Pysj Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ...men nå har LG trukket tilbake informasjonen. Les mer Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 LG Viewty var jo en hit. Kanskje denne også blir det? heftig oppløsning på skjerm og opptak av Video, blir jo nesten miniHD (hvis info stemmer) Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dersom denne telefonen kommer i mitt tidsrom hvor jeg skal ha meg ny telefon, er denne absolutt interessant. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Litt synd at jeg kjøpte Renoir, men så er jeg veldig fornøyd med den Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det kameralys jeg ser istedenfor blitz her? Håper inderlig ikke det... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 @ Core2Dude: Ja, Viewty var en hit! Den kom vel ut sent på høsten 2007, og den selger ennå. Det kaller jeg seiglivet, og det på en telefon som ikke heter Noka eller Sony Ericsson. Jeg kjøpte faktisk en Viewty for en måned siden, og liker den godt. Ok, den mangler wi-fi og GPS, men siden telefonen ikke har Windows eller S60 OS, er utvalget av bra GPS-programmer svært begrenset. Dessuten er PC Suiten crap, men jeg brukte den kun til å få synket kalender og kontakter. Så var det til helvete ut med den. Kalender og kontakter ble så sikkerhetskopiert til minnekortet. Nå overføres det kun bilder etc via USB-kabel i harddisk-modus. Det går uventet kjapt! LG er virkelig et merke å regne med. De kommer med en rekke interessante modeller, og følger helhjertet opp etter landsmannen Samsung der. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 @ CellularDude: Kjøpte også Viewty for ikke så lenge siden, og må si jeg er utrolig imponert over LG for tiden. Ikke minst skårer LG godt på kamera optikk og blits. Ellers er jo touchgrensesnittet en fryd i seg selv for dem som ikke er vandt til det Blir en touchy hverdag med LG i hånda <3 ;D Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 er det lokket til en sprettopp blits på toppen ? Det kan jo bli kraftig! Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 er det lokket til en sprettopp blits på toppen ? Det kan jo bli kraftig! Åj! du sier noe Ser faktisk ut som det ass. Så er det andre "lyset" frempå den autofokus lys greia sikkert Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) @ Core2Dude: Jeg kan fortelle deg det at jeg faktisk har en Nokia 5800 XM, som har det meste av utstyr, men likevel kunne jeg tenke meg å prøve ut en LG-telefon. Grunnen er det vi har snakket om, at LG har mye bra på gang. Ville egentlig ha en KP 500 Cookie, men den hadde de ikke der jeg handlet. Men de hadde Viewty, og jeg husket at jeg hadde lest et par tester av den. Etter å ha prøvd Viewty'en, tok jeg den. Den slår jo Cookie galant på kamera. De hadde Renoir inne også, men jeg valgte å ikke gå opp i pris for å få den. Så nå har jeg bestemt meg for å beholde den en stund. 5800'en blir nok å finne på auksjon. Ikke det at 5800 er noe dårligere enn Viewty, tvert imot, men jeg likte Viewty innmari godt. Savner GPS og Wi-fi, men jeg har en Nokia E71 i bakhånd, da. Nokia er et ålreit merke, men synes ikke designet er all verden (E71 er ett av få unntak). Dessuten er LG og Samsung blitt mindre... skal vi kalle det "sære" med årene. Dermed kan det gå mer fra finsk til koreansk for mitt vedkommende. Tiden vil vise. Endret 17. april 2009 av CellularDude Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 er det lokket til en sprettopp blits på toppen ? Det kan jo bli kraftig! Åj! du sier noe Ser faktisk ut som det ass. Så er det andre "lyset" frempå den autofokus lys greia sikkert ja, for det ligner på lyset på den gamle viewtyen...dette kan jo bety en blits med litt størrelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg