ZneyPhinx Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Heisann! Jeg lurer rett og slett på, om det er noen som vet om noe sted hvor man kan få tak i den originale spoiler / bakvingen som sitter på Vectra (A) brukt. Jeg hadde glemt å låse bagasjerommet mitt en kveld for litt over et års tid siden. Det resulterte i at noen hadde forsynt seg med spoiler, samt høyre baklys (hele panelet var borte) - i løpet av natten. I etterkant av denne episoden har jeg fått tak i nytt baklys, men spoiler har vist seg å være helt umulig å få fatt i. Jeg har snakket med alle bilskrotere i nærmiljøet, og har også sjekket diverse sider på nettet hvor bilskrotere fra hele landet legger ut deler - men uten hell. Jeg fikk imidlertid oppgitt hos flere at de brukte å ta 200,- til 400,- for slike deler - og prisen var det jo ikke noe å si på, men når man aldri får tak i det hjelper det lite. Farge er det ikke nøye med, jeg vil bare få den på plass igjen - og slippe og dekke de 3 hullene på baklokket med svart gaffa-tape... Håper noen av dere bilfrelste har noen tips eller kanskje tilogmed sitter med noe sånt i bakgården På forhånd takk for all hjelp som måtte komme Zney Phinx Lenke til kommentar
eth006 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) http://www.nbfbildeler.no/templates/PartIn...4&Part_Id=1 prøv og ta deg en ringerunde. såg det var en bil der som hadde en slik spoiler på siden over .Du kan jo og prøve å ringe blomdals opelhøgg . dei har sikkart og Endret 16. april 2009 av eth006 Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Tusen takk Vet ikke hvordan jeg ikke har kommet over denne siden her når jeg har surret rundt på nettet, hehe. Kanskje det er håp om spoiler fremdeles Zney Phinx Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Blomdal hadde ikke, og så langt ikke noe hell hos de andre skroterene heller. Enten var bilen presset, ellers var det feil type. Er fortsatt åpen for forslag Vil presisere at det er typen med 3 skruefester jeg er ute etter, lengst ut på høyre og venstre side, samt 1 skrue midt på Zney Phinx Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Stadig på utkikk etter spoiler, all hjelp tas imot med stor takk Zney Phinx Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Har fortsatt ikke fått tak i spoiler - dersom noen skulle snuble over en slik Zney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå