Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å få helligdager i kalenderen:

Gå til calendar.google.com, velg Settings -> Calendars -> Browse interesting calendars -> Norwegian Holidays.

Oppføringene i den kalenderen blir i det språket du har satt i settings når du legger den til, og blir ikke endra hvis du bytter språk.

 

Bursdager fra Facebook:

Kan sikkert gjøres på mange måter, men EboBirthday kan hvertfall dette.

Lenke til kommentar

For å få helligdager i kalenderen:

Gå til calendar.google.com, velg Settings -> Calendars -> Browse interesting calendars -> Norwegian Holidays.

Oppføringene i den kalenderen blir i det språket du har satt i settings når du legger den til, og blir ikke endra hvis du bytter språk.

 

Bursdager fra Facebook:

Kan sikkert gjøres på mange måter, men EboBirthday kan hvertfall dette.

Ja. Da har jeg registert meg. Men hvordan laster jeg ned google kalenderen på mobilen ?? :p

Lenke til kommentar

Nei, koster ingenting å bruke GPSen.

 

 

Nå blir jeg glad! Jeg har blitt avhengig av flere apps som trenger GPS.

 

Det er ikke lenge siden jeg har fått Desire men er veldig fornøyd med den :D

 

Det eneste jeg lurer på er hvorfor tar det så laaaang tid når man skal skru den av (over 10 min noen ganger)???

 

Jeg hadde samme problemet, ble borte etter at jeg avinstallerte Advanced task killer.

Lenke til kommentar

Som halvveis nevnt over her:

 

Hvordan ken jeg få lagt inn alle norske helligdager inni kalenderen? Bursdagene til facebook kontaktene hadde vært super det óg ;)

Med fbcal kan du synce google kalenderen med facebook bursdager og events. Det gjøres via facebook og kalenderen i nettleseren på pc, det er altså ingen app som skal lastes ned til telefonen.

Lenke til kommentar

^Det skjer automatisk så lenge du har logget inn med google accounten din på telefonen :)

 

w00t ??

Når jeg logger inn som du sier, så får jeg jo bare opp google kalenderen. STÅR jo ingen plass om jeg vil synkronisere.. Vennligst forklar litt grundigere da!!! :)

 

Takk,

Lenke til kommentar

^Det skjer automatisk så lenge du har logget inn med google accounten din på telefonen :)

 

w00t ??

Når jeg logger inn som du sier, så får jeg jo bare opp google kalenderen. STÅR jo ingen plass om jeg vil synkronisere.. Vennligst forklar litt grundigere da!!! :)

 

Takk,

 

I kalenderen på telefonen trykker du meny->mer->oppdater

Lenke til kommentar

trenger hjelp her. Har laga ny google account, så eg slepp det å måtte bruke to forskjellige e-mail adresser, men når eg skal endre det i innstillinger--> kontoer, så seier den at eg må resette mobilen til fabrikk igjen. altså, at eg mistar alle paidappsa mine etc...

er det ingen anna måte å gjere det på? evt. kan eg laste ned dei appsa eg har kjøpt på nytt gratis?

 

tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar

trenger hjelp her. Har laga ny google account, så eg slepp det å måtte bruke to forskjellige e-mail adresser, men når eg skal endre det i innstillinger--> kontoer, så seier den at eg må resette mobilen til fabrikk igjen. altså, at eg mistar alle paidappsa mine etc...

er det ingen anna måte å gjere det på? evt. kan eg laste ned dei appsa eg har kjøpt på nytt gratis?

 

tusen takk på forhånd!

 

Du kan jo ta backup av de ønskede programmene til minnekortet, så når du har tilbakestilt tlf henter du inn igjen backupen.

 

Kan anbefale Mybackup til dette, finnes i en 30-dagers prøve versjon.

 

Av spill vil jeg forresten anbefale Papa Stacker, blow up og kanskje shoot u.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...