Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Ingen av de emulatorene er noe særlig. Og har ikke telefonen din såkalt "multitouch", altså at den registrerer flere trykk på skjermen samtidig, kan du i praksis aldri gå og hoppe/skyte samtidig, altså blir spillene ubrukelige. Kjører veeeeldig sakte på Hero også, og d-pad+knapper er også på touch skjermen. Så langt fra en god spill opplevelse det er mulig å komme. Spill må du innom diverse ulovlige rom-download sider, de har aldri vært gratis.

Så hold emulering til PC'n din. Å trøkke spill som opprinnelig var laget for 20-30" tvskjermer ned på under 4" er heller ingen god ide.

Fungerer veldig fint på Desiren min i alle fall :)

Men den har jo multitouch og kjappere prosessor.

Ang. gamepads:

Fungerer disse? Hvor mye koster de omtrent? Hadde vært litt stilig å ha :)

finnes 2 demoprogram som lar deg koble til en wiimote til tlf. det ene funker ikke med htc sense enda, og jeg tror ikke det funker med emulatorer heller. det andre skal funke med emulatorer, men har ikke prøvd. (Begge pregrammene er uferdige versjoner enda). du kan søke på cyrket.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slått meg til ro med Cardiotrainer, veldig fint å se statistikk på nett samt dele med venner/familie.

Men den/telefonen bruker 2-3 min før den får gps fiks, hvordan er det med deres? (samsung spica)

Jeg bruker også Cardiotrainer, med HTC Hero brukte den noen minutter, mens med HTC Desire er den lynkjapp synes jeg !

Cardiotrainer anbefales varmt!

Cardiotrainer fungerer veldig bra med HTC, i hvert fall.

Det eneste jeg lurer på, må man betale for å bruke GPS? I så fall blir det en ganske dyr joggetur ;-D

Lenke til kommentar

Nei, koster ingenting å bruke GPSen.

Nå blir jeg glad! Jeg har blitt avhengig av flere apps som trenger GPS.

Det er ikke lenge siden jeg har fått Desire men er veldig fornøyd med den :D

Det eneste jeg lurer på er hvorfor tar det så laaaang tid når man skal skru den av (over 10 min noen ganger)???

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor?

Jeg opplevde lang avsluttningstid (2minutter max) når en app hadde hengt seg opp, jeg viste den hang og måtte restarte..

Ellers tar det 6-10 Sekunder her også...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Da ville jeg bare kjørt en hard reset av telefonen. Ett eller annet må ha skåret seg heftig et sted. Du kan evt. prøve å avinstallere programmer og widgets og se om det gir seg. Det kan være en app som kjører i bakgrunnen som nekter å slutte å kjøre.

Lenke til kommentar

Har slått meg til ro med Cardiotrainer, veldig fint å se statistikk på nett samt dele med venner/familie.

Men den/telefonen bruker 2-3 min før den får gps fiks, hvordan er det med deres? (samsung spica)

Jeg bruker også Cardiotrainer, med HTC Hero brukte den noen minutter, mens med HTC Desire er den lynkjapp synes jeg !

Cardiotrainer anbefales varmt!

Cardiotrainer fungerer veldig bra med HTC, i hvert fall.

Det eneste jeg lurer på, må man betale for å bruke GPS? I så fall blir det en ganske dyr joggetur ;-D

Gratis å bruke gps, men om du henter ned kart under turen koster det nok penger.

Lenke til kommentar

10 minutter for å slå av telefonen ?-- håper du mener sekunder.. (min bruker ca 7-8 sec )

Dessverre 10 minutter er det verste jeg har opplevd... ca. 5 min det beste...

Noen som vet hvorfor?

http://androidforums.com/htc-desire/61060-desire-takes-5-mins-shut-down.html

Samt denne

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6369631

Du er ikke den eneste desverre.

Har det samme selv.

Flere teorier, autobackup til SD kort, feil på en app osv.

Skal jobbe med saken selv, dette skal vi finne en løsning på :)

Snø

Endret av snowyspalace
Lenke til kommentar

10 minutter for å slå av telefonen ?-- håper du mener sekunder.. (min bruker ca 7-8 sec )

Dessverre 10 minutter er det verste jeg har opplevd... ca. 5 min det beste...

Noen som vet hvorfor?

http://androidforums.com/htc-desire/61060-desire-takes-5-mins-shut-down.html

Samt denne

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6369631

Du er ikke den eneste desverre.

Har det samme selv.

Flere teorier, autobackup til SD kort, feil på en app osv.

Skal jobbe med saken selv, dette skal vi finne en løsning på :)

Snø

Takk for det!!

Jeg ser at jeg er dessverre ikke alene...

Nå har jeg prøvd to ting:

- ikke sikkerhetskopiering av mine data = 5 minutter

- avmontering av minnekort = 3 minutter!!

Det hjalp litt i hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om ett program som tar opp telefonsamtaler? Altså tar opp stemmene mellom meg og den jeg snakker med...

Pga lover og regler er det lagt inn sperrer i operativsystemet som gjør at dette ikke er mulig. Det gjelder alle mobil-OS.

Lenke til kommentar

Denne kan jeg bekrefte fungerer strålende, og tar tak i alle numre som ligger registrert på www.telefonterror.no . :)

Dukker opp en hendig liten notis dersom den kjenner igjen nummeret som ringer, og viser deg om det er telefonselger og hvilket telefonsalg-firma som ringer.

Du merker ikke noe til appen når det ringes fra et ukjent nummer som ikke er telefonselger.

Appen sjekker nummeret opp mot en database som ligger lokalt på telefonen, så det er ingen nettverkstrafikk involvert, og notisen dukker opp med en gang telefonen ringer i stedet for at den må søke nettet og man må vente på resultatet.

Anbefales på det sterkeste for de som sliter med telefonselgere. :)

10/10

Lenke til kommentar

Noen som vet om ett program som tar opp telefonsamtaler? Altså tar opp stemmene mellom meg og den jeg snakker med...

Pga lover og regler er det lagt inn sperrer i operativsystemet som gjør at dette ikke er mulig. Det gjelder alle mobil-OS.

What!?

Jeg ahr en sony ericsson som lett kan ta opp samtaler, bare trykker "Valg" i samtalen og så "ta opp" eller noe lignende

Lenke til kommentar

Telefonen funger veldig bra! ER strålendes fornøyd.

Men fikk ikke svar på spørsmålet mitt ? Er det ingen som kan forklare grundig. Da mener jeg punktvis hva man SKAL gjøre for å endre skrivebordet? Altså.. Startsiden på mobilen, da. Jeg har standard oppsettet, og det blir litt tamt. Vil ha noe som ser bra ut, og med værmelding og kaldender som viser helligdager/div. kjente dager.

Takk.

Også. Hvilken nettleser bør jeg bruke? Må si det at den nettleseren som er i telefonen kanskje er den kjappeste? Lasta ned Opera, og kan ikke si den var så vledig mye bedre.. ;)

Støtter heller ikke Flash.

Ellers må jeg si dette er tidenes mobil. Sluker strøm da.. Kameraet er i toppklasse vil jeg påstå. Ikke mye å utsette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...