Gå til innhold

Mulig noen har signert og tatt Pakken min?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Dette kommer opp når eg sporer pakken min:

16.04.09 13.06 UTLEVERT 5531 HAUGESUND Og Underskrift står det: K. I. Olsen.

Eg bur i nabokommunen, da skulle vell pakken komt hit? alle pakker før har gjort det.

Hva faen, har noen andre signert og tatt pakken min?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, derfor eg lurer veldig her nå. men utifra det som står er den utlevert til en Olsen fyr.

2500kr rett i dass på grunn av posten.

Når eg tenker meg om heter faktisk en fyr som har hytte ved siden av huset våres Kår Inge Olsen. lol

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Høres vel ikke usannsynlig ut at naboen kan ha tatt i mot den siden ingen var hjemme.

Det som imidlertid overrasker meg er hvor slepphendte endeleddet hos speditører kan være med å levere ut ting til tredjeperson.

Har selv opplevd at tredjeperson har mottatt pakker verdt ganske mange titusener, samt at pakken har blitt hensatt på trappa hjemme hos meg da jeg bodde midt i sentrum i Trondheim(!)

Når det er sagt så var dette andre speditører enn posten i begge eksempel.

-KJ

Lenke til kommentar

Det er jo ikke værre en å gå bort til naboen å spørre? Posten har en lapp med hans signatur på. Enkelt og greit.

Men så lenge du ikke har mottatt pakken og du ikke har signert på den så må de evnt bevise eller sannsynliggjøre at du har mottatt den. Om de ikke kan det så er det en sak mellom avsender(butikken) og Posten. Du skal fortsatt ha varen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...