roy_nor Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Skal selge en laptop for svogers, og lurer litt på hvilken pris jeg skal legge den ut for. Det er enn HP Compaq nx7010 med 2 docking og ladere. spec er: Win XP pro ENG (med cd og lisens) 15,4" wide (matt) oppløsning: 1280x800 ATI Radeon 9200 skjermkort (64mb) 1.70GHz Pentium M CPU 512mb ram 60GB hdd DVD+CD/RW brenner 4 til 5 timer på batteri Han har konstant brukt denne med docking og tilkoblet mus/tastatur, så selve pc'en er strøken og batteriet har blitt tatt ut av maskinen siden dagen han kjøpte den så det holder ganske så lenge. Omtrent hva burde jeg forvente her? (realistisk pris vs finn.no pris?) Lurer på å selge docking på ebay og pc'en for seg selv siden det sikkert ikke er så mange som trenger docking.. Takker for alle pekepinner! =) Endret 16. april 2009 av roy_nor Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tipper du vil få 2-3000 for den på finn Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Her er det lader og 2 docking som øker prisen, for laptopen er rubbish Maks 3000 om du er heldig trur jeg. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Her er det lader og 2 docking som øker prisen, for laptopen er rubbish Maks 3000 om du er heldig trur jeg. Den duger ikke til svært annet enn kontor oppgaver nei. Gir den et shot på 3000,-. Takk for svar! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå