Dr3as Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ville bare si at jeg digga disse bilene, folka hadde vist stand på tg også. Noen som driver med slike mini rc biler her på forumet? http://www.mini-rc.no/ Er et forum der etc. Lenke til kommentar
spboy Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Tror jeg skal prøve ut en slik (kjøpe en ) !! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 ser morro ut ja, har bestilt meg.. snakka med en eng fyr som anbefalte disse bilene for en kjedelig dag på kontoret eller man bare vil more seg litt. Bestilte en turbo bil xtra motor, batteri og heat sink. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 har en sånn turbodings Er det billigste dritet jeg har vært borti Rene 10 kroners taiwan leka Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 De så ikke så bra ut Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 De så ikke så bra ut syntes heller ikke det. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Mini-Z er tingen, ta dere en tur hit: http://www.rc-utstyr.com Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei Dr3as! Eg kjøpte ein ein turbo mini-rc på Tg.Grunnen var mest at eg følte eg måtte kjøpe noko.Og at bror min liker rc.Den fungerer omlag som eg hadde forestillt meg (fått demostrasjon på standen i Vikingskipet).Greit å leike seg litt med når ein vil ta eit lite avbrekk fra jobbing med pcen. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 jau mini-rc er artig og drive med. iallefall oppgradere, modde og style! stikk innom forumet våres så får vi litt liv der! går litt i det små føreløpig. mvh Anders Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 btw, sjekk samlingen min a: sorry hvis bildet er litt stort men det er bare 93k mvh ANders Lenke til kommentar
spboy Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Å dette ser så gøy ut, jeg må få tips til hvor jeg skal kjøpe meg. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Å dette ser så gøy ut, jeg må få tips til hvor jeg skal kjøpe meg. Lekebutikken.. iallefall på Lekestasjonen på Bystasjonen i Bergen. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 /me har Micro-RC og det er kanon moro aa leke seg med Kjoepte den egentlig til min 2 aar gamle soenn men han har ikke faatt laane den saa mye enda :wink: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 De er driiit fete, helt klart å anbefale om du liker elektronikk morro å sitte å slappe av med på kontoret og sånn. Utrolig mye morro med en sånn liten dings. jeg har handla på www.mini-rc.no et sted å anbefale, se i forum for ideer til modding etc Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nei jeg skal nok heller ha meg en stor, bensindrevet bil som går i 110 km/t og 0-65 km/t på 1,5 sek. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 nekter ikke for at bensin biler er kult, testa det flere ganger og tenker på et båt å ha til å kjøre på hytta, men litt vanskelig å drive med sånt inne Lenke til kommentar
spboy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Har tenkt å kjåpe fra denne siden: http://www.rc-utstyr.com men jeg vet ikke om for eksmpel viss jeg kjøper Ferrari F40 om ekstra utsyret der vil funker på den, vil det ? Skal ha original mini - z ikke mini rc eller palm runner !! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 på et båt å ha til å kjøre på hytta, http://home.no.net/rcutstyr/svi_h_mot_v.mpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå