۩ҲЖҲ۩ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Kjære medmennesker! Det stedet der du befinner deg mesteparten av dagen, hvordan er utsikten din? Fra jobben min stirrer jeg rett ut på en motorvei og en svær kirkegård, og om jeg vil; Inn vinduet til folka som bor over veien. Skulle lastet opp bilde for å vise dette makabre synet, men grunnet strict jobb, tror jeg de ikke blir glad om jeg flyr rundt og blitser. Så! Hvordan ser utsikten deres ut Diskusjon.no ? Endret 16. april 2009 av Hrafn85 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 min utsikt er youngstorget, mye spennende å se på Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) jeg ser inn i blokken på andre siden av en liten gress-flekk... med andre ord, ikke store utsikten evt til litt skog på siden av blokken, ikke mye det heller. mulig jeg mister den utsikten etterhvert Endret 16. april 2009 av aklla Lenke til kommentar
Studentinød Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Uttafor her ser vi rett inn i skogen, teller hvor mange ekorn vi klarer å se i løpet av en dag:P Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 hoh, youngstorget faktisk. Endel mer interresangt enn mitt.. Noen bilder hadde vært utrolig fett ^^^. Uttafor her ser vi rett inn i skogen, teller hvor mange ekorn vi klarer å se i løpet av en dag:P hmh, ikke dumt. *sette seg bort i vinduet og telle lik som beveger på seg på gravplassen.* Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg ser toppen av kuppelen til Colleseum Kino. Lenke til kommentar
Tinutt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ser rett inn i en annen bygning. Mindre spennende. Ellers går det ofte folk forbi vinduene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) hoh, youngstorget faktisk. Endel mer interresangt enn mitt.. Om dagen ser du enten tapere(uteliggere, narkomanere osv), dressfolk med stresskoff stresskofferter eller damer med brede hofter og babyvogn. Litt mye av det samme endring: Må ikke heller glemme de utlendinger som vanker i byen mens de tjener fett på trygd -.- Endret 16. april 2009 av Fox Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 min utsikt er youngstorget, mye spennende å se på Fyrstikktorget > Youngstorget, helt klart! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Gardinene på skolen er som oftest trekt for, men de gangene de er åpne ser jeg rett bort i en fjellvegg med masse trær. Det står også ofte en gravemaskin der ut som noen i klassen finner utrolig fasinerende, hvorfor? det vet jeg ikke Endret 16. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ser rett ned på en murstein bygningen som er nabo skolen. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Ser rett inn i en annen bygning.Mindre spennende. Ellers går det ofte folk forbi vinduene. Haha, må benytte en matpause på å glise og stirre hardt på alle du ser passere, se om du får noe kontakt, og kanskje får noen til å stå og stirre og smile like manisk tilbake=? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Litt ute pa landet her.. Vi bor i en dal sa jeg ser en liten topp med masse skog, og masse hus nedafor. Pluss jeg ser bittelitt av oslofjorden i kanten av vinduet. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hjemme: Rett ut i hagen, hender hundene kommer til vinduet og hilser på. Skole: Litt forskjellig, for det meste ut mot parkeringsplassen og videre mot sjøen. Jobb: Ingenting, null vinduer. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 utenfor vinduet mitt på skolen ser jeg rett ut i havet og tåka Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Okay, det skulle visst gjelde skolen/jobben nå.. Men slik var det for meg i påska: Ser jeg som jeg sitter nå så ser jeg flytebrygga for båter, Mørkt, overskyet. Står jeg forran vinduet: Jeg ser flytebrygga til høyre. Fiskemottak til høyre. Rett fram ser jeg en øy. Jeg ser at det er litt vind ute siden sjøen i havna har bølger. En 4-6 cm høye, kanskje mer, vanskelig og si. 1.5m fra vinduet til enden av kaia. Mamma låner far si rorbu siden hun bygger på huset... Endret 28. april 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Utenfor skolen min så er det: Jernbanespor, en vei, et uttråkket jordet, og en parkeringsplass! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Her er utsikten min http://vimeo.com/3452043 Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Dritstilig Hille! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå