trygveaa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har ikke sortert musikksamlingen min etter ID3 tags, men etter mapper. Finens det en musikkspiller som lar med spilel musikk etter mappestruktur? Meridian kan dette Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 er det mulig å slå av oppstartlyd? (når jeg slår på telefonen) Jeg tror ikke det er mulig. Eneste alternativ er å dempe volumet på telefonen til mute før du skrur den av. Jeg har lest på diverse fora at det visstnok skal være mulig å redigere noen filer, men det krever visst root-tilgang. Finnes ett program som gjør dette. Setter tlf på mute når du slår den av, og justerer tilbake volumet når den kommer på igjen. På den måten slipper du lydene under oppstarten. søk etter silent boot eller noe slikt:p Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 noen som vet hvorfor "camera" video funksjon ikke har zoom på nexus one? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som har testet de forskjellige programmene til turer og løping som er tilgjengelig? Har selv kun testet MyTracks, men om noen har testet flere vil jeg gjerne vite hvordan dette er opp mot sportypal og runkeeper. Er der andre alternativer som er bra så kom gjerne med de også. For min del er det heller lite jogging, men mer turer i fjell som gjelder, så om der er et program mer egnet til dette hadde det vært helt supert. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Runstar skal vist være bra til slikt. Har lastet det ned, men ikke fått testet det enda. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har lastet ned CardioTrainer og Endomondo. Har ikke fått testet dem enda, da jeg er litt redd for å ta med telefonen ut på treningstur (ny mobil...). Har planer om å kjøpe armbånd til telefonen slik at jeg kan få brukt den til dette. Kommer fra Nokia SportsTracker, så spent på hvordan overgangen blir! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Etheral Dialpad Fantastisk tidsfordriv. Lag musikk ved å trykke og dra på skjermen. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Etheral Dialpad Fantastisk tidsfordriv. Lag musikk ved å trykke og dra på skjermen. scan strekkode ---> last ned Slike løsninger og programmer fungerte aldri på iPhone 3G pga det utrolig dårlige kameraet... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Finnes det pulsklokker som fungerer med slike programmer? Gjerne over bluetooth? Lenke til kommentar
mroek Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Finnes det pulsklokker som fungerer med slike programmer? Gjerne over bluetooth? Ja, det finnes pulsbelter med bluetooth. Ingen norsk forhandler, såvidt jeg kan se. Dette pulsbeltet selges også i en pakke sammen med passende programvare hos Run.GPS, men de sender ikke til Norge sist jeg sjekket. Det finnes også et open source prosjekt kalt zephyropen for å logge data fra dette pulsbeltet. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 hei! Jeg skulle gjerne sett utboks/sendte elementer/drafts for mine sms. (savner WM litt akkurat her) Noen som kan hjelpe meg med an app. Finner det hverken i den innebygde eller i Handcent.... Noen forslag? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Utboks/Sendte elementer går i ett med samtalelisten din. Tror ikke det er mulig å gjøre dette på en annen måte. Drafts ligger i det innbygde tilgjengelig ved å trykke på Menu og velge det. I Handcent blir kladder lagret på den personen du skulle skrive meldingen til. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg fant en utvei for å kjøpe betal-apps på android market i dag. Beklager hvis denne løsningen er postet her tidligere. Jeg hadde et brukt at&t simkort liggende. Disse fåes kjøpt for en femmer på ebay. Jeg satte kortet i telefonen (HTC Desire), og da jeg åpnet market var betal-apps på plass. Market-appen godtok av en eller annen grunn ikke visa-opplysningene mine, så jeg opprettet en Google Checkout-konto. Etter å ha valgt app, kom Checkout automatisk opp som betalingsmåte og appsen lastet ned. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Altså et inaktivt/utløpt SIM-kort uten noe aktivt abonnement? Antar at paid apps kun er aktive mens det kortet står i, og forsvinner igjen om du bytter tilbake til ditt norske SIM-kort? Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har brukt marketenabler, men aldri egentlig trent betal-apps. Det har ikke vært noe stress at de ikke vistes i market. Ladge en checkout-konto nå for å se om det var problemet Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 @carwin Det var jo genialt, hvis du har en tlf uten root! Det gjør jo akkurat det samme som market enabler simulerer, så skal ikke være noe problem å bruke app-ene med norsk simkort etterpå. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Brukar nå Handsent sms, og det virkar rett og slettt genialt framfor det som er standard!! men lurte på ein ting, kva heiter den appen som kan lese av desse firkanta boksane med prikkar, slik at ein automatisk finn appen? Lenke til kommentar
carwin Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Altså et inaktivt/utløpt SIM-kort uten noe aktivt abonnement? Antar at paid apps kun er aktive mens det kortet står i, og forsvinner igjen om du bytter tilbake til ditt norske SIM-kort? Kortet er et brukt/utløpt at&t kort. Ja, du må sette inn kortet for å laste ned/oppdatere betal-apps. Appsene kommer heller ikke opp under "nedlastede apps" i norsk "Android Market" på telefonen. Men de fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Brukar nå Handsent sms, og det virkar rett og slettt genialt framfor det som er standard!! men lurte på ein ting, kva heiter den appen som kan lese av desse firkanta boksane med prikkar, slik at ein automatisk finn appen? Barcode Scanner. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 @carwin Det var jo genialt, hvis du har en tlf uten root! Det gjør jo akkurat det samme som market enabler simulerer, så skal ikke være noe problem å bruke app-ene med norsk simkort etterpå. Telefonen er ikke rootet. Forøvrig, se svar til @svinepelz over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå