bruker365 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvordan får jeg det? Må jeg levere inn pc'en til skolen slik at de kan kødde med den? Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Om du bruker den som skuledata kan du nok bare levera inn og snakka med dei, ja. (På VGS) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) med pednett går jeg utfra du er elev i hordaland. når du mener "kødde med den" mener du vell reinstallering? har du Xp home må den reinstalleres siden home ikke støtter domenet du må inn i for og logge på pednett, har du xp pro kan du meldes inn uten behov for reinstallering. blir ikke akkurat planta ei tikkende bombe i pcn din om den reinstalleres er standard xp pro sp3, driverne fra produsenten og programvare du har behov for i undervisningen som office, gjerne adobe,ordbøker etc Endret 16. april 2009 av cruzader Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 med pednett går jeg utfra du er elev i hordaland. når du mener "kødde med den" mener du vell reinstallering? har du Xp home må den reinstalleres siden home ikke støtter domenet du må inn i for og logge på pednett, har du xp pro kan du meldes inn uten behov for reinstallering. blir ikke akkurat planta ei tikkende bombe i pcn din om den reinstalleres er standard xp pro sp3, driverne fra produsenten og programvare du har behov for i undervisningen som office, gjerne adobe,ordbøker etc Ja jeg er elev i Hordaland. Jeg har xp home også, så da blir det vel reinstallering... Men vet du hvorfor vi ikke har tilgang til studnettet lenger? Før var det bare å logge seg inn. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 fordi når læreren sperret nettet for prøver etc hoppet folk bare over på studnett for og unngå sperren. derfor er det nå et lukket nettverk hvor folk som har behov for det blir gitt tilgang isteden, som alt annet misbruker et par stykker det så rammer det alle andre også. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Uff da. Har jeg noen sjangs for å få tilgang til det? For jeg har ikke akkurat lyst til å reinstallere Pc'en.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 da må du spørre pent hos IT på din skole, policyen på det er litt forskjellige rundtom på skolene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå