ar3dbear Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei. jeg går snart til innkjøp av en ny macbook, og lurer litt på hvordan det er å koble den til lcd-tv'n min via minidisplayport til hdmi? http://www.monoprice.com/products/product....=1&format=2 funker denne? noen som har testet den ut? blir det med bilde OG lyd? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nei, den vil ikke overføre lyd med bildet slik HDMI-kort gjør på aparater som har det, du vil trenge en ekstra kabel for lyd. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Såvidt jeg vet er det ikke mulig å få ut video og lyd med samme kabel fra de nye Macbookene. Endret 17. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er det bare jeg som synes dette er noe elendig? Hva er grunnen til at det ikke finnes originale adaptre direkte til hdmi? Endret 20. april 2009 av Zelziuz Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 kjipt at det ikke går lyd OG bilde.. og JA jeg synes dette er elendig! Lenke til kommentar
eideanders Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg bruker det selv og du trenger seperat overføring av lyd og bilde. Hvis du vil ha digital lyd så sjekk ut en toslink adapter, kjøp det gjennom google products. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 finnes det kanskje en kabel som tar digital bilde og lyd ut fra to punkter og smelter sammen til HDMI sånn at en adapter kan fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå