Madeo Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei. Leter etter et program som kan la meg kjøre et fullskjermspill på hovedskjermen, samtidig som jeg kan se msn på den eksterne (den blir svart nå) og helst slik at jeg kan trykke en knappekombinasjon for å "frigjøre" musa, og sitte på MSN takk! Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er vel en funksjon innebygget i Windows til dette..? Det er det i alle fall i Vista... Gå på egenskaper for skjerm - innstillinger. Så drar du bare skjerm nr. 2 over på nr. 1 og slipper... Dette funker hos meg... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dette er avhengig av skjermkortet og -driveren din. Noen støtter dette, andre ikke. Og utenom det vil enkelte spill uten videre "sperre" den andre skjermen. Hos meg fungerer det fint å ha skjerm nr. 2 på for de fleste fullskjermprogrammer og spill. Unntaket er Quake Live (men jeg spiller ekstremt sjeldent så det er ikke et problem ). Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Dette er avhengig av skjermkortet og -driveren din. Noen støtter dette, andre ikke.Og utenom det vil enkelte spill uten videre "sperre" den andre skjermen. Hos meg fungerer det fint å ha skjerm nr. 2 på for de fleste fullskjermprogrammer og spill. Unntaket er Quake Live (men jeg spiller ekstremt sjeldent så det er ikke et problem ). MIsforstå meg ikke. Det funker å se hva som skjer på den andre skjermen, men jeg kan ikke bruke noen av elementene jeg har plassert der, uten å gå ut av spillet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ah, sånn å forstå. Jeg kan for eksempel ikke lese eposten i Outlook kjørende "på" skjerm 2 samtidig som jeg spiller Half-Life. Jeg må minimere det først (det vil si, det skjer automatisk). Uten at jeg er noen ekspert på området tror jeg det er fordi skjermkortet bruker mest energi på selve spillet, så for å gjøre noe annet kreves det litt mer krefter andre steder. Men jeg har et par spill hvor det går uten problemer uten at jeg husker titler i hodet. Og det enkleste kan jo være å få spillet til å kjøre i "Windowed mode" om behovet er prekært. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Ingen andre som har forslag til et slik program? bør velegentlig ikke være for komplisert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå