Torey Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei jeg har et lite problem Jeg har en spotify account men kan ikke bruke den på skolen på grunn av proxy Kjenner noen av dere en proxy instilling som kan endre det ?? =D Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei jeg har et lite problem Jeg har en spotify account men kan ikke bruke den på skolen på grunn av proxy Kjenner noen av dere en proxy instilling som kan endre det ?? =D Er ikke helt sikker på om dette funker, men du kan prøve å kjøre spotify gjennom your freedom og sockscap Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei jeg har et lite problem Jeg har en spotify account men kan ikke bruke den på skolen på grunn av proxy Kjenner noen av dere en proxy instilling som kan endre det ?? =D Du legger til adressen til proxyen skolen bruker i Spotify. Årsaken til at Spotify ikke kommer på nett er at den ikke vet hvordan den skal komme seg ut. Sett på automatisk oppdaging eller angi adressen og porten manuelt. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Funket når jeg skrev inn ip'n og porten til ksolen og innloggingen min på spotify Så nå er jeg inne på skolenette =D Lenke til kommentar
Trollsauen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Okay, jeg har nå fått det samme problemet siden IKT-avdelinga på Sogn følte for å være slemme, kan noen forklare meg f.eks hvordan jeg finner ut hva jeg kan gjøre for å komme forbi? uten å spørre dem selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå