Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Hvordan er det med nye/ubrukte vs. gamle/brukte SIM-kort? Før jeg kjøpte sa alle at man kunne bruke et brukt kort, men mesteparten av det som ligger/lå på eBay var/er ubrukte kort. Fungerer disse like bra?

Mitt er brukt og fungerer. Skulle tro at det ikke er noen forskjell.

Endret av osmano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooting legger vel ikke til noe verktøy? Men du kan installere programmer/verktøy som du ellers ikke kan få installert, som Market Enabler.

 

rooting legger til "su", superuser, standard linux komando. That's it.

 

Ekstra verktøy kan bruke su for å få tilgang til ting de ellers ikke hadde fått. F.eks skrive direkte til device filer for å endre zone information.

Lenke til kommentar

Jobben har sponsa telefonen, så jeg har ikke lyst til å rote med den. Om jeg hadde kjøpt den selv så kan det vel hende at jeg hadde endt opp med å roote den.

 

Jeg synes ikke det var så mange bra paid-apps. Noen av de går jo likevel an å få tak på andre måter. Det jeg savner mest er å kunne installere spill på SD.

Lenke til kommentar

Sjølv brukte eg instant Root på HTC hero. Men funket ikkje for meg. Veit at det er mange det har funket for.

 

Om ikkje fins det alltid manuelle måtar å gjere det på :)

 

Edit:

Kan godt hende at det funker på andre telefonar og.

Sjekk med Androidforum :)

Endret av Cho-san
Lenke til kommentar

Skjønner ikkje kvifor folk kjøper utenlandske simkort når det berre er å rote telefonen?

Om du er heldig so tar 5 sek med instantroot. Er du uheldig (som meg), så må du gjere det på Dos metoden, og det tar 10 min :)

 

Og då får du Apps til SD :)

Og det funker? Har lest/hørt om en del som har problem med A2SD

Lenke til kommentar

Jeg har og lest om noe trøbbel med a2sd til Desire. Men har ikke hørt om noen problemer med den standard rootede ROMen. Jeg har syntes det var litt overdrevet dette med plassmangel, før jeg plutselig fikk advarsel om lite minne i dag...

 

Hvis jeg skal vurdere å "roote" må jeg være sikker på at A2SD virker ellers er det ingen vits for meg.

Lenke til kommentar

@Ondskap: www.google.com - test den.

Lag deg eventuelt en egen tråd som heter 'Ondskap trenger hjelp til alt' - denne tråden heter 'Anbefalte programmer til Android'

 

Du bidrar ikke en dritt med forslag til apps eller andre nyttige ting, men har innlegg som kun dreier seg om ting du ikke greier å finne ut av selv. Alle andre greier dette. Har du kjøpt deg feil telefon?

 

faen, roe seg ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...