Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Hei når jeg bruker mobilen(milestone) til musikk har jeg jo den i lomma, og det hadde vært kjekt å kunne bytte sang uten å måtte dra den opp av lomma for å bytte sang. så jeg lurer på om det finnes en app som bytter sang vis du holder volumknappen inne litt. mens du justerer volum ved enkelt trykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer og teste ultra notes, har du prøvd det?

LINK http://www.androidzoom.com/android_applications/productivity/ultra-notes_lxh.html

Skal prøve ut den også nå... :thumbup:

 

Nei, men det gjør 3banana Notes.

Ja, jeg fant ut det etterpå når jeg skulle finne hjemmesiden deres, 3banana note kommer ikke opp når man søker etter banana note i Marked, litt uheldig når dumminger som meg kommer å skal søke...

 

Astrid har da egen widget?

Ikke den Astrid jeg lastet ned fra Marked vertfall, ingen widget å legge på hjemskjermen..

Lenke til kommentar

Hei når jeg bruker mobilen(milestone) til musikk har jeg jo den i lomma, og det hadde vært kjekt å kunne bytte sang uten å måtte dra den opp av lomma for å bytte sang. så jeg lurer på om det finnes en app som bytter sang vis du holder volumknappen inne litt. mens du justerer volum ved enkelt trykk.

Nå vet jeg ikke hvaslags øretelefoner eller headsett du har...

Prøv å trykk to ganger raskt på volum/svarknappen...?

 

Det er mulig å bytte sang med svartasten til et headsett...

Lenke til kommentar

På norgeskart ser jeg at kart blir lastet ned etterhvert som du ser over ett område, kan man ikke laste ned eks hele norge og ha det liggende?

 

dette lurer jeg også litt på.. Hvordan skal jeg gjøre det når jeg har tenkt å bruke programmet offline f.esk på fjelltur? Må jeg sitte å zoome inn på alle plasser jeg skal dra for å få den til å lagre kart?

Lenke til kommentar

@Tore

 

har kun vanlige høretelefoner. så tenkte på volumknappen på selve telefonen. bare stikke hånda ned i lomma og holde knappen litt inne for å bytte sang.

 

Installere du bTunes kan du velge å bruke kameraknappen(av alle ting) til sporskifte lr play/pause :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke får å være spydig, men trenger vi guider for alt? UTROLIG hva man finner ut og lærer seg ved å trykke og leke litt med programmene....

 

Finner d rett og slett ikke jeg... Hm..!!

 

Vær klar! Her kommer guiden din! (Til OruxMaps du ville ha?)

 

1. Slå på telefonen din -> Skriv in en 4 siffret pinkode.

2. Trykk på den lille pilen nede til venstre for å få opp dine programmer

3. Finn ett ikon som heter OruxMaps

4. På menyen har du ett alternativ som heter SETTINGS, KLIKK.

5. Så velger du UNITS

6. Du vil endre speed sin unit, så da trykker du SPEED

7. VELG KN! (Står for KNOP)

 

8. Enjoy!

Lenke til kommentar

...

 

Installere du bTunes kan du velge å bruke kameraknappen(av alle ting) til sporskifte lr play/pause :thumbup:

 

 

Fant denne kun som betalings app og virka som det var en hel spiller.

 

EDIT: fant en app: Next track

Fungerte kjempe bra.

 

alternativ kan man bruke music control lite

Endret av lilfire
Lenke til kommentar

Selv om jeg er koblet til trådløst nett, funker ikke internetten på min desire.. Noen som har noen gode løsningsforslag?

Jeg oppfattet ikke helt hvilket program du anbefalte her? </ironi> Les trådens tittel, og hold dere innenfor emnet. Det finnes egne generelle tråder for Android og Desire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...