Sovesofa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 heisann, søkte befalsopptak til 0908 kullet, og fristen gikk ut i går, men har fortsatt ikke fått noen bekreftelse i posten enda, men skjønte det sånn at man bare må levere søknaden innen 15/4, men at den lappen man må sende tilbake kommer seinere på året? stemmer det? Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, det stemmer. Jeg sendte søknaden før påske og har enda ikke fått det brevet du snakker om. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Snakket med en mann på telefon i slutten av mars, han sa han skulle sende meg papir og slikt. Fikk sms om at de hadde mottatt søknad, men trodde jeg måtte skrive under først. Så da jeg ikke hadde fått noen papirer igår prøvde jeg å søke via nett. Fikk beskjed om jeg jeg allerede hadde søkt og at det bare var mulig å gjøre det en gang. Så nå er det bare å vente Hva er neste steg? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 neste steg er vel at man får papirene, altså en bekreftelse som man skal sende inn igjen til VPV, sammen med evt referanser, vitnemål.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 OZ-racing: Du er inne nå, er du ikke? Har du husket å sende søknad tjenestevei? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 er inne, stemmer det sende inn tjenestevei? åssen da tenker du på ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Via troppssjef. Skal du på FOS, HOS eller UB-opptak vinter eller andre opptak mens du er inne, skal søknaden sendes tjenestevei. Vet ikke hvor strenge de er på det, men det står på sidene gjemt et sted, eller muligens på søknadsskjemaet, at den skal sendes tjenestevei og IKKE med sivil post. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 det nevnte ikke min LT, noe om da jeg nevnte det for han, så regner med det går i orden Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 OK. Ja da går det vel i orden. Hvor tjenestegjør du? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 RSF Rogaland/agder... , ja regner med det går i orden, ett av spørsmålene er jo om du tjenestegjør ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det samme søknadsskjemaet skal sendes tjenestevei;) grunnen til at det skal sendes tjenestevei er sannsynligvis at troppssjef skal påtegne søknaden. Hva har du slags stilling? Er du på kjevik, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå