lilfire Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei når jeg bruker mobilen(milestone) til musikk har jeg jo den i lomma, og det hadde vært kjekt å kunne bytte sang uten å måtte dra den opp av lomma for å bytte sang. så jeg lurer på om det finnes en app som bytter sang vis du holder volumknappen inne litt. mens du justerer volum ved enkelt trykk. 1 Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Vurderer og teste ultra notes, har du prøvd det? LINK http://www.androidzoom.com/android_applications/productivity/ultra-notes_lxh.html Skal prøve ut den også nå... Nei, men det gjør 3banana Notes. Ja, jeg fant ut det etterpå når jeg skulle finne hjemmesiden deres, 3banana note kommer ikke opp når man søker etter banana note i Marked, litt uheldig når dumminger som meg kommer å skal søke... Astrid har da egen widget? Ikke den Astrid jeg lastet ned fra Marked vertfall, ingen widget å legge på hjemskjermen.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei når jeg bruker mobilen(milestone) til musikk har jeg jo den i lomma, og det hadde vært kjekt å kunne bytte sang uten å måtte dra den opp av lomma for å bytte sang. så jeg lurer på om det finnes en app som bytter sang vis du holder volumknappen inne litt. mens du justerer volum ved enkelt trykk. Nå vet jeg ikke hvaslags øretelefoner eller headsett du har... Prøv å trykk to ganger raskt på volum/svarknappen...? Det er mulig å bytte sang med svartasten til et headsett... Lenke til kommentar
tjn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 På norgeskart ser jeg at kart blir lastet ned etterhvert som du ser over ett område, kan man ikke laste ned eks hele norge og ha det liggende? dette lurer jeg også litt på.. Hvordan skal jeg gjøre det når jeg har tenkt å bruke programmet offline f.esk på fjelltur? Må jeg sitte å zoome inn på alle plasser jeg skal dra for å få den til å lagre kart? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Astrid har en egen widget, men den er elendig (helt lik innebygde kalender-widgeten). Bruk Pure Calendar istedet (bare slå av samtlige av dine kalendere i widget-innstillingene, og du har en dedikert Astrid-todo-widget). Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fungerer ScummVm til android telefoner som ikke er roota? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 @Tore har kun vanlige høretelefoner. så tenkte på volumknappen på selve telefonen. bare stikke hånda ned i lomma og holde knappen litt inne for å bytte sang. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 @Tore har kun vanlige høretelefoner. så tenkte på volumknappen på selve telefonen. bare stikke hånda ned i lomma og holde knappen litt inne for å bytte sang. Installere du bTunes kan du velge å bruke kameraknappen(av alle ting) til sporskifte lr play/pause Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ikke får å være spydig, men trenger vi guider for alt? UTROLIG hva man finner ut og lærer seg ved å trykke og leke litt med programmene.... Finner d rett og slett ikke jeg... Hm..!! Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Finnes det en eller annen android app med musikk, slik at du får musikk på telefonen. F. eks et helt album av en artist eller et band? Endret 24. mai 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ikke får å være spydig, men trenger vi guider for alt? UTROLIG hva man finner ut og lærer seg ved å trykke og leke litt med programmene.... Finner d rett og slett ikke jeg... Hm..!! Vær klar! Her kommer guiden din! (Til OruxMaps du ville ha?) 1. Slå på telefonen din -> Skriv in en 4 siffret pinkode. 2. Trykk på den lille pilen nede til venstre for å få opp dine programmer 3. Finn ett ikon som heter OruxMaps 4. På menyen har du ett alternativ som heter SETTINGS, KLIKK. 5. Så velger du UNITS 6. Du vil endre speed sin unit, så da trykker du SPEED 7. VELG KN! (Står for KNOP) 8. Enjoy! Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Detter er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan sletter man noen applikasjoner som man har lastet ned? glem det, fant det ut Endret 24. mai 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
belenix Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) @helgeasa Er det GPS test som er problemet så går du inn på meny >settings >Display units, der har du tre valg: Imperial, Metric og Nautical. Nautical gir da knop. Endret 24. mai 2010 av belenix Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Selv om jeg er koblet til trådløst nett, funker ikke internetten på min desire.. Noen som har noen gode løsningsforslag? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Selv om jeg er koblet til trådløst nett, funker ikke internetten på min desire.. Noen som har noen gode løsningsforslag? Prøvd ett annet nett? Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har ikke så mange nett å velge mellom. Men jeg bruker jo det samme nettet med datamaskinen. På mobilen står det at jeg er tilkoblet og at signalstyrken er bra. Det andre nettet har jeg ikke passordet til... Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor finner jeg ikke Google Goggles appen på Marked? Har HTC Legend og Android 2.1. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) ... Installere du bTunes kan du velge å bruke kameraknappen(av alle ting) til sporskifte lr play/pause Fant denne kun som betalings app og virka som det var en hel spiller. EDIT: fant en app: Next track Fungerte kjempe bra. alternativ kan man bruke music control lite Endret 24. mai 2010 av lilfire Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Selv om jeg er koblet til trådløst nett, funker ikke internetten på min desire.. Noen som har noen gode løsningsforslag? Jeg oppfattet ikke helt hvilket program du anbefalte her? </ironi> Les trådens tittel, og hold dere innenfor emnet. Det finnes egne generelle tråder for Android og Desire. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Finnes det en eller annen android app med musikk, slik at du får musikk på telefonen. F. eks et helt album av en artist eller et band? Spotify. http://www.spotify.com/no/mobile/overview/ Koster 99 kr måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå