Gå til innhold

Kjapt om NV35


[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Hardware.no skrev:

 

"Techview.nl påstår at kortet vil ha en veiledende utsalgspris på 899 Euro (6-7000 NOK). Dette er kanskje litt i dyreste laget - selv om det er snakk om et "high-end" kort? Det ble tidligere sagt at kortet skulle være billigere å produsere enn NV30."

 

http://www.hardware.no/nyheter/april03/nv35_mer.html <---

 

Jeg håper og tror at det ikke stemmer :o . Syns kanskje det virker heller tvilsomt at nVidia lanserer et kort til 6-7000NOK, og mener at dette skal slå salgene til AMD? Hvis vi ser på spesifikasjonene, så er de de samme som på NV30, forutenom BILLIGERE ram og lavere klokkefrekvenser. Og dette får prisen til å dobles? ehh...tvilsomt....men vi får se...

Jeg kjøper hvertfall ikke noe skjermkort til 7000 spenn, og jeg regner med at nVidia tenker såpass mye at de også skjønner at folk ikke har råd til det. Det er tross alt antall produkter slogt de tjener på, right? :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det virker som nVidia er litt ute på jordet om dagen jeg, og om de lanserer et skjermkort (samme hvor bra det måtte være) til 6-7000kr som de satser på skal vinne tilbake % av forbrukerne tenker de ikke langt nok! Ola Norman driter jo ikke penger!! ffs

 

Men man får vel bare vente å se.. Og bare for å ha sagt det, jeg er ikke diehard ati fan, lommeboka bestemmer hvilken produsent det blir!

Lenke til kommentar

Tror den prisen er tatt rett ut av lufta.

FX 6800 MÅ bli bra for nVidia. Ellers går det med grafikk-avdelingen deres som det gikk med 3DFX i sin tid. Til helsike.

Egentlig lite sannsynlig at kortet blir så dyrt, siden det skal være en konkurrent til Radeon 9800Pro.

 

Ps - ser på avatar'en din at du ikke er ATI fanatiker :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
"]Hardware.no skrev:

 

...."Syns kanskje det virker heller tvilsomt at nVidia lanserer et kort til 6-7000NOK, og mener at dette skal slå salgene til AMD

 

Håper du mener ATi og ikke AMD. AMD har jo ikke noe med dette å gjøre. Ikke aktivt da :wink:

 

 

Tror nok ikke den vil koste noe mer enn hva NV30 kosta når den kom i butikkene. Sikkert noe under 5000,-

Mye synsing og gjetting på nettsider for tiden. Som den saken med AMD og kjølepasta :lol:

Lenke til kommentar

7000 kr? Må være NV35 Quadro eller noe det. :lol:

Får ikke solgt noen kort med den prisen. Noe av grunnen til at de nå har valgt DDR istedet for DDRII er jo faktisk for å få ned prisen på kortet.

Nå har jeg sett flere Geforce FX 5800 Ultra til under 4000 kr og siden NV35 skal være billigere enn dette så tyder det bra. Vi kan faktisk få start priser fra 3500 kr og nedover. :D

Lenke til kommentar
Syns det virker som nVidia er litt ute på jordet om dagen jeg' date=' og om de lanserer et skjermkort (samme hvor bra det måtte være) til 6-7000kr som de satser på skal vinne tilbake % av forbrukerne tenker de ikke langt nok! Ola Norman driter jo ikke penger!! ffs

 

Men man får vel bare vente å se.. Og bare for å ha sagt det, jeg er ikke diehard ati fan, lommeboka bestemmer hvilken produsent det blir![/quote']

 

Jeg pekte jo liksom ut at den prisen ikke kan stemme da...nVidia blir jo hengt hvis de skal selge grafikkort til 7000kr! Dette skjer nok ikke;) (håper jeg)

 

LOL Jeg mente Selvfølgelig ATI!! *skjønner ikke hvordan jeg klarte å taste AMD* I'm sorry :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...