Gå til innhold

Mer nøyaktig kontrollvifting i sommer (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For oss som aldri hadde Gamecube, så er det irrelevant hvordan Wii yter i forhold til denne konsollen. Har man det gøy, så er det uavhengig av hvilke konsoller som har eksistert tidligere.

Det eneste virkelig problemet jeg har med Wii, er at det praktisk talt er umulig å kommunisere med folk når man spiller online. I de spillene jeg har forsøkt online (alle fra EA Sports) kan man kun sende forhåndsskrevne fraser til hverandre. Dette er visstnok for å hindre pedofile i å ta kontakt med barn, men det er fortsatt en gedigen brems på online-opplevelsen. Nå har de jo kommet med Wii Speak, men etter fem måneder på markedet er det fortsatt kun ett spill som benytter seg av dette tilbehøret. Idiotisk…

Med MotionPlus har i hvert fall jeg stor tro på det vil bli en helt unik spillopplevelse så spille tennis. Det finnes sikkert også et stort potensial for mye moro på andre områder også.

Lenke til kommentar

Jeuda, sier ingenting om hvor moro man kan ha det.

Men så Wii er maks verdt 1000 spenn med tanke på innholdet.

Nintendo har skapt en falsk verdi som Apple gjør med sine maskiner.

Så lenge folk er villig til å betale for mye så vil produsentene overprise produktene sine.

Lenke til kommentar
Nintendo ler hele veien til banken

At folk ikke skjønte at de kjøpte Gamecube 1.5 med en dårlig fungerende gimmick

Kjøpte meg underholdning, som jeg alltid gjør når jeg kjøper konsoller. Gimmick? Hvilken andre konsoller har da den eksakt samme styringsmetoden som Wii har? PS3? Som klaska det på, som alltid, etter at Nintendo annonserte sin styrings metode med bevegelse?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg underholdning, som jeg alltid gjør når jeg kjøper konsoller. Gimmick? Hvilken andre konsoller har da den eksakt samme styringsmetoden som Wii har? PS3? Som klaska det på, som alltid, etter at Nintendo annonserte sin styrings metode med bevegelse?

nok en gang, Han mener at den er Overpriset i forhold til hva den egentlig koster. Ikke så vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Jeuda, sier ingenting om hvor moro man kan ha det.

Men så Wii er maks verdt 1000 spenn med tanke på innholdet.

Nintendo har skapt en falsk verdi som Apple gjør med sine maskiner.

Så lenge folk er villig til å betale for mye så vil produsentene overprise produktene sine.

Jeg ser den sammenlikningen med apple. I mine øyne er apple sine produkter generelt overpriset i forhold til hva tilsvarende produkter fra andre produsenter koster, samtidig som det er veldig begrenset i forhold til kompatibilitet med annen program-/maskinvare. I apples favør skal det nevnes at de har noen virkelig gode produkter, særlig kreativ programvare, som er midt i blinken for dem som kun har bruk for dette. Jeg har selv en wii, fordi zelda og mario er de to beste spillseriene som er produsert. Skulle gjerne hatt konsoll som støttet GTA også, men zelda og mario er prioritet. Jeg er også musiker og skulle gjerne hatt GarageBand fra apple, men det finnes jo tross alt alternativer på pc.

Lenke til kommentar

nok en gang, Han mener at den er Overpriset i forhold til hva den egentlig koster. Ikke så vanskelig å forstå.

Og hva er da den egentlige kostnaden for en Wii? Jeg begynner å bli temmelig lei av ufullendte argumenteringer om Gamecube 1.5 og blablabla dumme Nintendo som er ute etter å tjene penger. Ja tenk, et spillselskap som er ute etter å tjene penger, dumt at vi ikke har flere som Sony og Microsoft som driver så mye konsollveldedighet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...