Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norge tildelt nye havområder, ca 3 ganger så mye olje/gass mener ekspert!

hean

Anbefalte innlegg

LOL, dette skal INGEN ende ta. En ekspert mener de tildelte oljeområdene Norge har vunnet retten til inneholder 3 ganger så mye Olje som de områdene vi har frå før. Enda er det vel flere tiår til de ressursene vi allerede har på langt nær er tomme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synd... gleder meg til Norge blir kvitt oljen og flertallet av asylsøkere og trygdemissbrukere må begynne å jobbe...og ikke bare stappe nesa ned i oljen...samme med politikerne, gleder meg til oljen tar slutt slik at de må begynne å satse på ting vi virkelig trenger her i landet og ikke alt annet tull- bare fordi vi har råd. Jeg mener det må bli populært å styrke kjernetjenestene (skole, politi, brann, helse) ikke bare bygge operahus og klippe snorer på broer...

Lenke til kommentar
Kommer aldri til å bli penger av det der. Innen den tid har markedet blitt oversvømt med olje, for så å gå over på andre energikilder.

innen den tid?

La oss si at de begynner med utvinning innen 4-5 år, tror du at man har klart en totalomvending vekk fra olje og gass på den tiden?

At det kommer mye alternativ energi og nye energikilder er det ikke å legge sjul på, men olje og gass kommer til å regjere i en stor stund framover på verdensbasis.

Lenke til kommentar
Kommer aldri til å bli penger av det der. Innen den tid har markedet blitt oversvømt med olje, for så å gå over på andre energikilder.

innen den tid?

La oss si at de begynner med utvinning innen 4-5 år, tror du at man har klart en totalomvending vekk fra olje og gass på den tiden?

At det kommer mye alternativ energi og nye energikilder er det ikke å legge sjul på, men olje og gass kommer til å regjere i en stor stund framover på verdensbasis.

Tror du at man begynner å utvinne om 4-5 år? Det er helt urealistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...