Sir-Allistair Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Disse emulatorene (SNES, Gameboy, etc), hvordan fungerer disse? Prøvde å laste ned Snesoid Lite, men hvor er spillene? Fungerer overraskende bra(bortsett fra GBA). Spillene ligger som roms rundt forbi på det store www. Men håper for din skyld at mobilen din støtter multitouch Edit: Emulatorene må betales for hvis du vil lagre fremgangen din i spillene. Endret 6. mai 2010 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Ingen av de emulatorene er noe særlig. Og har ikke telefonen din såkalt "multitouch", altså at den registrerer flere trykk på skjermen samtidig, kan du i praksis aldri gå og hoppe/skyte samtidig, altså blir spillene ubrukelige. Kjører veeeeldig sakte på Hero også, og d-pad+knapper er også på touch skjermen. Så langt fra en god spill opplevelse det er mulig å komme. Spill må du innom diverse ulovlige rom-download sider, de har aldri vært gratis. Så hold emulering til PC'n din. Å trøkke spill som opprinnelig var laget for 20-30" tvskjermer ned på under 4" er heller ingen god ide. Endret 7. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 SNesoid slapp en versjon nylig med støtte for et par Bluetooth-gamepads, BGP100 og muligens Zeemote JS1. Zeemote: BGP100: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ingen av de emulatorene er noe særlig. Og har ikke telefonen din såkalt "multitouch", altså at den registrerer flere trykk på skjermen samtidig, kan du i praksis aldri gå og hoppe/skyte samtidig, altså blir spillene ubrukelige. Kjører veeeeldig sakte på Hero også, og d-pad+knapper er også på touch skjermen. Så langt fra en god spill opplevelse det er mulig å komme. Spill må du innom diverse ulovlige rom-download sider, de har aldri vært gratis. Så hold emulering til PC'n din. Å trøkke spill som opprinnelig var laget for 20-30" tvskjermer ned på under 4" er heller ingen god ide. Fungerer veldig fint på Desiren min i alle fall Men den har jo multitouch og kjappere prosessor. Ang. gamepads: Fungerer disse? Hvor mye koster de omtrent? Hadde vært litt stilig å ha Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Norsk tipping kommer i begynnelsen av Juni Kilde: NT Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er jeg en av de få som synes det som hovedregel er bedre med en god mobilside enn en app for nettbasert innhold? Engadget appen f.eks. er jo bare en mobilutgve av siden deres, je ser ikke helt hvorfor man trenger en app for det. 1 Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Prøver meg på et Long shoot... Finnes det en app som er behjelpelig med å blokkere anrop fra telefonselgere.? Enten noe enkelt at jeg legget til nr selv, eller noe avansert som har en felles database over telefonselgere... (det hjelper ikke å registrere seg i brrg når man har firma/foretak) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.cyrket.com/p/android/no.sveinub.telemarketernotifier/ (ikke prøvd) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Norsk tipping kommer i begynnelsen av Juni Kilde: NT Good news! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som har prøvd ut flere treningsprogram? Har brukt Runkeeper et par dager nå og er ganske fornøyd med det Leste en anmeldelse av Sportypal i dag og det ser ganske spennende ut også. Noen som har prøvd begge og har funnet et som fungerer best? Skal prøve å få tatt meg en løpetur med begge programmene i morgen og se ka eg liker. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Jeg har brukt runkeeper i over 1år nå, å er ganske så inngrodd med de, da alle mine treningsøkter er logget med runkeeper og har all statistikken min der, da er det vanskelig å bytte... Jeg må også få legge til at runkeeper til android er i første versjon, det er mye som er på iPhone de ikke har implementert i runkeeper for Android enda, savner mye, som å få ta bilder under turen (som geotagges til treningsturen) Stemmen til hun alt for spreke dama som kommenterer på iPhoneAppen... mm... Så det jeg sier er, runkeeper kommer til å bli mye bedre når de får utviklet den til Android... Live Tracking er morsomme greier, følge med på googlemaps live når noen er ute å løper.. Edit, som en fun fact: Jason (som startet runkeeper) er utrolig rask til å svare på "support spørsmål" på twitter... Fikk svar på Under 1minutt.! Endret 8. mai 2010 av Tore Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Mytracks er også ganske greit til trening. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som har prøvd ut flere treningsprogram? Har brukt Runkeeper et par dager nå og er ganske fornøyd med det Leste en anmeldelse av Sportypal i dag og det ser ganske spennende ut også. Noen som har prøvd begge og har funnet et som fungerer best? Skal prøve å få tatt meg en løpetur med begge programmene i morgen og se ka eg liker. Har testet Sportypal og synes det funket tilfredstillende. Cardiotrainer har forøvrig mer avansert innstillinger med bla. stemmevarsel for hastighet,distanse(kan stille inn selv intervallene for varsel), kaloriforbruk osv. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Har et spørsmål jeg ikke klarte å formulere meg bra nok til et googlesøk... (HTC Desire Android 2.1) GPS - si jeg skal ut å trene, jeg har en treningsapp og en sporloggingsapp (for OSM) og ønsker å bruke begge samtidig... (finnes flere senario på dette) Kan flere Apps bruke GPS samtidig? Da spesielt med tanke på å logge fortløpende spor... (er mørkt å regner ute nå, så derfor) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ja, det går fint. Har testet med flere treningsprogrammer på samme treningsøkt for å sammenligne, og de kobler seg alle fint opp mot gps og kjører alle i bakgrunnen. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har slått meg til ro med Cardiotrainer, veldig fint å se statistikk på nett samt dele med venner/familie. Men den/telefonen bruker 2-3 min før den får gps fiks, hvordan er det med deres? (samsung spica) Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har slått meg til ro med Cardiotrainer, veldig fint å se statistikk på nett samt dele med venner/familie. Men den/telefonen bruker 2-3 min før den får gps fiks, hvordan er det med deres? (samsung spica) Jeg bruker også Cardiotrainer, med HTC Hero brukte den noen minutter, mens med HTC Desire er den lynkjapp synes jeg ! Cardiotrainer anbefales varmt! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Men den/telefonen bruker 2-3 min før den får gps fiks, hvordan er det med deres? (samsung spica) Bruker Sportypal på min Desire. Raskt som lynet. 2-3 sekunder vil jeg si... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Har drevet og testet litt forskjellige treningsprogram den siste tiden. Har tidligere brukt Nokia Sportstracker, noe jeg var meget fornøyd med. Nå når jeg har byttet til android, så har jeg prøvd ut Cardiotrainer, Endomondo, MyTracks og RunKeeper. Slik det er nå, så har valget falt ned på RunKeeper. Skal få testet ut Sportypal også Endret 9. mai 2010 av learntofly Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du vil ikke utdype om hvorfor du velger det ene fremfor det andre? Runkeeper er vel det som kom sist på markedet av de nevnte og har flest mangler pr dags dato? Greit det vil bli bedre, men lurer på hva som gjør at du gikk for dette fremfor de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå