Gå til innhold

Oppgitt over Windows dvd maker !

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet inn her tidligere angående problemer med windows dvd maker (scenevalgsmenyen forhåndsviser ikke videofilene, men scenevalgsknappene blir svarte)

Jeg har nå snakket med x antall instanser, og ingen kan fortelle emg noe om hva som er galt, eller hvem man kan snakke med for å få vite hva man gjør galt eller om programvaren er defekt. Det nærmeste jeg kom var en telefon til Microsoft support hvor de skulle ha 500 kroner for å feilsøke maskinen min. Som jeg sier, så er det 500 sure kroner hvis svaret er at de ikke kan finne noe galt (for eksempel fordi jeg har oversett noe i programmet)jeg kan jo da like gjerne kjøpe et nytt program for samme prisen.

Er det noen som kjenner til dvd maker, og vet hvordan menyvalgene er der? Jeg liker godt de menyene man kan velge mellom når man skal brenne over filene sine til dvd som enkeltfiler. Jeg vil gjerne ha tips om hvilke programmer som har samme type menyvalg.

Jeg ble tipset på Nero, men så vidt jeg kan se ut fra prøveversjonen av Nero 9 så er det ikek slike menyvalg der, det slo meg mer som et program for å brenne filene over på dvd uten noe mer krimskrams enn av de ligger på dvd'en. Godt mulig at jeg tar feil her.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...