Celia Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ..når en har et kamera fra før. Jeg har skrevet en del innlegg her inne fordi jeg enda ikke har klart å bestemme meg for hvilket kamera jeg skal ha i tillegg til mitt fuji finepix 304. Jeg har vurdert en hel haug med kameraer og vil gjøre et lurt og rimelig valg. Etter hvert som jeg leter får jeg lyst på kameraer med flere megapixler og da må en opp en god del i pris, egentlig er jeg jo ute etter et kamera med hjelpelampe til fokusen slik at jeg kan ta bilder om kvelden innendørs, det er rett og slett umulig hjemme hos meg med mitt fuji finepix 304. Når en ikke får fokusert, og selv om en bruker blitz blir bildene totalt uklare, en må jo få fokusert på forhånd for at blitzen i det hele tatt skal kunne hjelpe til med å ta et godt bilde(uansett hvor bra blitzen er). kameraene jeg har vurdert er: canon a70(få megepixler),casio 5700,olympus c5050(for dyrt), canon s50(dyrt). Jeg har lyst å gå for casio, det er ganske rimelig nå og så har jeg lest brukerene sine meninger om dette kameraet og det får 4 og en halv stjerne av 5 mulige stjerner i gjennomsnitt. Testene jeg har lest har vært varierene. Det mest negative er lcd skjermen som er for mørk(men en kan vel bruke søkeren?) og så har det veldig treg oppstart og blitzen bruker lang tid til å gjøre seg klar. ellers tar kamera veldig bra bilder og en kan velge iso50 med lite bildestøy, det har ellers mange manuelle funksjoner(svært mange) men det er ikke brukevennlig med en tynn bruksanvisning. Kameraet har heldigvis hjelpelampe til autofokusen, det burde alle kameraer ha! Jeg har også veldig lyst på canon a 70, det er et svært rimelig kamera som visst er veldig bra, men det har ikke så mange megapixler da. hva skal jeg velge til å ta gode bilder, som jeg kan forstørre litt, bilder som jeg kan ta inne når ikke fuji finepix 304 fungerer? Jeg har mast en del angående dette her inne, men det er hyggelig å få svar, da lærer en mye nyttig og får mer peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå