sureup Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Finnes det noen apps for videostream-avspilling i browseren (asx/wmv) eller uavhengig av den? Eller eventuelt en annen browser som støtter dette? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Finnes det ett liggnede bankprogramm som SMSBanking (fungerer kun på Skandiabanken) Til Sparebank1? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) I Handcent, går det an å endre på den der ballongoppsettet? Synest det såg litt for fjortiss ut... Og: Hvordan får eg opp tastaturet for å skrive "til" uten å først måtte ned der eg lager teksten, få opp keybordet der, for så å trykke i "til" boksen. Da har eg keyboard der og....? Endret 3. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Finnes det ett liggnede bankprogramm som SMSBanking (fungerer kun på Skandiabanken) Til Sparebank1? Dette er helt feil, fungerer til mange andre banker, inkludert sparebanken1... Trykk meny, configure banks og du er i gang. Virker i dag på: -skandiabanken -sparebanken1 -gjensidige -dnbnor Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 I Handcent, går det an å endre på den der ballongoppsettet? Synest det såg litt for fjortiss ut... Og: Hvordan får eg opp tastaturet for å skrive "til" uten å først måtte ned der eg lager teksten, få opp keybordet der, for så å trykke i "til" boksen. Da har eg keyboard der og....? Jeg får opp tastaturet bare jeg trykker i til-boksen. Må riktignok trykke en ekstra gang (om jeg ikke husker feil). Og hva med å sjekke instillinger før du spør, er veldig mange måte å konfigurere Handcent på, når det gjelder utseendet. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Skjønner ikke helt de som klager på Opera Mini. Er by far bedre enn den innebygde. Mye, mye raskere og med støtte for Syncing til bokmerkene og startsiden jeg har på pc. Genialt. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Til dem som f.eks. savner en dedikert kameraknapp på Desire: Button Shortcut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 ballong-looken er en klone av iPhone sitt SMS-program..derfor det ser litt fjortis ut sikkert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Og hva med å sjekke instillinger før du spør, er veldig mange måte å konfigurere Handcent på, når det gjelder utseendet. Sitter i Nordsjøen og er adskilt fra telefonen. Bare planlegger alle mulighetene Beklager at eg forulempet dem min herre. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Handcent har utrolig mange konfigurasjonsmuligheter. Kan endre det meste, men etter masse endring av utseende synes jeg egentlig fortsatt det var stygt. Når jeg endrer til Android-utseende (kan ikke skjønne at noen vil ha ballonger...) er det ikke noen marg, så teksten kommer helt inntil kanten. Jeg får opp tastaturet bare ved å trykke en gang i til-boksen. Går også an å velge at det skal komme opp automatisk. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Til dem som f.eks. savner en dedikert kameraknapp på Desire: Button Shortcut Det er da en egen knapp til dette fra før på Desire. Du trykker på den "optiske tingen" så blir jo egentlig ikke noe anderledes, om du binder en av de andre tastene til jobben =) Lenke til kommentar
rioi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 noen som vet hvordan jeg får fiksa meg SMSbanking? finner det ikke på market, og finner ikke noe download fra websiden deres.. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg får opp tastaturet bare ved å trykke en gang i til-boksen. Går også an å velge at det skal komme opp automatisk. Takker. Får ikke opp tastaturet ved å trykk en gang til, må først nedom "Lag" for å få tastaturet opp der. Men med automatisk så funker jo alt helt fint Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Til dem som f.eks. savner en dedikert kameraknapp på Desire: Button Shortcut Det er da en egen knapp til dette fra før på Desire. Du trykker på den "optiske tingen" så blir jo egentlig ikke noe anderledes, om du binder en av de andre tastene til jobben =) Poenget med dette programmet er at du kan tilordne enkeltprogrammer til long press på en av de fysiske knappene: Trykk lenge på søk - og du sendes direkte til f. eks. kameraet. Det kan man ikke på Desire from the box. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg får ikke Handcent til å lete i kontaklisten min. når jeg trykker på "pluss" knappen så kommer det bare de sistebrukte eller to stk som jeg har lagret via 1881. er det noen som kan hjelpe meg hvor i innstillingene jeg kan endre på at jeg får søkt i hele kontaktlisten? jeg vil helst bare søke på de som har telefonnr. sånn som det er på vanlig telefonlisten. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fikk HTC Desire i går og har leste HELE tråden før jeg fikk telefonen. Men nå er jeg vel mer forvirret enn om jeg ikke hadde lest den... Siden tråden er godt over 1 år gammel er det veldig mye uaktuelt her, noen programmer har kommet og noen har gått. Burde hatt en førstepost der det ble oppdatert kanskje...? Det jeg er på utkikk etter i første omgang, er et godt fungerende navigasjonsprogram med "naviger til" og fotoboksvarsling. Og Facebookprogram der man importerer kontaktene til telefonlista. Har nå lett blandig av kontakter. Er noe program man kan bruke for å editere og rydde i kontaktene? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fikk HTC Desire i går og har leste HELE tråden før jeg fikk telefonen. Men nå er jeg vel mer forvirret enn om jeg ikke hadde lest den... Siden tråden er godt over 1 år gammel er det veldig mye uaktuelt her, noen programmer har kommet og noen har gått. Burde hatt en førstepost der det ble oppdatert kanskje...? Det jeg er på utkikk etter i første omgang, er et godt fungerende navigasjonsprogram med "naviger til" og fotoboksvarsling. Og Facebookprogram der man importerer kontaktene til telefonlista. Har nå lett blandig av kontakter. Er noe program man kan bruke for å editere og rydde i kontaktene? Hvis du syncer via facebook for sense som følger med, så vil du få opp alle kontaktene dine i listen, men du kan velge å vise bare de med telefonnr eller velge som meg å ikke vise noen av fb kontaktene i det hele tatt siden de allerede finnes i den gamle telefonlisten. Men når du har syncet har du også valget om å koble den ene kontakten til en facebook kontakt. vet ikke om det var dette du ville vite Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dette er helt feil, fungerer til mange andre banker, inkludert sparebanken1... Trykk meny, configure banks og du er i gang. Virker i dag på: -skandiabanken -sparebanken1 -gjensidige -dnbnor Ok, men nå finner jeg ikke igjen programmet i Market, finner kun den som heter "Skandiabanken SMSBank", er det den samme? For der får jeg ikke forandret bank (såvidt jeg har skjønt) Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dette er helt feil, fungerer til mange andre banker, inkludert sparebanken1... Trykk meny, configure banks og du er i gang. Virker i dag på: -skandiabanken -sparebanken1 -gjensidige -dnbnor Ok, men nå finner jeg ikke igjen programmet i Market, finner kun den som heter "Skandiabanken SMSBank", er det den samme? For der får jeg ikke forandret bank (såvidt jeg har skjønt) Søkemotoren i maked er litt søppel. Du må søke Smsbanking, skriver du bare smsbank finner du den ikke... Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dette er helt feil, fungerer til mange andre banker, inkludert sparebanken1... Trykk meny, configure banks og du er i gang. Virker i dag på: -skandiabanken -sparebanken1 -gjensidige -dnbnor Ok, men nå finner jeg ikke igjen programmet i Market, finner kun den som heter "Skandiabanken SMSBank", er det den samme? For der får jeg ikke forandret bank (såvidt jeg har skjønt) Programmet skal hete Smsbanking. På DENNE siden står det "expires 01.06.2010". Vet ikke om det kan være grunnen til at du ikke finner det på market. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå