jossiman Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei.. Jeg fikk problemer med bilen min høsten 2007.. (motor og karosseriskade) Leverte inn skiltene i oktober 2007.. Har fikset den og den er snart klar for registrering igjen! Er det sånn at jeg må vise bilen på biltilsynet?? Eller kan jeg ta EU-kontroll på et godkjent verksted, dra til biltilsynet og betale årsavgift og tegne forsikring og kjøpe nye skilter?? Takker for svar Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du må ikke til biltilsynet, skulle den ha vært EU-godkjent? Lenke til kommentar
jossiman Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Du må ikke til biltilsynet, skulle den ha vært EU-godkjent? Ja den skulle vel vært EU-godkjent i september 2008.. Bra jeg ikke må til biltilsynet da Lenke til kommentar
jossiman Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 hmmmm. Jeg blir så usikker, for det er så mange som sier jeg må vise den hos biltilsynet siden den har stått så lenge uten skilter... SKEPTISK!!!! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Må vel bare til biltilsynet om du har gjort endringer med selve bilen. Så tror det holder med eu-godkjenning. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 EU-godkjenning på statsautorisert verksted holder. Det eneste som er surt, er at du må godkjenne den nå - og på nytt i september 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå