belenix Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor finner jeg ikke Google Goggles appen på Marked? Har HTC Legend og Android 2.1. Du har nok "rota" med telefonen din Testet nå med min Samsung Spica Android 2.1, fant Goggles og installerte uten problem. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Finnes det en eller annen android app med musikk, slik at du får musikk på telefonen. F. eks et helt album av en artist eller et band? Spotify. http://www.spotify.com/no/mobile/overview/ Koster 99 kr måneden. Å fyy... så dyrt! Har lastet den ned ja, men bruker den ikke siden det koster en del GÅr det ikke an å få tak i gratisversjonen? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor finner jeg ikke Google Goggles appen på Marked? Har HTC Legend og Android 2.1. Du har nok "rota" med telefonen din Testet nå med min Samsung Spica Android 2.1, fant Goggles og installerte uten problem. Skal ikke ha noe å si. Har root, 2.1 og Hero, og jeg finner Goggles. Finnes Goggles til det europeiske markedet, eller må du inn på et betalingsmarked? (marketenabler) Finnes det en eller annen android app med musikk, slik at du får musikk på telefonen. F. eks et helt album av en artist eller et band? Spotify. http://www.spotify.com/no/mobile/overview/ Koster 99 kr måneden. Å fyy... så dyrt! Har lastet den ned ja, men bruker den ikke siden det koster en del GÅr det ikke an å få tak i gratisversjonen? Ikke dyrt når du tenker på at du kan høre så mye du vil, både på PC'n og på mobilen. Gratisversjon finnes kun til desktop, og ikke mobil. Bla deg litt rundt på den linken jeg gav deg der oppe. Der står det meste. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hvorfor finner jeg ikke Google Goggles appen på Marked? Har HTC Legend og Android 2.1. Du har nok "rota" med telefonen din Testet nå med min Samsung Spica Android 2.1, fant Goggles og installerte uten problem. Har ikke hatt tid til å rote med den enda, så tror ikke det er problemet. Edit: Måtte oppgradere softwaren, gitt. Endret 24. mai 2010 av Jassogitt Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Finnes det en widget som samler toggles (innstillinger) i en rekke? Altså slik at man kan bruke 4x1 til flere enn 4 toggles? Vet om en, men den er ikke tilgjengelig i Norge. Mener at widgeten er standard på desire. Og i den rullgardinmenyen i widgeten for favorittkontakter har jeg kun mulighet til små bilder, mens jeg ser at andre har store. Hvordan kan man bytte denne? Jeg har Hero med 1.6. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Finnes det en widget som samler toggles (innstillinger) i en rekke? Altså slik at man kan bruke 4x1 til flere enn 4 toggles? Vet om en, men den er ikke tilgjengelig i Norge. Mener at widgeten er standard på desire. Og i den rullgardinmenyen i widgeten for favorittkontakter har jeg kun mulighet til små bilder, mens jeg ser at andre har store. Hvordan kan man bytte denne? Jeg har Hero med 1.6. http://dl.dropbox.com/u/1847642/alei.switchpro..v1.2.zip Denne er nok perfekt for deg Endret 24. mai 2010 av Skjo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Standard Power-widgeten til Android har fem av/på-knapper i en 4x1-rekke. Den er vel tilgjengelig i 1.6 og, mener jeg. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det ingen browsere som søtter uploads? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det ingen browsere som søtter uploads? Det er vel en svakhet i Android? Savnet muligheten til å uploade filer i Dropbox også, og som vedlegg i gmail. Kan kun dele bilder, musikk og teksfiler. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fant ut at opera mini 5 kan laste opp filer Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er ordnet i 2.2 Ellers kan man jo fint legge ved filer til gmail med gmail-programmet på telefonen (eller andre tredjeparts mailprogram) Vil tro det finnes filbehandlere/andre programmer som lar deg laste opp hvilke filtyper du vil til ulike fildelingstjenester. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 2.2 ja men det har ikke kommet til milestone enda. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Erd et nokon som kan anbefale ein app som eg kan finne valuta kursar på? takkar1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 "Currency". Meget bra. Bare søk på Market. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 iConvrtz er en bra widget for å vise valutakurser. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Erd et nokon som kan anbefale ein app som eg kan finne valuta kursar på? takkar1 iConvrtz Endret 24. mai 2010 av osmano Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det et GPS program som noen kan anbefale? Har ikke klart å finne et som faktisk fungerer Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det et GPS program som noen kan anbefale? Har ikke klart å finne et som faktisk fungerer jeg bruker CoPilot Live. Det fungerer .... Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det et GPS program som noen kan anbefale? Har ikke klart å finne et som faktisk fungerer jeg bruker CoPilot Live. Det fungerer .... Okok, er det CoPilot Live Central 2.0 du bruker da ? Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 GPS til å måle knop + div. andre godbiter: Anbefaler programmet ; GPS status! Meeeeeeeeget effektivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå