Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, bruker "one touch" widgetene ja, til å slå av og på mobil data/wifi, osv.. men, hva mente du med at du bruker strømstyring? Skjønte ikke helt.. :blush:

 

 

I desire finnes det en egen widget som heter "strømkontroll" der er det et touch på wifi, bluetooth, gps, Autosynk og skjermbehandling.

 

Så i utgangspunktet så bruker jeg quicksettings for to ting..det ene for å se på strømforbruket og for å se hva telefonenn har brukt av ting...det andre er for å gå inn på innstillingene til wifi og slå av og på Mobildata

 

hvis dette finnes som ettouch så ønsker jeg å få vite om det :)

Lenke til kommentar

Jo, bruker "one touch" widgetene ja, til å slå av og på mobil data/wifi, osv.. men, hva mente du med at du bruker strømstyring? Skjønte ikke helt.. :blush:

 

 

I desire finnes det en egen widget som heter "strømkontroll" der er det et touch på wifi, bluetooth, gps, Autosynk og skjermbehandling.

 

Så i utgangspunktet så bruker jeg quicksettings for to ting..det ene for å se på strømforbruket og for å se hva telefonenn har brukt av ting...det andre er for å gå inn på innstillingene til wifi og slå av og på Mobildata

 

hvis dette finnes som ettouch så ønsker jeg å få vite om det :)

det finnes en "battery use" widget, ihvertfall hvis du har batterytime lite innstallert. og så har du mobildatawidget under instillinger (på add widget-skjermen)

Lenke til kommentar

det finnes en "battery use" widget, ihvertfall hvis du har batterytime lite innstallert. og så har du mobildatawidget under instillinger (på add widget-skjermen)

 

 

Mobildatawidget trenger vel en app? den fant jeg ikke

finnes det noen app som forteller hvilken av applikasjonene har brukt data? litt for å følge med på hvis man har installert en app som man ikke ønsker å bruke hele tiden?

Lenke til kommentar

det finnes en "battery use" widget, ihvertfall hvis du har batterytime lite innstallert. og så har du mobildatawidget under instillinger (på add widget-skjermen)

 

 

Mobildatawidget trenger vel en app? den fant jeg ikke

finnes det noen app som forteller hvilken av applikasjonene har brukt data? litt for å følge med på hvis man har installert en app som man ikke ønsker å bruke hele tiden?

add to home > widgets > settings > mobile network

Lenke til kommentar

add to home > widgets > settings > mobile network

 

:blush::thumbup:

 

tar du det andre spm mitt enkelt også eller?

 

kan jeg overvåke hvilke programmer som bruker mobilt nettverk? og litt sånn ekstra detaljert fra watchdog app?

tja, du kan "ringe" til *#*#4636#*#* og gå på battery history, trykke på den øverste menyen, og velge network usage. lar deg se hvilke program som bruker mest nett, men ikke hvor mye i mb.

Lenke til kommentar

add to home > widgets > settings > mobile network

Verdt å merke seg at dette bare finnes i HTC Sense.

 

tja, du kan "ringe" til *#*#4636#*#* og gå på battery history, trykke på den øverste menyen, og velge network usage. lar deg se hvilke program som bruker mest nett, men ikke hvor mye i mb.

Hvis du trykker på et program står det hvor mange byte det har lasta opp og ned.

 

Finnes det en app som kan la mobilen være trådløs webcam med lyd? Eller bare kamera eller bare lyd?

 

Over BT eller WiFi?

Prøv Qik Video Camera.

Lenke til kommentar

 

 

tja, du kan "ringe" til *#*#4636#*#* og gå på battery history, trykke på den øverste menyen, og velge network usage. lar deg se hvilke program som bruker mest nett, men ikke hvor mye i mb.

Hvis du trykker på et program står det hvor mange byte det har lasta opp og ned.

 

Finnes det en app som kan la mobilen være trådløs webcam med lyd? Eller bare kamera eller bare lyd?

 

Over BT eller WiFi?

Prøv Qik Video Camera.

 

 

Takk for nettverkinfo.

 

Men Qik var ikke live, det var jo recordings? Jeg leter etter live video/lyd til å bruke som babycall ;)

 

 

 

Apropos, si vi vil dem skal lage dette.

 

Da har jeg funnet en app som lar deg se skjermen til din android over wifi, i nettleser, altså kamera, hvis du skrur det på.

QR bilde/kode/code

 

QRkode

 

Da mangler jeg bare et program for lyd :)

Endret av Znaky
Lenke til kommentar

Takk! :)

 

Du mener .xls? Altså Excel-filer? Og hvis du ikke kjøper lisens, så får du ikke redigert? Hva koster lisens?

 

Documents to Go er et eget program som jeg finner på Market, eller hva er det?

 

Takk igjen! :)

Excel it is!:)

 

På marked finner du Lite-versjonen av Documents to go. Jeg besøkte nettsidene til produsenten for å kjøpe lisens for å oppgradere den.

 

dataviz.com

 

Husker ikke helt hva jeg betalte men det er ikke så mange dollar.

Lenke til kommentar

Har du testet prolauncher ihvertfall? Ser på droidforums.net at de går fra helix->prolauncher pga speed.

 

Forstod ikke det siste du sa :)

 

Hvis du har root, kan du få en "flashe" versjon av helixlauncher, som fjerner den vanlige launcheren, og som mer MYE raskere en helixlauncheren fra markedet :)

 

Også kan du få alt fra 1 til 7 home screens ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...