Überadri Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) @ Baltazar Det finnes sikkert en enklere løsning, men tidligere omtalte Tasker er veldig fin til å fikse sånne ting. Endret 30. april 2010 av Überadri Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Locale gjør vel dette også med riktig tillegg. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Locale koster riktignok ~en hundrelapp. Tipper også du finner dedikerte apps til akkurat dette i Market om du søker. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Locale koster riktignok ~en hundrelapp. Tipper også du finner dedikerte apps til akkurat dette i Market om du søker. Ja det stemmer. Fant ett par programmer som kun gjør akkurat dette med å justere ned volum når headset er koblet til. Leven Headed aHeadset Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Noen som vet om det finnes noen programmer som lar deg printe ut f.eks. dokumenter fra telefonen, over nettet? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Leter etter følgende: - Fotoboksvarsling - Trafikkvarsler - Program som logger drivstofforbruk - Annet som kan være interessant å ha i bilen Noen tips? Jeg søkte etter fotoboksvarsling på market, men fant ingenting :/ Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Til bilen har du Acar.. har forbruk ++ http://www.cyrket.com/p/android/com.zonewalker.acar/ Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Trapster funker fint til fotoboksvarsling og har i tillegg varsling for kontroller og slikt, men er selvsagt avhengig av at folk rapporterer inn for at den biten skal funke.. Jo flere som benytter den, jo bedre blir den kan du si.. Men fotoboksvarslinga ser ut til å være bra i hvertfall Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ja det stemmer. Fant ett par programmer som kun gjør akkurat dette med å justere ned volum når headset er koblet til. Leven Headed aHeadset Skulle akkurat til å nevne at jeg fant det første programmet, men tenkte jeg skulle oppdatere siden før jeg posta. Da så jeg jo at du kom meg i forkjøpet Et lite pirk, programmet heter Level Headed, men linken var jo uansett riktig Minianmeldelse: Når du starter opp programmet får du en enkel skjerm med litt informasjon om programmet og hvilke lydnivåer telefonen din har i dette øyeblikk. Ved å gå inn i settings-menyen kan man velge hvilket nivå man ønsker at telefonen skal justere seg til når man plugger inn et headset. Plugger man ut headsetet igjen så blir naturlig nok volumet satt tilbake til det nivået som var gjeldende før du plugget det inn. Appen er ikke fantastisk eller stilig, men den gjør akkurat det jeg ønsker. Jeg har riktignok ikke testet den mer enn et par ganger, men den virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Heisann! Ikke en anbefaling denne gangen, men en liten forespørsel; Er på utkikk etter et godt notatprogram, som gjerne også kan synkroniseres med Office Outlook, eller slik så jeg på en annen måte kan både skrive på telefon OG PC.. Ønsker gjerne, men ikke helt nødvendig, at det er mulig å inn internet-lenker som man kan klikke på.. Et eksempel til hva jeg kan ønske å bruke notatprogrammet til, er f.eks hvis dere klikker på linken under, så kommer man til et førstepost som forklarer toll-regler (posten inneholder også linker), så er det noe jeg kunne ha tenkt til å "kopiert og limt", slik at jeg har det som står der i et notat, så hvis jeg lurer mens jeg er på farta, så har jeg notatet (med eventuelt muligheter til å klikke på linkene i notatet).. ..men, viktigst er det at jeg kan klippe og lime det her jeg sitter ved min bærbare og SÅ overføre det til notatprogrammet på min HTC Desire.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=778894&view=findpost&p=8813914 Vært flott om noen kunne hjelpe meg med noen gode notatprogrammer å teste ut, da helst med muligheter for synkronisering! Jeg synkroniserer til opplysning kalenderen min via Office Outlook, Google Calendar og Desire og det fungerer flott.. det er ingen innebygd funksjon der som jeg ikke er klar over? Takk, takk Lenke til kommentar
SuperG Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 PrinterShare lar deg printe ut, men er litt usikker på hvordan det virker, har ikke testet selv. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Heisann! Ikke en anbefaling denne gangen, men en liten forespørsel; Er på utkikk etter et godt notatprogram, som gjerne også kan synkroniseres med Office Outlook, eller slik så jeg på en annen måte kan både skrive på telefon OG PC.. Ønsker gjerne, men ikke helt nødvendig, at det er mulig å inn internet-lenker som man kan klikke på.. Et eksempel til hva jeg kan ønske å bruke notatprogrammet til, er f.eks hvis dere klikker på linken under, så kommer man til et førstepost som forklarer toll-regler (posten inneholder også linker), så er det noe jeg kunne ha tenkt til å "kopiert og limt", slik at jeg har det som står der i et notat, så hvis jeg lurer mens jeg er på farta, så har jeg notatet (med eventuelt muligheter til å klikke på linkene i notatet).. ..men, viktigst er det at jeg kan klippe og lime det her jeg sitter ved min bærbare og SÅ overføre det til notatprogrammet på min HTC Desire.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=778894&view=findpost&p=8813914 Vært flott om noen kunne hjelpe meg med noen gode notatprogrammer å teste ut, da helst med muligheter for synkronisering! Jeg synkroniserer til opplysning kalenderen min via Office Outlook, Google Calendar og Desire og det fungerer flott.. det er ingen innebygd funksjon der som jeg ikke er klar over? Takk, takk Ikke testet eller satt meg inn i, men 3banana notes skal være veldig bra med avanserte muligheter. Mulig dette er helt feil og ikke i nærheten av hva du ser etter, men kanskje verdt å se på. Ja det stemmer. Fant ett par programmer som kun gjør akkurat dette med å justere ned volum når headset er koblet til. Leven Headed aHeadset Skulle akkurat til å nevne at jeg fant det første programmet, men tenkte jeg skulle oppdatere siden før jeg posta. Da så jeg jo at du kom meg i forkjøpet Et lite pirk, programmet heter Level Headed, men linken var jo uansett riktig Minianmeldelse: Når du starter opp programmet får du en enkel skjerm med litt informasjon om programmet og hvilke lydnivåer telefonen din har i dette øyeblikk. Ved å gå inn i settings-menyen kan man velge hvilket nivå man ønsker at telefonen skal justere seg til når man plugger inn et headset. Plugger man ut headsetet igjen så blir naturlig nok volumet satt tilbake til det nivået som var gjeldende før du plugget det inn. Appen er ikke fantastisk eller stilig, men den gjør akkurat det jeg ønsker. Jeg har riktignok ikke testet den mer enn et par ganger, men den virker veldig lovende. Ja vet jeg skrev feil navn, gadd bare ikke å endre det:p En kan ikke endre volum på voice call eller in call i dette programmet, men ikke noe krise det i grunn. Eneste jeg er litt redd for er hvordan dette programmet vil påvirke batteriet da det kjører i bakgrunnen konstant. Er en del andre programmer som gjør det samme, men i tillegg mye mer. Da helst disse profil programmene. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Til alle som bruker/har local på mobilen. Den fungerar ikkje som den skal, den gjer at telefonen får MYKJE dårlegare respons etc. Satt å fikla med nokon Apps eg skulle ha på ein av heimeskjermane, så hang telefonen seg, fant ingen apps, reagerte ikkje når eg trykte på skjermen, telefonen lagga og var heilt ute av kontroll. Prøvde å restarte 3 gonger, men dritten fortsatte. Så hugsa eg at det var nokon her i denne tråden (?) som hevda at Local førte til FC o.l. så eg avinnstalerte det via market, fordi eg fekk FC om eg gjekk på innstillingar, for å administrere apps, og etter det har mobilen gått som kniv i smelta smør Takk til den som nevnte at denne Local dritten ikkje var heilt frisk!! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg lurer på noe ang WiFi. Da jeg sitter hjemme med min nye spica og er koblet til det samme trådløse nettverket som datamaskinene i huset er koblet til, bruker jeg penger da? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Med mindre du betaler for hvor mye data du overfører (som du gjør på mobilt nettverk), noe som er ekstremt sjelden på generelle WLAN så koster det ingenting å bruke det på telefonen. For å si det på en annen måte: Betaler du noe annet enn en fast avgift for å bruke Wifi på PCene i huset? Jeg regner med at svaret er nei. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Riktig! Takk er for svaret, da slipper jeg en gendigen regning Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Finnes det et program som kan sjekke hvilke programmer som bruker nett-trafikk? Jeg bruker 3G WatchDOG og det funker veldig bra, men det sier meg liksom ikke hvilke av programmene som bruker nett-trafikk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Oh.. den siste slenger jeg meg på.. det hadde vært kjekt å vite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå