Gå til innhold

steelseries 5hv2 uten usb vs. med usb

Poks

Anbefalte innlegg

Hei,

lurer på om det noen forskjell på headsettene(SteelSeries 5hv2) utenom usb-lydkortet som følger med den ene. Har nemlig et uten, men skal prøve å skaffe usb-lydkortet da lydkortet mitt ikke vil være venner med meg og lurer da på om dette vil fungere. De ser jo like ut(usb-dongelen putter du bare mini-jack for mic og lyd ut inn i).

Noen som kan svare meg på dette?

Halvor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

lurer på om det noen forskjell på headsettene(SteelSeries 5hv2) utenom usb-lydkortet som følger med den ene. Har nemlig et uten, men skal prøve å skaffe usb-lydkortet da lydkortet mitt ikke vil være venner med meg og lurer da på om dette vil fungere. De ser jo like ut(usb-dongelen putter du bare mini-jack for mic og lyd ut inn i).

Noen som kan svare meg på dette?

Halvor

Er ikkje så teknisk god, men eg kan sei at eg har Steelseries 5h v2 og det fungerer strålande.

Lenke til kommentar

Ja funker gjør det jo, men har en litt ødelagt minijack-kontakt på lydkortet så vil gjerne usb-lydkortet hvis mulig. Steelseries reklamerer jo med mulighet for 7.1-lyd med usb, men ikke uten, så lurer på om det er forskjell på de faktiske hodetelefonene utenom da dette usblydkortet.

Er det ikke det kan jeg jo bare plugge mitt inn i et(hvis jeg får tak i det da). Hvis ikke må jeg finne en annen løsning.

halvor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...