hitokiri Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lastes ned i et voldsomt tempo. Les mer Lenke til kommentar
jonask84 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hvordan funker dette mtp at iphone kun kjorer ett program av gangen? Signer man ut hvis man skal bruke telefonen til noe annent? I safall blir det vel ganske nyttelost? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, da logger du deg av. Greit hvis du skal noe konkret, men ellers kan det bli litt slitsomt. Lenke til kommentar
12g Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Har brukt skype for å snakke med en venn i belgia(...gratis! ). Og må si det er utrolig bra tale kvalitet og responstid når man snakker med skype på iphonen, akkurat som en vanlig telefonsamtale. Litt problemer med å få startet en samtale, men det går fint etter det. Synd at skype blir avbrutt automatisk når noen ringer deg på vanlig måte. Ellers kjempe fornøyd! Endret 16. april 2009 av 12g Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Irriterer meg noe ekstremt at man ikke kan ringe fra Skype for S60. De har sagt at det ikke er behov for det, så går de bak S60-brukeres rygg og lanserer en iPhone utgave som kan ringe - Hva faen! Overreagerer kanskje litt, men det gjør meg forbannet. Det er ikke noen teknisk grunn til at vi med S60-telefoner ikke skal få skikkelig Skype! Er kun to ting jeg savner på min 5800, og det er Skype og Spotify. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, da logger du deg av. Greit hvis du skal noe konkret, men ellers kan det bli litt slitsomt. Er du sikker på det? For på min iPhone kan jeg gå ut av Chat(msn), gjøre noe annet og deretter gå innpå igjen. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du logger ut av Skype, men noen IM-klienter for iPhone holder deg pålogget, som f.eks. BeeJive IM. Dette blir uansett ikke noe problem lenger når push notifications kommer for fullt til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg