Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Også jeg sliter med å få wifi tilkobling på Rygge flyplassen. Signal styrken er bra og det ser ut som jeg er tilkoblet men jeg får ikke komme meg noen sted. Dette har skjedd 4 ganger.. :(

 

Mulig at nettet på flyplassen ikke er gratis :)

 

Skal ikke Voddler komme til android i mai?

Bør ikke gå så mange dager til da?

 

Jeg vil ha Voddler!

Lenke til kommentar
- Også jeg sliter med å få wifi tilkobling på Rygge flyplassen. Signal styrken er bra og det ser ut som jeg er tilkoblet men jeg får ikke komme meg noen sted. Dette har skjedd 4 ganger.. :(

 

Mulig at nettet på flyplassen ikke er gratis :)

 

Joda, jeg har spurt om det. Det skal være gratis.

Jeg får komme inn på Rygges sin side, men ikke noe videre..

Endret av Cærmen
Lenke til kommentar

Deaktiveres ikke skjermen automatisk når man snakker i telefonen opp mot øret?

 

Jeg trodde det og, men jeg har kommer bort i det et par ganger og samtalen ble brutt :ermm:

 

 

Det er egentlig litt misforstått.. skjermen deaktiveres ikke automatisk ved samtaler, men det er en sensor oppe i venstre hjørne som deaktiverer skjermen når "hodet" eller annet nærmer seg. det vil si at så lenge du lar telefonen være i hånden og ringer så deaktiveres den ikke....men når du tar den nær hodet så slås skjermen av. eller hvis du holder rundt venstre hjørne på telefonen. Jeg har selv sittet og skulle ta telefonen vekk og holdt den i hjørnet og skjermen var helt svart.

 

Når jeg kjøpte telefonen så fikk jeg beskjed om at jeg måtte passe på. Siden det var flere som hadde klaget på at skjermen ble plutselig svart når de besvarte en telefonsamtale.

 

så hvis du holder telefonen sånn at sensoren ikke fanger det, vil ikke skjermen deaktiveres heller

Lenke til kommentar

Da skjønner eg ikke hvorfor mange opplever problemer med avtaler når de tar mobilen ut av lommen. Burde ikke skjermen være deaktivert mens den er i lommen pga denne sensoren?

 

Eller er det kun i forb. med samtaler?

 

Edit: Gjelder Desire

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Da skjønner eg ikke hvorfor mange opplever problemer med avtaler når de tar mobilen ut av lommen. Burde ikke skjermen være deaktivert mens den er i lommen pga denne sensoren?

 

Eller er det kun i forb. med samtaler?

 

Edit: Gjelder Desire

 

 

Kun i forbindelse med samtaler....men jeg har vel opplevd at avtalevarslingen legger seg utenfor lockscreen sånn at når du tar den opp så forsvinner varslingen. og denne vises ikke i status...nå er det sånn at man kan velge egen lyd for kalender varslinger sånn at du vet jo at det bare er å gå i kalenderen så vet man jo hva man skulle. evt bruke en widget som viser avtalene dine idag.

 

for min del er dette ihvertfall ikke så nøye..

 

men hvis den sensoren reagerte hele tiden...så må jeg ærlig innrømme at mobilen hadde heller vært en av de dårligste i markedet. Tenk deg en med stor hånd holder rundt mobilen..og så svartner skjermen fordi han er i nærheten av en sensor :).

 

DSLR kameraer nå har fått lignende sensor sånn at når du nærmer deg "kikkehullet" slås skjermen av for å spare batteri...av og til litt irriterende når du egentlig skulle bare se nærmere på bilde og ikke i kikkelhullet :)

Lenke til kommentar

Noen som har et treningsprogram som slår ut "Freerunner"? "Freerunner" er jo genielt, men jeg lurte på om det finnes noe liknende, om ikke bedre?

Har ikke testet Frerunner, og finner det heller ikke i maredet (?!?). Har selv testet ut en del forskjellige andre treningsprogrammer, og mitt valg har falt på RunKeeper. Dette var det mest nøyaktige programmet (med tanke på gps), og jeg liker web-løsningen veldig godt. De andre jeg har testet er Endomondo, Sportypal, Cardiotrainer og MyTracks.

 

Mitt tips er å prøve alle selv, og gjerne flere samtidig. Det går fint å kjøre flere programmer samtidig i bakgrunnen. Mitt valg falt som sagt på RunKeeper, da dette viste mest nøyaktig på gps-målinger. Dette gjelder både lengde og høydemåling. Slev bruker jeg det primært til sykling.

Lenke til kommentar

hei!

 

Jeg skulle gjerne sett utboks/sendte elementer/drafts for mine sms. (savner WM litt akkurat her) Noen som kan hjelpe meg med an app.

Finner det hverken i den innebygde eller i Handcent....

 

Noen forslag?:)

 

Bestilte Desire i går og er kommet hit i denne tråden nå. Mye jeg lurer på og ikke forstår. Men det hjelper vel når jeg får den...

Men ser mange skriver om SMS. Er det ikke sånn i Android at meldinger blir lagret som på en vanlig mobil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...