Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor finner jeg ikke Google Goggles appen på Marked? Har HTC Legend og Android 2.1.

 

Du har nok "rota" med telefonen din ;)

Testet nå med min Samsung Spica Android 2.1, fant Goggles og installerte uten problem.

Skal ikke ha noe å si. Har root, 2.1 og Hero, og jeg finner Goggles. Finnes Goggles til det europeiske markedet, eller må du inn på et betalingsmarked? (marketenabler)

 

 

Finnes det en eller annen android app med musikk, slik at du får musikk på telefonen. F. eks et helt album av en artist eller et band?

Spotify.

http://www.spotify.com/no/mobile/overview/

 

Koster 99 kr måneden.

 

Å fyy... så dyrt! Har lastet den ned ja, men bruker den ikke siden det koster en del :tease: GÅr det ikke an å få tak i gratisversjonen?

Ikke dyrt når du tenker på at du kan høre så mye du vil, både på PC'n og på mobilen. Gratisversjon finnes kun til desktop, og ikke mobil. Bla deg litt rundt på den linken jeg gav deg der oppe. Der står det meste.

Lenke til kommentar

Hvorfor finner jeg ikke Google Goggles appen på Marked? Har HTC Legend og Android 2.1.

 

Du har nok "rota" med telefonen din ;)

Testet nå med min Samsung Spica Android 2.1, fant Goggles og installerte uten problem.

Har ikke hatt tid til å rote med den enda, så tror ikke det er problemet.

 

Edit: Måtte oppgradere softwaren, gitt.

Endret av Jassogitt
Lenke til kommentar

Finnes det en widget som samler toggles (innstillinger) i en rekke? Altså slik at man kan bruke 4x1 til flere enn 4 toggles? Vet om en, men den er ikke tilgjengelig i Norge. Mener at widgeten er standard på desire.

 

Og i den rullgardinmenyen i widgeten for favorittkontakter har jeg kun mulighet til små bilder, mens jeg ser at andre har store. Hvordan kan man bytte denne?

 

Jeg har Hero med 1.6.

Lenke til kommentar

Finnes det en widget som samler toggles (innstillinger) i en rekke? Altså slik at man kan bruke 4x1 til flere enn 4 toggles? Vet om en, men den er ikke tilgjengelig i Norge. Mener at widgeten er standard på desire.

 

Og i den rullgardinmenyen i widgeten for favorittkontakter har jeg kun mulighet til små bilder, mens jeg ser at andre har store. Hvordan kan man bytte denne?

 

Jeg har Hero med 1.6.

 

http://dl.dropbox.com/u/1847642/alei.switchpro..v1.2.zip

Denne er nok perfekt for deg :)

Endret av Skjo
Lenke til kommentar

Det er ordnet i 2.2 ;)

Ellers kan man jo fint legge ved filer til gmail med gmail-programmet på telefonen (eller andre tredjeparts mailprogram) Vil tro det finnes filbehandlere/andre programmer som lar deg laste opp hvilke filtyper du vil til ulike fildelingstjenester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...