Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har vært nevnt syncing av facebook profilbilder her. Men finnes det en app hvor man får syncet alle facebook venner som kontakter på telefonen? Har htc desire, og hadde vært kjekt å fått inn alle kontaktene med profilbilder :thumbup:

 

Som sikkert er nevnt i tråden en halv million ganger tidligere:

Facebok Sync synkroniserer bilde, EboBirthday synkroniserer bursdager.

Lenke til kommentar

Anbefaler Waze som navigasjon på mobil, et artig navigasjon som nesten er som simcity spillet:)

Der er ikke helt brukbart som navigasjon enda, men nettet blir fort bygd opp, det er vi som bygger opp vegnettet.

Det skal bli en live navigasjon, der du får opp køer. ulykker, andre biler o.s.v.

ta en titt på waze.com og les litt mer om det:)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Desire Eiere :

LED Desire Light : skrur på blitzen som lommelykt, lyser meget bra, har også 4 lysstyrker og kan sende Morsekode.

Meget kjekt, en hvit skjerm lyser ikke så bra liksom :thumbup:

 

 

 

( iMobster ? jeg trenger flere mob-medlemer, legg meg til : Q3KDFC )

Lenke til kommentar

Fordrar ikke programmer som sorterer musikken selv etter hva artisten heter i id3-info. Jeg har en naming-policy på PC'n der alt ligger i mappe for artist og album, og låtene er merket 01-navn.mp3 02-navn.mp3 osv..også kommer de hulter til bulter i telefonen fordi idiotprogrammet bruker id3-info istedet for filnavnstrukturen.

 

Så jeg får 4 foldere med "Metallica" med 3-4 låter i hver.

Hvis du klarer å ha orden på samlingen i flsystemet, hvorfor ikke bar ha orden på id3-tagene også? Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Dette er helt feil, fungerer til mange andre banker, inkludert sparebanken1...

 

Trykk meny, configure banks og du er i gang.

 

Virker i dag på:

 

-skandiabanken

-sparebanken1

-gjensidige

-dnbnor

 

Ok, men nå finner jeg ikke igjen programmet i Market, finner kun den som heter "Skandiabanken SMSBank", er det den samme? For der får jeg ikke forandret bank (såvidt jeg har skjønt)

 

Programmet skal hete Smsbanking. På DENNE siden står det "expires 01.06.2010". Vet ikke om det kan være grunnen til at du ikke finner det på market.

 

Det er bare fordi det er kommet en ny versjon, bare å oppdatere det så er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Anbefaler Waze som navigasjon på mobil, et artig navigasjon som nesten er som simcity spillet:)

Der er ikke helt brukbart som navigasjon enda, men nettet blir fort bygd opp, det er vi som bygger opp vegnettet.

Det skal bli en live navigasjon, der du får opp køer. ulykker, andre biler o.s.v.

ta en titt på waze.com og les litt mer om det:)

 

Waze er et kult konsept :) Tror det kan komme til å knuse det meste av andre navigasjonsløsninger hvis mange nok tar det i bruk.

 

Har begynt å tegne opp veier i Skien, men det ser ut som at jeg er bortimot alene her foreløpig :p

Lenke til kommentar

Double twist virket veldig bra. Mye raskere og bedre grensesnitt. Går det an å streame musikken med dette programmet? Fant et program til å streame musikk:

HomePipe. Ikke helt fornøyd enda, stopper iblant i streaminga.

Finnes det andre alternativer som er gode?

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Anbefaler Waze som navigasjon på mobil, et artig navigasjon som nesten er som simcity spillet:)

Der er ikke helt brukbart som navigasjon enda, men nettet blir fort bygd opp, det er vi som bygger opp vegnettet.

Det skal bli en live navigasjon, der du får opp køer. ulykker, andre biler o.s.v.

ta en titt på waze.com og les litt mer om det:)

 

Waze er et kult konsept :) Tror det kan komme til å knuse det meste av andre navigasjonsløsninger hvis mange nok tar det i bruk.

 

Har begynt å tegne opp veier i Skien, men det ser ut som at jeg er bortimot alene her foreløpig :p

Det der virka jo som et ganske bra program. Lasta ned nå, så da må jeg vel ut å tegne veier ser jeg. Mangler noen der jeg bor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...