Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet dere om et bra kalender program som viser ukenr?

 

Jeg synes "Current Week" duger til det formålet. Legger seg som et lite ikon på startskjermbildet.

 

Sorry hvis jeg avsporer litt..

Er ute etter et kalender widget, 4x1 som viser mer enn en hendelse.

Desire sin widget som jeg har, viser bare en hendelse altså.

Vil ha en med leselig skrift, prøvde Agenda widget, men teksten ble for liten, hjalp ikke endre det i innstillingene, funker bare på de større widgetene.

Lenke til kommentar

Jeg bruker CalWidget. Den har widget for alle mulige størrelser, og den utnytter plassen godt og viser så mange hendelser som det er plass til.

 

Rota litt i innstillinge til Agenda widgeten, jeg fikk til noe som jeg overlever med inntil videre :)

Man kan konfigurere mye med Agenda, men det er litt forvirrende synes jeg.

Lenke til kommentar

Siden denne topic'en er om programmer til Android, så har jeg et fint spørsmål her.

 

Jeg vet at både Spotify og Winp er på Android. Og nå er det slikt at jeg har lyst på en av dem på min Sony Ericsson XPERIA X10. Men jeg må da ha premium konto hos enten Spotify eller Wimp.

 

Så mitt spørsmål er da. Hva ville dere ha gått for der?. Jeg vil ha veldig god lyd, god og oversiktlig spille lister. Vil også ha en av dem som har det beste UI'et. Vil også ha en av dem som leverer mest av Trance, Drum and Bass, Goa-Psy Trance og Hardstyle musikk.

 

Har ikke fått testet Spotify på mobilen min siden du må betale for å få tilgang på Spotify i Android. Wimp har jeg testet litt på mobilen, siden jeg har 30 dager gratis tid der.

 

Men jeg liker ikke måten Wimp er på PC'en da. Den sluker hele 300 MB av minnet mitt nå, takket være Adobe AIR, og UI'et har litt bugs her og litt der.

 

Så i bunn og grunn håper jeg Spotify er det beste på Android, siden jeg liker Spotify på PC'en veldig godt. Men Wimp til Android ser ut til å være bra da.

 

Så er liksom ikke sikker på hva jeg skal velge. Noen som kan hjelpe å velge for meg :p ?.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Jeg trenger et program som kan lese og helst skrive .doc og .xls filer samt synce dem mot google docs. Jeg bruker gDocs i dag, men den kan ikke lese eller skrive .xls, kun .doc.

 

Noen tips?

Jeg bruker Documents to go i fullversjon. Den koster noen dollar men den har egenskapene du etterlyser.

Lenke til kommentar

Vet dere om et bra kalender program som viser ukenr?

 

Jeg synes "Current Week" duger til det formålet. Legger seg som et lite ikon på startskjermbildet.

 

 

Takk for tipset, jeg skal sjekke de programmene dere har nevnt :thumbup:

 

Bruker du google calendar? Da finnes det en autokalender i google du kan legge inn så du får ukenummer...

Lenke til kommentar

 

Siden denne topic'en er om programmer til Android, så har jeg et fint spørsmål her.

 

Jeg vet at både Spotify og Winp er på Android. Og nå er det slikt at jeg har lyst på en av dem på min Sony Ericsson XPERIA X10. Men jeg må da ha premium konto hos enten Spotify eller Wimp.

 

Så mitt spørsmål er da. Hva ville dere ha gått for der?. Jeg vil ha veldig god lyd, god og oversiktlig spille lister. Vil også ha en av dem som har det beste UI'et. Vil også ha en av dem som leverer mest av Trance, Drum and Bass, Goa-Psy Trance og Hardstyle musikk.

 

Har ikke fått testet Spotify på mobilen min siden du må betale for å få tilgang på Spotify i Android. Wimp har jeg testet litt på mobilen, siden jeg har 30 dager gratis tid der.

 

Men jeg liker ikke måten Wimp er på PC'en da. Den sluker hele 300 MB av minnet mitt nå, takket være Adobe AIR, og UI'et har litt bugs her og litt der.

 

Så i bunn og grunn håper jeg Spotify er det beste på Android, siden jeg liker Spotify på PC'en veldig godt. Men Wimp til Android ser ut til å være bra da.

 

Så er liksom ikke sikker på hva jeg skal velge. Noen som kan hjelpe å velge for meg :p ?.

 

 

 

Day pass?

Lenke til kommentar

Til Spotify mener du? Det finnes ikke lengre, og det kunne uansett ikke brukes på mobiler.

 

Jeg bruker Spotify på mobilen og har bare såvidt prøvd Wimp. Husker ikke så mye om hvordan Wimp var, men jeg likte hvertfall Spotify bedre, men det kan jo være fordi jeg er vant til det.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å legge inn egene alarmlyder på tlf? Er så ekstremt dårlige de som kommer som standard...

 

Det går fint an. Legg til disse mappene på sd-kortet ditt:

 

/media/audio/alarms

 

Så legger du inn de lydene du ønsker i alarms mappen. Da vil disse også vises i listen over lyder i alarm-appen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...