kr for ei bukse, wtf)

Noen som har noen tips, har sett på sparkjøp og ellos men likte ikke utvalget deres.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herreavdelingen på Zara. Det er greit å ikke bry seg så mye om klær, men Sparkjøp?

 

Vet har gidd fan i klær til nå, men skal prøve å komme meg på sjekkern nå så må kanskje brenne av et par lapper :p

 

Takk for linker forresten :)

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
Trenger ikke nødvendigvis å bruke mye penger på klær for "å komme seg på sjekkern", men det er en fordel å gjøre et godt førsteinntrykk - og da kan klær hjelpe godt på. Tross alt det første man ser ved en person, før man blir kjent med han/henne.

 

Ja, akkurat slik jeg tenker å :p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Bra jobba med å bumpe en 3 år gammel tråd.

Hvor får man btw tak i slike rabattkoder? Noe grunn til at den koden virker? Smells fishy..

 

Ganske enkelt. Hvis du prøver å legge en salgsvare i handlekurven, så står dette under varen:

 

"Receive an additional 25% off already-reduced prices. Enter Code RLSUM25 | Details"

 

Evnt: http://www.ralphlauren.com/shop/index.jsp?categoryId=1760788&ab=global_sale

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...