Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Jeg har en case.

Jeg har en roota Desire med A2SD.

Startet med at jeg avinstallerte dolphin browser, installerte hd versjon. avinstallerte den igjen fra marked samtidig som jeg installerte normal dolphin igjen.

Så trykket jeg home eller back. så klikket det helt for den. Når jeg trykket back så gikk den gjennom programmer jeg har hatt oppe tidligere, i går hvis jeg ikke husker feil. Så jeg fortsatte å trykke back. Tilslutt stoppa det mellom innstillinger og kontakter, trykka back, så gikk den fram og tilbake til de to.

Så jeg skrudde av telefonen. Skrudde den på igjen. Da ville ikke HTC Sense starte. Sluttet uventet, tving lukking, og sånn holder den på.

Hva er galt, evt, hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, dra opp et måned gammelt innlegg bare for å klage på det? :p

Forøvrig en helt grei kommentar, synes jeg, denne tråden er ingens personlige hjelp-til-at-uansett-hvor-elementært-det-er-tråd. Da får man heller lage en ny. :)

Lenke til kommentar

Kult at Android får noen eksklusive ting også. Voddler ser bra ut. Amerikanske Hulu blir også utilgjengelig på iPhone og iPad pga manglende Flash, betyr vel lite for Norge, men om Android blir "den mobile TV- og filmplattformen" kan jo det føre til enda mer fokus på Android og en mer reell konkurranse med Apple i mobilmarkedet. Ser ikke for meg at noen taper på det :)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har "Dialer One", som skal være et godt alternatvi til det innebygde ringeprogrammet (finnes det noen dere synes er bedre enn Dialer One, forresten?).. uansett.. hvordan kan jeg få Dialer One til å bli det programmet som brukes når jeg trykker på "Telefon" på den bua linja nederst?

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er nevnt her tidligere.

men jeg synes det er ihvertfall rart at en App som Scoreboard (fra google) ikke er nevnt.

fantastisk for de som følger med sportsresultater :), Nå slipper jeg å legge inn mine favorittlags kamper i kalenderen...widgeten forteller meg neste kamp hele tiden :)

Lenke til kommentar

WiFi Analyzer er et ganske kult program som scanner WiFier rundt deg. Gir også info om signalstyrke på routerens kanaler. Har gjort at jeg har skiftet kanal på mine routere og fått bedre forhold på mine laptopper.

Lastet det ned fra Market.

Lenke til kommentar

Laster ned sistnevnte.. visste ikke at kanalvalg hadde noe som helst å si for noe som helst, jeg.. :blush:

Har anbefalt en del programmer her, men jeg har nå faktisk avinstallert APNdroid og Quick Settings..

SPILL:

For Star Wars fans: The Schwartz Unsheated (lek med lyssabel!! :D )

For å spille litt på gitar: Solo Lite

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Bakgrunnen er at jeg syntes de innebygde funksjonene til å slå av og på de Bluetooth/Mobil Data, etc var MYE bedre, og ikke noe tull med at APN-navnet ble "herpet".. har nå 4 widget på rekke og rad, og de fungerer (testet litt med 3G Watchdog).. penere er det også, syntes jeg..

Den informasjonen i Quick Settings (utover de APN-greiene som også er i droid) fant jeg tilfredsstilt andre steder.. alt i alt, mer fornøyd og 2 programmer mindre! :)

Lenke til kommentar

Beklager dobbeltposten men..

I tillegg til det jeg lurer på over, hvordan jeg setter Dialer One som hovedringeprogram, så lurer jeg på følgende;

Noen som vet om noe godt "liste-program"!? Altså, ikke handleliste eller noe sånn.. men, greia er at jeg har en del musikk CD-er.. og når jeg er ute og skal kjøpe ny musikk så hender det at jeg er litt usikker på hvilke album jeg allerede har til den-og-den artisten, etc (må jo sies at dette er sjelden, men det hender).. og kanskje er det greit å se hvilke artister man har noe av, hvis det er en eller annen artist man liker og vil utforske mer av (men glemmer dem litt i farta når man først er ute og kikker blandt CD-hyllene..)

Jeg vet at man sikkert kunne ha skrevet alle i et .doc -dokument, og hatt det, men jeg har egentlig lyst på et eget program som lister.. og som man kan evetuelt importere fra en txt.fil, eller noe, og exportere igjen.. sortere poster etter navn, etc.. skifte lister til Blu-Ray, f.eks..

Noen som vet om noe som kan passe!? Jeg har OI Shopping List, og det er ikke noe sånn jeg tenker på..

Takk! :)

Lenke til kommentar

Beklager dobbeltposten men..

I tillegg til det jeg lurer på over, hvordan jeg setter Dialer One som hovedringeprogram, så lurer jeg på følgende;

Noen som vet om noe godt "liste-program"!? Altså, ikke handleliste eller noe sånn.. men, greia er at jeg har en del musikk CD-er.. og når jeg er ute og skal kjøpe ny musikk så hender det at jeg er litt usikker på hvilke album jeg allerede har til den-og-den artisten, etc (må jo sies at dette er sjelden, men det hender).. og kanskje er det greit å se hvilke artister man har noe av, hvis det er en eller annen artist man liker og vil utforske mer av (men glemmer dem litt i farta når man først er ute og kikker blandt CD-hyllene..)

Jeg vet at man sikkert kunne ha skrevet alle i et .doc -dokument, og hatt det, men jeg har egentlig lyst på et eget program som lister.. og som man kan evetuelt importere fra en txt.fil, eller noe, og exportere igjen.. sortere poster etter navn, etc.. skifte lister til Blu-Ray, f.eks..

Noen som vet om noe som kan passe!? Jeg har OI Shopping List, og det er ikke noe sånn jeg tenker på..

Jeg bruker xl.filer til sånt. Jeg har også kjøpt lisens på Documents to go så kan du redigere fra telefonen også.

Lenke til kommentar

Du mener .xls? Altså Excel-filer? Og hvis du ikke kjøper lisens, så får du ikke redigert? Hva koster lisens?

Documents to Go er et eget program som jeg finner på Market, eller hva er det?

Takk igjen! :)

Lenke til kommentar

Bakgrunnen er at jeg syntes de innebygde funksjonene til å slå av og på de Bluetooth/Mobil Data, etc var MYE bedre, og ikke noe tull med at APN-navnet ble "herpet".. har nå 4 widget på rekke og rad, og de fungerer (testet litt med 3G Watchdog).. penere er det også, syntes jeg..

Den informasjonen i Quick Settings (utover de APN-greiene som også er i droid) fant jeg tilfredsstilt andre steder.. alt i alt, mer fornøyd og 2 programmer mindre! :)

Har vært på tankene selv til dette. Jeg bruker jo strømstyring for det meste. men du bruker vel "one touch" widgetene til dette regner jeg med?

jeg personlig synes alt som har widget funker mye enklere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...