Elefantmesteren Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ingen av de emulatorene er noe særlig. Og har ikke telefonen din såkalt "multitouch", altså at den registrerer flere trykk på skjermen samtidig, kan du i praksis aldri gå og hoppe/skyte samtidig, altså blir spillene ubrukelige. Kjører veeeeldig sakte på Hero også, og d-pad+knapper er også på touch skjermen. Så langt fra en god spill opplevelse det er mulig å komme. Spill må du innom diverse ulovlige rom-download sider, de har aldri vært gratis. Så hold emulering til PC'n din. Å trøkke spill som opprinnelig var laget for 20-30" tvskjermer ned på under 4" er heller ingen god ide. Fungerer veldig fint på Desiren min i alle fall Men den har jo multitouch og kjappere prosessor. Ang. gamepads: Fungerer disse? Hvor mye koster de omtrent? Hadde vært litt stilig å ha finnes 2 demoprogram som lar deg koble til en wiimote til tlf. det ene funker ikke med htc sense enda, og jeg tror ikke det funker med emulatorer heller. det andre skal funke med emulatorer, men har ikke prøvd. (Begge pregrammene er uferdige versjoner enda). du kan søke på cyrket.com Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har slått meg til ro med Cardiotrainer, veldig fint å se statistikk på nett samt dele med venner/familie. Men den/telefonen bruker 2-3 min før den får gps fiks, hvordan er det med deres? (samsung spica) Jeg bruker også Cardiotrainer, med HTC Hero brukte den noen minutter, mens med HTC Desire er den lynkjapp synes jeg ! Cardiotrainer anbefales varmt! Cardiotrainer fungerer veldig bra med HTC, i hvert fall. Det eneste jeg lurer på, må man betale for å bruke GPS? I så fall blir det en ganske dyr joggetur ;-D Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nei, koster ingenting å bruke GPSen. Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nei, koster ingenting å bruke GPSen. Nå blir jeg glad! Jeg har blitt avhengig av flere apps som trenger GPS. Det er ikke lenge siden jeg har fått Desire men er veldig fornøyd med den Det eneste jeg lurer på er hvorfor tar det så laaaang tid når man skal skru den av (over 10 min noen ganger)??? 1 Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 10 minutter for å slå av telefonen ?-- håper du mener sekunder.. (min bruker ca 7-8 sec ) Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 10 minutter for å slå av telefonen ?-- håper du mener sekunder.. (min bruker ca 7-8 sec ) Dessverre 10 minutter er det verste jeg har opplevd... ca. 5 min det beste... Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Noen som vet hvorfor? Jeg opplevde lang avsluttningstid (2minutter max) når en app hadde hengt seg opp, jeg viste den hang og måtte restarte.. Ellers tar det 6-10 Sekunder her også... Endret 9. mai 2010 av Tore Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Da ville jeg bare kjørt en hard reset av telefonen. Ett eller annet må ha skåret seg heftig et sted. Du kan evt. prøve å avinstallere programmer og widgets og se om det gir seg. Det kan være en app som kjører i bakgrunnen som nekter å slutte å kjøre. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har slått meg til ro med Cardiotrainer, veldig fint å se statistikk på nett samt dele med venner/familie. Men den/telefonen bruker 2-3 min før den får gps fiks, hvordan er det med deres? (samsung spica) Jeg bruker også Cardiotrainer, med HTC Hero brukte den noen minutter, mens med HTC Desire er den lynkjapp synes jeg ! Cardiotrainer anbefales varmt! Cardiotrainer fungerer veldig bra med HTC, i hvert fall. Det eneste jeg lurer på, må man betale for å bruke GPS? I så fall blir det en ganske dyr joggetur ;-D Gratis å bruke gps, men om du henter ned kart under turen koster det nok penger. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Noen som vet om ett program som tar opp telefonsamtaler? Altså tar opp stemmene mellom meg og den jeg snakker med... Lenke til kommentar
snowyspalace Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) 10 minutter for å slå av telefonen ?-- håper du mener sekunder.. (min bruker ca 7-8 sec ) Dessverre 10 minutter er det verste jeg har opplevd... ca. 5 min det beste... Noen som vet hvorfor? http://androidforums.com/htc-desire/61060-desire-takes-5-mins-shut-down.html Samt denne http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6369631 Du er ikke den eneste desverre. Har det samme selv. Flere teorier, autobackup til SD kort, feil på en app osv. Skal jobbe med saken selv, dette skal vi finne en løsning på Snø Endret 9. mai 2010 av snowyspalace Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 10 minutter for å slå av telefonen ?-- håper du mener sekunder.. (min bruker ca 7-8 sec ) Dessverre 10 minutter er det verste jeg har opplevd... ca. 5 min det beste... Noen som vet hvorfor? http://androidforums.com/htc-desire/61060-desire-takes-5-mins-shut-down.html Samt denne http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6369631 Du er ikke den eneste desverre. Har det samme selv. Flere teorier, autobackup til SD kort, feil på en app osv. Skal jobbe med saken selv, dette skal vi finne en løsning på Snø Takk for det!! Jeg ser at jeg er dessverre ikke alene... Nå har jeg prøvd to ting: - ikke sikkerhetskopiering av mine data = 5 minutter - avmontering av minnekort = 3 minutter!! Det hjalp litt i hvertfall Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som vet om ett program som tar opp telefonsamtaler? Altså tar opp stemmene mellom meg og den jeg snakker med... Pga lover og regler er det lagt inn sperrer i operativsystemet som gjør at dette ikke er mulig. Det gjelder alle mobil-OS. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det finnes programmer som tar opp samtaler hvor man kun hører enselv snakke. Muligens et slikt program vil kunne brukes til å spille inn den andre personen i samtalen hvis man har telefonen på speaker. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 http://www.cyrket.com/p/android/no.sveinub.telemarketernotifier/ (ikke prøvd) Denne kan jeg bekrefte fungerer strålende, og tar tak i alle numre som ligger registrert på www.telefonterror.no . Dukker opp en hendig liten notis dersom den kjenner igjen nummeret som ringer, og viser deg om det er telefonselger og hvilket telefonsalg-firma som ringer. Du merker ikke noe til appen når det ringes fra et ukjent nummer som ikke er telefonselger. Appen sjekker nummeret opp mot en database som ligger lokalt på telefonen, så det er ingen nettverkstrafikk involvert, og notisen dukker opp med en gang telefonen ringer i stedet for at den må søke nettet og man må vente på resultatet. Anbefales på det sterkeste for de som sliter med telefonselgere. 10/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som vet om ett program som tar opp telefonsamtaler? Altså tar opp stemmene mellom meg og den jeg snakker med... Pga lover og regler er det lagt inn sperrer i operativsystemet som gjør at dette ikke er mulig. Det gjelder alle mobil-OS. What!? Jeg ahr en sony ericsson som lett kan ta opp samtaler, bare trykker "Valg" i samtalen og så "ta opp" eller noe lignende Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Telefonen funger veldig bra! ER strålendes fornøyd. Men fikk ikke svar på spørsmålet mitt ? Er det ingen som kan forklare grundig. Da mener jeg punktvis hva man SKAL gjøre for å endre skrivebordet? Altså.. Startsiden på mobilen, da. Jeg har standard oppsettet, og det blir litt tamt. Vil ha noe som ser bra ut, og med værmelding og kaldender som viser helligdager/div. kjente dager. Takk. Også. Hvilken nettleser bør jeg bruke? Må si det at den nettleseren som er i telefonen kanskje er den kjappeste? Lasta ned Opera, og kan ikke si den var så vledig mye bedre.. Støtter heller ikke Flash. Ellers må jeg si dette er tidenes mobil. Sluker strøm da.. Kameraet er i toppklasse vil jeg påstå. Ikke mye å utsette.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tror du bør stikke nesen i instruksjonsbkn. Hvis det ikke hjelper, og du ikke får det til ved å prøve deg frem heller, så har du valgt feil telefon. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har aldri testet dolphin browser tidligere, men lastet ned dolphin browser hd i dag. Må si den imponerer så langt. Hd versjonen krever Android 2.x. Har nå lagt den til som standard browser. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Som halvveis nevnt over her: Hvordan ken jeg få lagt inn alle norske helligdager inni kalenderen? Bursdagene til facebook kontaktene hadde vært super det óg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå