Fezzer Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei. Har hatt min xbox 360 siden september 08. I det siste har det oppstått en god del hakking når det skjer mye i et spill. I Skate 2 føles det til tider som om jeg sitter med 5 fps når jeg trykker på flere knapper samtidig og det er mange personer og mye kulisser rundt. Av en eller annen grunn skjer dette kun i Career mode. Har også opplevd lignende ting i andre spill, men ikke i like stor grad. Er det noe med min xbox, eller er det et kjent problem? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er et relativt vanlig problem med xbox 360 at den blir for varm. Dette kan føre til at spill begynner å hakke osv. Du kan vurdere å åpne kabinettet og prøve å rengjøre det, men husk at du da trolig vil miste alt som heter garanti. Mener å huske at Lian Li nettopp har kommet med et nytt kabinett til xbox 360, med bedre kjølig og mindre støy. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hallo!? Det er jo xbox360 vi snakker om. Da læggbøkks liksom. Sånt får du når du går for billig skrap istedet for ekte hardware. Hehe... Men neida. Du kan prøve å slette cache på hardisk hvis du bruker det. Ellers er jo det naturlige remedi en ps3 i seg selv, seff. Uansett, Lychè te!!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå