Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Jeg fant en utvei for å kjøpe betal-apps på android market i dag. Beklager hvis denne løsningen er postet her tidligere.

 

Jeg hadde et brukt at&t simkort liggende. Disse fåes kjøpt for en femmer på ebay. Jeg satte kortet i telefonen (HTC Desire), og da jeg åpnet market var betal-apps på plass. Market-appen godtok av en eller annen grunn ikke visa-opplysningene mine, så jeg opprettet en Google Checkout-konto.

 

Etter å ha valgt app, kom Checkout automatisk opp som betalingsmåte og appsen lastet ned. :thumbup:

Bruker samme opplegget selv, britisk O2 simkort. Inaktivt og ubrukelig, men jeg får opp betalapps. Litt begrenset siden telefonen enda ikke er godkjent av Google, men det kommer opp en del programmer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker samme opplegget selv, britisk O2 simkort. Inaktivt og ubrukelig, men jeg får opp betalapps. Litt begrenset siden telefonen enda ikke er godkjent av Google, men det kommer opp en del programmer :)

Fint, greit å få bekreftet at det fungerer for andre, og med flere typer kort også :)

Jeg vet ikke om det er noe å legge vekt på, men jeg merket meg at all info fra Market ang. betaling og angrefrist var oversatt til norsk. Det kan jo kanskje bety at en norsk betalversjon ikke er så altfor langt unna :whistle:

Det kan også bety at jeg er i overkant optimistisk...

Lenke til kommentar

Jeg tenkte bare at jeg skulle melde om at Format Factory funket fantastisk for min del. Kjørte mobil, HTc Dopod 800x480 og kvaliteten er helt rå, i tillegg til at lyden sitter som den skal.

 

Kjapt og greit, i tillegg til at programme komprimerer filene en del. (En 720P film jeg hadde på 4,5 GB ble komprimert ned til 1,3.)

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Brukar nå Handsent sms, og det virkar rett og slettt genialt framfor det som er standard!!

 

men lurte på ein ting, kva heiter den appen som kan lese av desse firkanta boksane med prikkar, slik at ein automatisk finn appen?

hva er så mye bedre med det programet enn standard meldinger-programet?

Det ser smoothere ut, flyter litt bedre, henger seg ikke opp om du skal slette en tråd på rundt 100+ meldinger, kan gi deg popup-vindu med melding og bilde av kontakten når du får innkommende sms. Men savner du ikke noe med den innebygde og trives med den så er det jo ikke noe poeng å bytte. Du bytter enten av nysgjerrighet eller nødvendighet. Mangler du begge kan du jo like gjerne bruke den originale. Det er gratis å prøve og du kan evt søke opp bilder på cyrket.com eller Google for å se om det er noe som muligens interesserer deg. Lykke til med utvikling av nysgjerrigheten ;)

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar

Bruker samme opplegget selv, britisk O2 simkort. Inaktivt og ubrukelig, men jeg får opp betalapps. Litt begrenset siden telefonen enda ikke er godkjent av Google, men det kommer opp en del programmer :)

Fint, greit å få bekreftet at det fungerer for andre, og med flere typer kort også :)

 

Jeg bruker et SIM kort fra T-Mobile USA i min Nexus One for å få tilgang, fungerer fint.

Lenke til kommentar

Brukar nå Handsent sms, og det virkar rett og slettt genialt framfor det som er standard!!

 

men lurte på ein ting, kva heiter den appen som kan lese av desse firkanta boksane med prikkar, slik at ein automatisk finn appen?

hva er så mye bedre med det programet enn standard meldinger-programet?

Det ser smoothere ut, flyter litt bedre, henger seg ikke opp om du skal slette en tråd på rundt 100+ meldinger, kan gi deg popup-vindu med melding og bilde av kontakten når du får innkommende sms. Men savner du ikke noe med den innebygde og trives med den så er det jo ikke noe poeng å bytte. Du bytter enten av nysgjerrighet eller nødvendighet. Mangler du begge kan du jo like gjerne bruke den originale. Det er gratis å prøve og du kan evt søke opp bilder på cyrket.com eller Google for å se om det er noe som muligens interesserer deg. Lykke til med utvikling av nysgjerrigheten ;)

 

Synes dette programmet virker tøft selv, men mener å ha lest at det har skapt problemer for en del folk her inne mtp. bugs og lignende.

 

Hvor vanskelig er det å ta backup forresten? :)

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer hverken med bugs eller lignende med Handsent SMS. Fungerer topp.

 

Har gått over til Stock Android på Heroen min, men savner HTC keyboardet. Noen som har en ide hvordan jeg kan legge det inn? Prøvde å extracte apk'en og installere den på telefonen etterpå, men jeg får den ikke opp.

Bruker VanillaEclair.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CJjYZ1fR

Har aldri hatt problemer hverken med bugs eller lignende med Handsent SMS. Fungerer topp.

 

Har gått over til Stock Android på Heroen min, men savner HTC keyboardet. Noen som har en ide hvordan jeg kan legge det inn? Prøvde å extracte apk'en og installere den på telefonen etterpå, men jeg får den ikke opp.

Bruker VanillaEclair.

 

Heter ikke programmet HandCent? Ser nesten alle skriver Handsent, men så vidt jeg kan se, finnes det ikke noe program som heter det.

Lenke til kommentar

Trenger en kalender hvor jeg kan legge inn gjentagelse på event hver 3. uke for å legge inn arbeidsturnusen min enklest mulig. Finner flere med ukentlig og annenhver, men ikke hver tredje?? :wallbash:

 

(har HTC Desire)

 

 

Har du gmail og/eller google calendar? Jeg har lagt inn en 6 ukers turnus i google calendar (gjentagelser hver 6. uke). Senere synkroniserer jo google calendar med telefonen, helt smertefritt. Hvis det skjer forandringer i arbeidsturnus kan jeg gjøre dette på telefonen (slette enkeltvakter eller hele serier). Dette synkroniseres selvsagt til google calendar. Genialt.

 

NB! Det mest geniale med dette er at det er veldig lett å dele google calender med hvem du vil. Enten samboer eller med kamerater, slik at de vet når du er tilgjengelig for bytur ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...