Chilliking Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Har da en samsung mobil her som ikke vill sende sms. Hver gang jeg prøver å sende en meld får jeg bare en feilmelding somsier "sperret". Har et kontantkort som det står godt over 100kr på. å jeg lurer bare på om noen her har en løsning ? eller må jeg ta en telefon til telenor? PS: det er en Samsung m310(kontant tlf) Jeg er takknemlig for ALL hjelp! Endret 16. april 2009 av Chilliking Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei, har du sjekket at du har riktig meldingsserver på din telefon? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 sjekk også at sms sendes via GSM ikke UMTS... vet at det ofte er et problem på en del andre telefoner Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tenkte jeg skulle legge ved en liten "guide" på hvordan du finner frem, i allefall nesten sånn som dette, må kanskje lete deg litt frem. Nummeret til Beskjedsentralen (Meldingssentralen til Telenor)+4790002100 legges inn via: Meny -> Tekstmelding -> Innstilling -> Innstilling 1 -> Tjenestesentral Samtidig vil jeg nevne at m310 ikke har UMTS tilkobling, så det hjelper lite å nevne det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå