hl Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har en hardisk som er gått til h....e, jeg klarer å se harddisken når jeg setter den i en annen maskin, men klarer ikke å få lest innholdet. Referansene til filene er borte. Hva kan jeg bruke av software for å finne igjen dataene? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=87940 Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 lost & found fra partition magivc er en ener Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Søk på forumet. Det finnes mange tråder som omhandler dette. Du kan f.eks. søke på gjenopprette eller recovery på lagringsmedier. Da finner du mange tråder. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 www.download.com. Søk på recovery. Fnner MASSE kjekke programmer Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 et program som heter GetFataBack finnes for både NTFS og FAT.. funker kjempebra.. (du må registrere det!!! du kan så klart stjele en serial fra serials.ws, men det er ulovlig og frarådes på det sterkeste) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 har også brukt GetDataBack med stort hell. Kosta meg ca 650 kr, men det var det verdt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå