sdf123 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg bruker GDocs til å synkronisere mine dokumenter på Gmail tiltil telefonen. Men når jeg har synkronisert dem til telefonen, er det mulig å åpne dokumenete fra noe annet enn GDocs, feks at jeg bruker filutforskeren ASTRO til å åpne dem der. Grunnen til at jeg ønsker det er at GDocs kan ikke åpne .xls filer, så når jeg trykker på en .xls fil i GDocs, startet den automatisk opp webrowseren og prøver å logge meg på gmail for å se dokumentet via gmail. Men jeg har DocumentsToGo installert, så jeg vil heller åpne dokumentet der. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 En av de tingene jeg er mest fornøyd med er nytt keyboard. Ved bruk av feks EStrongs file manager kan du laste ned zip-filen, åpne den og installere apk direkte. Det nye keyboardet lar deg justere alt mellom himmel og jord du ikke tenkte at var nødvendig før du har prøvd... Send my position eller sendPosition er en fin måte å sende en google-maps-link med egen posisjon med sms/epost/facebook Organiser applikasjonene med apps organizer Audio manager for å stille alle volumer. Call meter NG for å følge med på bruk av data/ringeminutter/sms CalWidget for å lage kalender widget i alle størrelser. Connectbot for ssh til serverene mine. Get PVR for å kotrollere Getboksen. Truecaller slår opp for å finne ut hvem som ringer HandyCalc kalkulator MyCityBikes for å finne bysykler i Oslo MyPod for å laste ned og høre på podcast. Ellers bruker jeg som flere andre: Handcent Dolphin Barcode scanner Meridian Spotify Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som vet om/når ScummVm kommer til android 2.1 ? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Denne må følges med i. Ikke rart du har over 10.000 innlegg når du kopmer med så viktige innlegg som dette... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Denne må følges med i. Ikke rart du har over 10.000 innlegg når du kopmer med så viktige innlegg som dette... Huffa meg da! Skikkelig trist for deg dette? Fint at du bidrar mer da, sånn at tråden opprettholdes. Idiot er et fint ord. Endret 2. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
tjn Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 En av de tingene jeg er mest fornøyd med er nytt keyboard. Ved bruk av feks EStrongs file manager kan du laste ned zip-filen, åpne den og installere apk direkte. Det nye keyboardet lar deg justere alt mellom himmel og jord du ikke tenkte at var nødvendig før du har prøvd... Vet du noen måte å få ÆØÅ integrert i tastaturet, eller er det ikke mulig? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Scandinavian Keyboard i Market Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som har tips til gode spill? Har gått lei de jeg har nå,men kan jo slenge inn en anbefaling av Air Control, trap, og graviturn Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 BitBlocks - Tetris-klone, veldig avhengighetsskapende når du blir enn med touchkontrollene (er nok minst like bra med scrollehjul) Defend Homeland - Eneste fungerende RTS, faktisk ganske spillbart og morro om du prøver litt What The Doodle!? - Online-spill, gjett hva de andre prøver å tegne (og vice versa), overraskende morro Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen som har tips til gode spill? Har gått lei de jeg har nå,men kan jo slenge inn en anbefaling av Air Control, trap, og graviturn Du bør absolutt prøve ut "Space Survival"! Det kan vere eg er litt subjektiv, sidan eg er skaparen bak spelet, men i det siste har det faktisk blitt ganske bra mottatt I alle fall, prøv det ut, og kom gjerne med feedback! -aspic Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan kunne jeg glemme Mr T Soundboard: Får masse knapper som spiller forskjellige ikoniske Mr T quotes. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 En av de tingene jeg er mest fornøyd med er nytt keyboard. Ved bruk av feks EStrongs file manager kan du laste ned zip-filen, åpne den og installere apk direkte. Det nye keyboardet lar deg justere alt mellom himmel og jord du ikke tenkte at var nødvendig før du har prøvd.. Ikke nok med at du kan installere et nytt tastatur, men du kan faktisk konfigurere ditt eget tastatur her. Jeg har laget meg noen fine tastatur skins der ja . Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen som har et treningsprogram som slår ut "Freerunner"? "Freerunner" er jo genielt, men jeg lurte på om det finnes noe liknende, om ikke bedre? Cardio Trainer er mer komplett, synes jeg. Om du vil kan musikken slås på automatisk når du begynner å løpe pluss at den forteller deg hvor langt du har løpt og hvor lang tid har du brukt til det midt i farta om du ønsker det. Jeg har brukt den nesten to måneder og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 En av de tingene jeg er mest fornøyd med er nytt keyboard. Ved bruk av feks EStrongs file manager kan du laste ned zip-filen, åpne den og installere apk direkte. Det nye keyboardet lar deg justere alt mellom himmel og jord du ikke tenkte at var nødvendig før du har prøvd... Vet du noen måte å få ÆØÅ integrert i tastaturet, eller er det ikke mulig? Tror ikke det er mulig i dette tastaturet, men det finnes jo i scandinavian. Selv ser jeg ikke behovet, da oppslag i ordbok fikser 99.9% tilfellene. De par-tre gangene jeg trenger det holder du inne knappen. Og de er flyttet tidligere blant alternativene siden det er en svenske som har laget tastaturet:) Lenke til kommentar
tjn Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Scandinavian Keyboard i Market takk for det Lenke til kommentar
tjn Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 En av de tingene jeg er mest fornøyd med er nytt keyboard. Ved bruk av feks EStrongs file manager kan du laste ned zip-filen, åpne den og installere apk direkte. Det nye keyboardet lar deg justere alt mellom himmel og jord du ikke tenkte at var nødvendig før du har prøvd... Vet du noen måte å få ÆØÅ integrert i tastaturet, eller er det ikke mulig? Tror ikke det er mulig i dette tastaturet, men det finnes jo i scandinavian. Selv ser jeg ikke behovet, da oppslag i ordbok fikser 99.9% tilfellene. De par-tre gangene jeg trenger det holder du inne knappen. Og de er flyttet tidligere blant alternativene siden det er en svenske som har laget tastaturet:) Fant også ut etter at jeg hadde tastet litt at det ikke var så veldig vanskelig uten æøå som egne taster. Har vært vant til det fra tidligere, men det er nok en vanesak Meget bra tastatur! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen nye app-erfaringer: - DoubleTwist Player, dårlig. Ser OK ut, men presterer å sortere album på artister som er med i band i stedet for band. F.eks. ligger ikke Metal Box på PiL / Public Image Ltd., men på "John Lydon, Keith Levene, Jah Wobble". On Avery Island ligger på Neutral Milk Hotel (riktig), mens In The Aeroplane Over The Sea ligger på Jeff Mangum (feil). Faith ligger på The Cure, mens Disintegration ligger på Robert Smith, Simon Gallup etc. Dear Science (av TV On the Radio) ligger på Malone. - NewsRob, bra. RSS-leser som synker med Google Reader. Jeg har nettopp begynt å bruke RSS, så om noen har tips til en bedre app så si fra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fordrar ikke programmer som sorterer musikken selv etter hva artisten heter i id3-info. Jeg har en naming-policy på PC'n der alt ligger i mappe for artist og album, og låtene er merket 01-navn.mp3 02-navn.mp3 osv..også kommer de hulter til bulter i telefonen fordi idiotprogrammet bruker id3-info istedet for filnavnstrukturen. Så jeg får 4 foldere med "Metallica" med 3-4 låter i hver. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen som har fått en av disse "car dock" programmene til å fungere? Har testet 2 forskjellige, men ingen av dem skjønner når jeg setter telefonen i billaderen. Det er en brodit aktiv holder.... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har nå fiklet med Android Maket en stund og må si meg utrolig fornøyd med utvalget av programmer. Vil anbefale sterkt Launcher Pro. Fjernet all laggingen i menyene til Galaxy Spica, gav meg muligheten for opptil 7 homescreens, og gjore en rekke ting enklere og mer simplistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå