Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min Htc Desire(eller egentlig alle Desire) kommer med en forferdelig sak

Dette LED lyset som skal blinke ved sms,mms,tapt anrop etc slår seg av etter 5 minutter.....Selvsagt helt latterlig og den eneste telefonen jeg vet om som gjør dette

 

Så finnes det et program som kan forandre tiden på hvor lenge dette lyset skal blinke???

Lenke til kommentar

 

 

Okok, er det CoPilot Live Central 2.0 du bruker da ?

Jeg bruker CoPilot Live 8 på telefonen. CoPilot Live central er vel et program du har på PC (Desktop Management Software) for å oppgradere og kjøpe flere kart til din CoPilot Live 8 på telefonen.

 

Okok, tror jeg skal prøve meg på den, er ganske mange som har kommet med bra feedback ang denne ser jeg. Jeg lastet ned denne ifra pcen for en eller annen grunn, er det bare til å unzippe, og paste de 2 mappene over på minnekortet på mobilen eller?

 

Ja, du lagrer de to mappene på minnekortet og så må du gå via mobilbrowseren til www.copilotlive.com/androidinstall for å fullføre installasjonen.

 

Good luck! :thumbup:

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Min Htc Desire(eller egentlig alle Desire) kommer med en forferdelig sak

Dette LED lyset som skal blinke ved sms,mms,tapt anrop etc slår seg av etter 5 minutter.....Selvsagt helt latterlig og den eneste telefonen jeg vet om som gjør dette

 

Så finnes det et program som kan forandre tiden på hvor lenge dette lyset skal blinke???

 

Jeg prøvde noen av appene som skal kontrollere led lyset, men fikk ikke noen av de til å virke på desire. Et tips kan vere å bruke Handcent til meldinger, og sette den til å varsle pånytt feks. hvert 10 minutt til du har lest meldingen.

Lenke til kommentar

Heisann.Liker å ha både wi-fi og 3 avslått da dette bruker mindre strøm.Men hvordan får jeg min Desire kun til å velge alternativ tilkobling når jeg kun trenger det. Altså hvis jeg skal åpne mail boksen min så kan den gi meg et valg om enten koble til wi-fi eller 3G. Sånn det er nå så må jeg inn å slå på dette først.

 

Noen apps kanskje??

Lenke til kommentar

Heisann.Liker å ha både wi-fi og 3 avslått da dette bruker mindre strøm.Men hvordan får jeg min Desire kun til å velge alternativ tilkobling når jeg kun trenger det. Altså hvis jeg skal åpne mail boksen min så kan den gi meg et valg om enten koble til wi-fi eller 3G. Sånn det er nå så må jeg inn å slå på dette først.

 

Noen apps kanskje??

add to home > widgets > settings > wifi toggle/mobile networks toggle

 

lar deg slå av/på wifi/mobilt nettverk raskt og enkelt fra "hjemmeskjermen".

Lenke til kommentar
Heisann.Liker å ha både wi-fi og 3 avslått da dette bruker mindre strøm.Men hvordan får jeg min Desire kun til å velge alternativ tilkobling når jeg kun trenger det. Altså hvis jeg skal åpne mail boksen min så kan den gi meg et valg om enten koble til wi-fi eller 3G. Sånn det er nå så må jeg inn å slå på dette først.

 

Noen apps kanskje??

Dette (pop-up med valg om tilkobling når du åpner spesifiserte apps, uten å være tilkoblet nett) skulle være mulig å få til med litt knoting i Tasker.

Tasker

Gratis alternativ til Lokale, som også kan gjøre mye mye mer

Er beta, finnes ikke i Market, last ned her!

Dette er en veldig avansert app - du er herved advart - men hvis du leser de mange tipsene i programmet (bruk hjelp-knappene) og gidder å knote litt kan du gjøre masse gøy!

Les også FAQ, Wiki, Tutorials etc. her: http://tasker.dinglisch.net/

Lenke til kommentar

Du trenger ikke bruke en modifisert versjon lengre. Fungerer fint med turn by turn navigering med google maps her hos meg.

 

 

¿Qué?

Har så vidt jeg vet, siste norske versjon, men får ikke opp valget "Naviger til" (og tilhørende funksjoner) når jeg ber om kjøreanvisninger.

 

Du må bruke programmet "Navigation" for navigering. Men det funker ikke her på berget, får følgende melding under oppstart: "Google Maps Navigation is not yet avaliable in this location."

Lenke til kommentar

 

Du må bruke programmet "Navigation" for navigering. Men det funker ikke her på berget, får følgende melding under oppstart: "Google Maps Navigation is not yet avaliable in this location."

 

Nettopp. Den modifiserte versjonen jeg linket til, gjør dette mulig. Får imidlertid ikke noen dame til å fortelle meg veien (men rotasjon av kart i kjøreretning og lydvarsling ved veivalg etc.) med denne versjonen. Mistenker at fraværet av muntlige kjøreanvisninger i den modifiserte versjonen skyldes at jeg mangler et tekst-til-tale-program - eller at programmet automatisk innstiller seg på norsk tale, finner ut at dette ikke er tilgjengelig, og derfor bare plinger i gongongen når det gir nye opplysninger. Engelskspråklige brukere (i Australia etc, der navigasjon ikke er offisielt introdusert) på siden jeg linket til, får åpenbart taleanvisninger - se kommentarene.

 

Oruxmaps kom forresten i ny versjon i dag - nå bla med onlinekart over Norge i målestokk ned til 1:2000, en veldig lettvint nedlastingsmulighet for offline-bruk direkte til telefonen etc. Programmet er i rivende utvikling og har med disse forbedringene gjort enda flere konkurrenter overflødige.

Lenke til kommentar

Arh! Sliter med å velge hvilket GPS program jeg vil kjøpe. Har testet litt Navigon i det siste, virker forsåvidt greit, men synes det er litt lite informasjon på skjermen når man kjører (hastighet, gjennomsnittshastighet, kan ikke ha ETA og KM igjen samtidig osv)

 

Noen som har testet flere GPS program? Tenker da hovedsaklig på Sygic, CoPilot og NDrive?

De som har testet litt, kan dere skrive litt om plusser og minuser på hver enkelt? Kanskje vi kunne satt opp enn poll over hva folk synes er den beste? :)

Lenke til kommentar

Her virker navigasjon helt utmerket. Brukte det senest i helgen da vi dro på hytten.

 

Kan selvsagt dobbeltsjekke senere i dag for å være helt sikker på at jeg ikke sier noe feil her...hehe

 

Sjekket nettopp på min desire, og her får jeg beskjed at turn-by-turn navigering ikke er tilgjengelig på min posisjon.. eller noe i den duren

Lenke til kommentar

Beklager, stemmer nok som dere sier. Jeg hadde selvsagt alt den modifiserte utgaven inne på telefonen, men trodde jeg hadde fjernet den.

 

En får stemme ved å legge inn de tilleggene en blir bedt om, men dette er totalt bortkastet da det ikke er lagt inn stemmer, men det leses opp fra teksten som står i programmet. Høres helt forferdelig ut og en klarer seg bedre uten.

Lenke til kommentar

Arh! Sliter med å velge hvilket GPS program jeg vil kjøpe. Har testet litt Navigon i det siste, virker forsåvidt greit, men synes det er litt lite informasjon på skjermen når man kjører (hastighet, gjennomsnittshastighet, kan ikke ha ETA og KM igjen samtidig osv)

 

Noen som har testet flere GPS program? Tenker da hovedsaklig på Sygic, CoPilot og NDrive?

De som har testet litt, kan dere skrive litt om plusser og minuser på hver enkelt? Kanskje vi kunne satt opp enn poll over hva folk synes er den beste? :)

 

Enig med deg ang. litt for lite info på skjerm på CoPilot.

 

Jeg har Sygic også, men den har en lei tendens til å "fryse" så den er nærmest ubrukelig på min Desire. Den har mulighet for mere info på skjerm men det nytter jo lite hvis den ikke funker....

Lenke til kommentar

Min Htc Desire(eller egentlig alle Desire) kommer med en forferdelig sak

Dette LED lyset som skal blinke ved sms,mms,tapt anrop etc slår seg av etter 5 minutter.....Selvsagt helt latterlig og den eneste telefonen jeg vet om som gjør dette

 

Så finnes det et program som kan forandre tiden på hvor lenge dette lyset skal blinke???

 

Jeg prøvde noen av appene som skal kontrollere led lyset, men fikk ikke noen av de til å virke på desire. Et tips kan vere å bruke Handcent til meldinger, og sette den til å varsle pånytt feks. hvert 10 minutt til du har lest meldingen.

Ja, har opplevd det samme. En haug med innstillinger men ingen som går på tiden lyset skal blinke.

Heller ikke dette med å forandre farge på led lyset fungerte på desire, SKUFFENDE

Lenke til kommentar

Arh! Sliter med å velge hvilket GPS program jeg vil kjøpe. Har testet litt Navigon i det siste, virker forsåvidt greit, men synes det er litt lite informasjon på skjermen når man kjører (hastighet, gjennomsnittshastighet, kan ikke ha ETA og KM igjen samtidig osv)

 

Noen som har testet flere GPS program? Tenker da hovedsaklig på Sygic, CoPilot og NDrive?

De som har testet litt, kan dere skrive litt om plusser og minuser på hver enkelt? Kanskje vi kunne satt opp enn poll over hva folk synes er den beste? :)

 

Enig med deg ang. litt for lite info på skjerm på CoPilot.

 

Jeg har Sygic også, men den har en lei tendens til å "fryse" så den er nærmest ubrukelig på min Desire. Den har mulighet for mere info på skjerm men det nytter jo lite hvis den ikke funker....

 

Fryse? Ja det er leit!

Har du kontaktet sygic med dette? Skal jo ikke være sånt... Sygic så så lovende ut fra screenshots så håpet den var regningen min :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...