Hugo_Hardnuts Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Satt og bladde igjennom prisguiden i kjedsomhet her og det slo meg plutselig hvor usannsynlig mange horrible kabinetter det finnes der ute. Jeg er klar over at folk har forskjellig smak, men c'mon! Er det virkelig noen som finner ting som dette estetisk på noen som helst måte? Så jeg åpner herved for diskusjonen: Hva er det styggeste kabinettet du har sett? Post gjerne noen bilder også når dere først er i gang Men husk i samme slengen også å respektere at smak er individuelt. Gidder ikke starte en krangle-tråd, bare så det er sagt! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 synest det kabinettet der er en lovende start for casemodding, så selv etter butikk som fører det uten store lykken var bare laget i 500 eksemplarer såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Raidmax Sagitta Aerocool AeroRacer Pro Logisys Dracula Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Enig med de 2 første, men syns faktisk Logisys Dracula kabinettet er litt kult jeg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Enig med de 2 første, men syns faktisk Logisys Dracula kabinettet er litt kult jeg Styggeste jeg har sett på lang tid Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Med henhold til §10 i retningslinjene forsvant "1" innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå