Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler TuneWiki: musikkspiller som henter lyrics samtidig sangene starter, tar kun 3 sek(testet på wifi).

Edit: er integrert youtube spiller i den også.

Jeg anbefaler ikke den, bedre meg go!lyrics

Kan du forklare hvorfor den er bedre?

Lenke til kommentar

Anbefaler TuneWiki: musikkspiller som henter lyrics samtidig sangene starter, tar kun 3 sek(testet på wifi).

Edit: er integrert youtube spiller i den også.

Jeg anbefaler ikke den, bedre meg go!lyrics

Kan du forklare hvorfor den er bedre?

Stygg spiller, er tregere, dårlig GUI, med go!lyrics så finner den tekstene til sangen du hører på og linkes til den sengen så du får sunget med når du er offline. Også kan du kontrollere musikkspilleren gjennom den.

Lenke til kommentar

For moro skyld kan jeg dele noen av programmene jeg bruker aktivt

Snesoid Lite - en ganske OK Super Nintendo-emulator. Av de spillene jeg har prøvd var Super Metroid perfekt, Super Mario Kart var buggy, Super Mario Allstars var ubrukelig, og Chrono Trigger perfekt.

Regner med du har en touch-telefon? I så fall, hvordan er kontrollen på kjappe spill som f.eks Metroid? Har Desire selv.

Ellers, oppdateres egentlig førstepost enda? Mange bra tips her, og det er langt i fra alle programmene som er listet opp i førstepost.

Lenke til kommentar

Har touch-telefon ja, HTC Legend. Kontrollen er grufull, men det går på et vis med riktig teknikk, så jeg mistenker at med litt trening kan det bli ganske greit.

Førstepost er for uoversiktlig, spør du meg. Jeg får ikke noe spesielt ut av å lese listen over programmer der. Det beste ville kanskje ha vært å dele inn programmene i kategorier, og så kjøre avstemning på hver kategori for å se hva folk virkelig foretrekker av apps i ulike kategorier. I tillegg, når jeg ser et anbefalt program som får omtalen "OK grensesnitt. Får ikke opp events og notifications så tydelig som "vanlig" Facebook." så frister det egentlig ikke å prøve det. Er det virkelig et anbefalt program, med den lunkne teksten?

Savner en kort og konsis liste over de VIRKELIG gode applikasjonene, ikke 150 apps som er alt mellom OK og superbra. Terningkast, ratings, sammenligninger med alternative programmer - mye jobb og vanskelig å gjennomføre, men uten det så blir det bare en wall-of-text som gjør at jeg like gjerne bare sjekker Market og ser hvor mange stjerner og hvor god omtale ting har der. Jeg er kanskje litt negativ nå :)

Lenke til kommentar

Hero kjører 1.5, som betyr en god del begrensninger i APIet til å kontrollere diverse ting, så det spørs om utvalget er så stort. Mange apps av den typen som har 1.6 som minstekrav. Og det samme kommer vel til å gjelde 2.1 etter hvert også, dessverre.

Lenke til kommentar

Har problemer med at Locale ikke funker som det skal her.

Har lagt inn at mellom klokka 7-15, så skal den gå i lydløs-modus.

Det gjør den altså ikke, men lurer på om noen vet hva som kan gjøre det.

Er en HTC Hero

Prøv timeriffic. Er så vidt jeg vet mye enklere enn Locale, men har også den funksjon du søker. Bruker dette på Desire og programmet fungerer veldig fint til nå. Virker ikke som om det tar opp noe særlig av systemet heller, selv om det nesten er nødt til å være påskrudd konstant.

Lenke til kommentar

Har problemer med at Locale ikke funker som det skal her.

Har lagt inn at mellom klokka 7-15, så skal den gå i lydløs-modus.

Det gjør den altså ikke, men lurer på om noen vet hva som kan gjøre det.

Er en HTC Hero

Prøv timeriffic. Er så vidt jeg vet mye enklere enn Locale, men har også den funksjon du søker. Bruker dette på Desire og programmet fungerer veldig fint til nå. Virker ikke som om det tar opp noe særlig av systemet heller, selv om det nesten er nødt til å være påskrudd konstant.

Takker for svar. Skal prøve det straks.

Lenke til kommentar

Finnes det en god spiller til lydbøker(mp3). En som husker hvor du stoppet osv, slik at man ikke må spole seg frem til dit man var sist.

Meridian starter der du var sist på filmer. Har ikke prøvd lydfiler men går ut fra at det er det samme der.

Lenke til kommentar

Anbefaler Googles "Goggles". Ta bilde av ting og tang, det du tar bilde av blir analysert, og Google hjelper til med å finne mer info. F.eks. kan du ta bilde av et kjent Munch-maleri, og Google vil finne ut hva det heter. Veldig morsomt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...