Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Er det noen her på forumet som har bestilt på ebay og fått det til å virke på en htc som kan sende meg linken til selgeren.

Jeg har dette kortet. Det fungerer utmerket.

 

Takker. Bestilte dette jeg også.

 

Det er bare å poppe sim-kortet inn og laste ned paid-apps, ikke sant? Er ikke nødt til å ha noe abonnement eller endre på noen innstillinger ...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her på forumet som har bestilt på ebay og fått det til å virke på en htc som kan sende meg linken til selgeren.

Jeg har dette kortet. Det fungerer utmerket.

 

Takker. Bestilte dette jeg også.

 

Det er bare å poppe sim-kortet inn og laste ned paid-apps, ikke sant? Er ikke nødt til å ha noe abonnement eller endre på noen innstillinger ...?

Du må lage deg en konto på Google checkout samt legge til kredittkort-detaljer. Også må du jo selvfølgelig ha en googlekonto.

Lenke til kommentar

Hva anbefales som det beste programmet for å vise turen jeg har gått i skogen eller veien tilbake? Skal begynne å gå i ett nytt og ukjent område..

Det finnes mange programmer for det tror jeg. Jeg bruker Sportypal. Det gjør det du spør etter og du kan laste det opp på nett også for å få litt bedre oversikt.

Lenke til kommentar

Hva anbefales som det beste programmet for å vise turen jeg har gått i skogen eller veien tilbake? Skal begynne å gå i ett nytt og ukjent område..

Det finnes mange programmer for det tror jeg. Jeg bruker Sportypal. Det gjør det du spør etter og du kan laste det opp på nett også for å få litt bedre oversikt.

Hvordan fungerer høydemålingen for deg? Hos meg viser den omtrent 3 ganger for høyt.

Lenke til kommentar

Hva anbefales som det beste programmet for å vise turen jeg har gått i skogen eller veien tilbake? Skal begynne å gå i ett nytt og ukjent område..

Det finnes mange programmer for det tror jeg. Jeg bruker Sportypal. Det gjør det du spør etter og du kan laste det opp på nett også for å få litt bedre oversikt.

Hvordan fungerer høydemålingen for deg? Hos meg viser den omtrent 3 ganger for høyt.

 

Da regner jeg med det er en stor sjange for at den valgte verdien din er fot :p

Lenke til kommentar

Hva anbefales som det beste programmet for å vise turen jeg har gått i skogen eller veien tilbake? Skal begynne å gå i ett nytt og ukjent område..

Det finnes mange programmer for det tror jeg. Jeg bruker Sportypal. Det gjør det du spør etter og du kan laste det opp på nett også for å få litt bedre oversikt.

Hvordan fungerer høydemålingen for deg? Hos meg viser den omtrent 3 ganger for høyt.

 

Da regner jeg med det er en stor sjange for at den valgte verdien din er fot :p

Var det jeg og tenkte, men når jeg setter på fot står det 3 ganger høyere igjen. Har prøv å løpe med Runkeeper samtidig, og den viser riktigere høyde, så må være noe feil med sportypal.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det egentlig med simkort fra usa og paid apps? Må man ha det i hver gang man skal kjøpe en app? Hvordan betaler man, google checkout eller funker det med paypal?

Ja, du må skifte til sim-kortet fra usa hver gang du skal kjøpe eller oppdatere en paid app. Du må bruke Google checkout.

Lenke til kommentar

Hva anbefales som det beste programmet for å vise turen jeg har gått i skogen eller veien tilbake? Skal begynne å gå i ett nytt og ukjent område..

Det finnes mange programmer for det tror jeg. Jeg bruker Sportypal. Det gjør det du spør etter og du kan laste det opp på nett også for å få litt bedre oversikt.

Hvordan fungerer høydemålingen for deg? Hos meg viser den omtrent 3 ganger for høyt.

Høydemålingen virker ikke helt stabil på min telefon heller. Hadde en sykkeltur i går, og brukte både RunKeeper og Sportypal (holder på å finne ut av hva jeg liker best...). Når jeg ser på grafene, så ser det ut til at Sportypal har et avvik på ca 40 meter i forhold til RunKeeper. På det laveste punktet på turen min, var jeg ca 5 meter over sjønivå. RunKeeper sier da at høyde over havet var 7 meter, mens Sportypal mener 51 meter. Virker som dette er konstant gjennom hele turen. Synes dette er rart når de i utgangspunktet mottar samme data fra GPSen.

 

Når det gjelder programmene, så liker jeg telefonløsningen til Sportypal best. Nettløsningen til RunKeeper liker jeg igjen bedre enn Sportypal. Når det i tillegg viser seg å være såpass forskjell på høydemålingen, tror jeg valget faller på RunKeeper.

 

Har ellers testet Cardiotrainer, Mytracks og Endomondo.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Tenkte å komme med en ny anbefaling til program her nå.

 

SMSBanking

 

Bra bankprogram som går via sms. Gir deg saldo, overføringer og diverse annen informasjon direkte i programmet. Støtter en del forskjellige banker, og er absolutt verdt å prøve seg litt på da det er et supert program.

 

Utvikler er i tillegg rask å svare på spørsmål om programmet, og det tok ikke lange tiden før han fant ut hva jeg hadde gjort feil i starten.

 

Se forøvrig tråden her hvor utvikler hjelper til og svarer på spørsmål.

 

Banker som støttes er så langt:

 

- Skandiabanken

- Sparebank 1 (Telemark og Buskerud-Vestfold testet)

- DnB NOR

- Gjensidige

 

Og virker som om han legger til flere banker etter ønske fra brukerne.

 

Står bare skandiabanken på linken da. Og klarer ikke "stille" den inn til sparebank1 heller. Noe jeg gjør feil?

Lurer på det samme. Håper noen som vet dette.

Lenke til kommentar

Hva anbefales som det beste programmet for å vise turen jeg har gått i skogen eller veien tilbake? Skal begynne å gå i ett nytt og ukjent område..

Det finnes mange programmer for det tror jeg. Jeg bruker Sportypal. Det gjør det du spør etter og du kan laste det opp på nett også for å få litt bedre oversikt.

Hvordan fungerer høydemålingen for deg? Hos meg viser den omtrent 3 ganger for høyt.

Høydemålingen virker ikke helt stabil på min telefon heller. Hadde en sykkeltur i går, og brukte både RunKeeper og Sportypal (holder på å finne ut av hva jeg liker best...). Når jeg ser på grafene, så ser det ut til at Sportypal har et avvik på ca 40 meter i forhold til RunKeeper. På det laveste punktet på turen min, var jeg ca 5 meter over sjønivå. RunKeeper sier da at høyde over havet var 7 meter, mens Sportypal mener 51 meter. Virker som dette er konstant gjennom hele turen. Synes dette er rart når de i utgangspunktet mottar samme data fra GPSen.

 

Når det gjelder programmene, så liker jeg telefonløsningen til Sportypal best. Nettløsningen til RunKeeper liker jeg igjen bedre enn Sportypal. Når det i tillegg viser seg å være såpass forskjell på høydemålingen, tror jeg valget faller på RunKeeper.

 

Har ellers testet Cardiotrainer, Mytracks og Endomondo.

 

Regner da med at både sportypal og runkeeper er bedre enn Cardiotrainer, Mytracks og Endomondo ?

Lenke til kommentar

--

Regner da med at både sportypal og runkeeper er bedre enn Cardiotrainer, Mytracks og Endomondo ?

Det er min personlige mening ja. Mytracks og Cardiotrainer hadde ikke nettløsninger som jeg likte noe særlig. Endomondo var en sterk kandidat, men falt litt igjennom den og. Hadde forøvrig samme problem med gps på Endomondo som mange tydeligvis har på Sportypal.

 

Min konklusjon er at RunKeeper har den mest nøyaktige gpsen, samt nettløsningen som jeg liker best. Mitt tips er å prøve alle aktuelle kandidater selv, og gjerne samtidig. Mye mine subjektive meninger her, men er selvsagt veldig greit med en gps som ikke er helt på jordet!

 

PS: Angående nøyaktighet på GPS, så sto det litt om dette på RunKeeper sine sider. Dersom du startet hjemmefra, så skrur du av tråløst nett før du starter. GPSen skal visstnok være mer nøyaktig da...

Lenke til kommentar

--

Regner da med at både sportypal og runkeeper er bedre enn Cardiotrainer, Mytracks og Endomondo ?

Det er min personlige mening ja. Mytracks og Cardiotrainer hadde ikke nettløsninger som jeg likte noe særlig. Endomondo var en sterk kandidat, men falt litt igjennom den og. Hadde forøvrig samme problem med gps på Endomondo som mange tydeligvis har på Sportypal.

 

Min konklusjon er at RunKeeper har den mest nøyaktige gpsen, samt nettløsningen som jeg liker best. Mitt tips er å prøve alle aktuelle kandidater selv, og gjerne samtidig. Mye mine subjektive meninger her, men er selvsagt veldig greit med en gps som ikke er helt på jordet!

 

PS: Angående nøyaktighet på GPS, så sto det litt om dette på RunKeeper sine sider. Dersom du startet hjemmefra, så skrur du av tråløst nett før du starter. GPSen skal visstnok være mer nøyaktig da...

 

Ahh okei! Takk! Skal ta meg en runde og ha på de forskjellige jeg og å se hva jeg synes, men greit å få en liten pekepinn :)

 

Jeg har forresten bestilt meg "joggebånd" som jeg fikk i dag. Slik du fester rundt overarmen, kostet hele 3 EURO MED FRAKT, og jeg synes det er over all forventning! Bra materiale, desire passer som tråd i nål (Kanskje litt stram, men det skal den jo være)... anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...