Aleks Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ut skolevinduet mitt ser jeg bygget jeg bor i^^ Internatskole Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hybeln : ser rett på fengselet(spesielle folk),faktisk 20m fra fengselgjerdet hjemme:fjell,skog,en god del biler,folk Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) varierer litt etter hvor jeg er kan slenge ut bilder i morgen. et av den beste og et av den dårligeset utsikten Endret 21. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 her ser man Buskerud Gård og Collettbygget, pluss en del skog og jorder Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Utenfor skolen ligger den amerikanske ambasaden :O Masse vakter å styr hele tiden Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 ser faktisk på st.olav vgs i sarp. --> masse unge folk og en kirke --> masse gamle folk hele tiden. Så det jeg ser er en blanding mellom unge folk og gamlinger, nesten aldri noe i mellom, rare greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå