Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Hmmm finnes flere apps som gjør det samme (søk på Market), du kan jo prøve noen forskjellige.

Legge merke til at alle disse kludrer med navnet på APN-en, og endrer feks «Telenor internet» til «Telenor internet [disabled]». Derfor må du slå på mobildata før du bytter/avinstalerer.

Eller så har jeg (sukker på om det er spesielt for min tlf):

Settings -> Wireless Controls -> Mobile networks -> [x] Disable data connection

(Har alle dette?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd flere apn apps, kommer ikke på navn, men ja, samme greia egentlig. ^^

Jeg har ikke det valget på min Samsung galaxy spica.

Ellers vil jeg anbefale SlideIT keyboard lite.

Edit: gjør meg ikke så mye at apn ikke fungerer, er alltid der hvor wifi er tilgjengelig uansett. =)

Edit 2: Überadri:

jeg kan skru av mobile data ved hjelp av en widget som heter quick settings. Fungerer fint med på og av nå uten behov for restart. Takk for tipset!

Endret av Hazzie88
Lenke til kommentar

@Stableford

1) Du må bruke det innebygde Calendar fra Google. Finnes dessverre ingen "andre klienter" du kan bruke til å se på kalenderen i telefonen. Men mulig det finnes apps for uavhengige kalendere.

Det som finnes er widgets som viser kommende events. Disse kan bli veldig mye penere enn kalenderappen. Min favoritt er Pure Calendar, men du må roote telefonen får å få tilgang til betal-apps for å kjøpe den tror jeg (søk i denne tråden for mer info).

2) Finnes garantert noe form for password vault, søk i Market.

3) Google earth finnes til Android, men bare til versjon over 2.0 (Se om Settings -> About phone -> Firmware version er 2.0 eller 2.1)

Takk for svar - fra dere som har svart.

Jeg har Desire med Android 2.1. Og bruker Outlook på jobben. Ser ut til at den syncer greit med kalenderen i telefonen (Er det Google Calendar?) Ønsker imidlertid bedre oversikt over f.eks en uke slik at jeg f.eks. kan se flest mulig detaljer om avtalene (skjermen er jo så stooor!) og også ukenr. Ser ut til at jeg får det til med en Widget, f.eks. Calendar Pad. Pure Calendar kan jeg vel da ikke benyte da Desiren vel ennå ikke er "rooted" (?) Skal sjekke det nærmere.

Til Zappza: Du skriver "Du kan laste det ned i et vedlegg her på forumet." Hadde satt pris på om du kunne gi meg det inn med teskjeer :dontgetit: -er ny både på Android og på dette forumet. Takker og bukker!

Lenke til kommentar

I verste fall trenger man å slå av på flight mode for å få mobildata etter å ha brukt APN-droid. Å restarte skal virkelig ikke være nødvendig. Da er det en stor/større bug. I utgangspunktet skal telefonen forsøke å koble seg til mobildata på nytt så fort en valgt APN-stilling er endret. Send en bugrapport til HTC.

Lenke til kommentar

Music Junk

Beskrivelse: Lar deg søke etter og laste ned musikk og sanger "gratis" (er vel ulovlig om du ikke eier musikken fra før), har funnet alle låtene jeg har søkt etter hittil. det er god kvalitet på musikken.

Vurdering: supert program, anbefales på det sterkeste.

Pris: gratis

URL: http://www.droidapps.org/music-junk-find-any-song-you-want/

music-junk-3-android-app.jpg

btw, noen som vet om et program til å legge passord på mapper og programmer?

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Music Junk

Beskrivelse: Lar deg søke etter og laste ned musikk og sanger "gratis" (er vel ulovlig om du ikke eier musikken fra før), har funnet alle låtene jeg har søkt etter hittil. det er god kvalitet på musikken.

Og der forsvant hele poenget med wimp/spotify for min del.

Lenke til kommentar

Music Junk

Det er jo ikke det samme i det hele tatt. Her kan du laste ned musikken, ikke mer enn det vel? Kunne jo like gjerne brukt tpb eller en annen tracker da.

Lenke til kommentar

Er det mulig å laste ned android programmer på PC-en, og legge de over på telefonene?

Er det mulig å få tilgang til android market på PC-en?

Takker.

Anbefaler AppBrain. Man lager seg en konto, browser apps på datamaskinen og får synkronisert en liste som du har plukket ut til telefonen og kan deretter laste ned én og én.

Lenke til kommentar

Music Junk

Det er jo ikke det samme i det hele tatt. Her kan du laste ned musikken, ikke mer enn det vel? Kunne jo like gjerne brukt tpb eller en annen tracker da.

hva er fordelen med spotify/wimp over denne da? er vel minst like lett å laste ned og putte i playlist i telefonens musikkspiller som å gjøre det i spotify/wimp.

Lenke til kommentar

Det er vel neppe like enkelt å ha tilgang til egne spillelister (gjerne offline), og bla gjennom artister, album, sjangre, topplister eller liknede. Om du ikke ser fordeler med Eimp/Spotify over dette har du enten aldri brukt noen av dem, eller ikke forstått hvordan man kan bruke dem. Tror ikke det er mange som bruker spotify/wimp til å finne en og en sang de skal høre på, og gjenta søkeprosessen for hver eneste sang så fort den forrige er ferdig med å spille. Tror ikke folk hadde betalt for det, gitt.

Lenke til kommentar

Jeg så at en på jobben hadde et lignende program (det kan godt være det samme, men jeg husker ikke navnet på det han hadde) og der kunne man jo laste ned sangen. Det er jo en ganske stor forksjell fra Spot/Wimp. Det lovlige aspektet er det jo selvfølgelig vanskeligere å forsvare :p

Lenke til kommentar

Jeg så at en på jobben hadde et lignende program (det kan godt være det samme, men jeg husker ikke navnet på det han hadde) og der kunne man jo laste ned sangen. Det er jo en ganske stor forksjell fra Spot/Wimp. Det lovlige aspektet er det jo selvfølgelig vanskeligere å forsvare :p

Tipper programmet heter Imusic, men finner ikke det lengre på Market

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned et program hvor jeg fritt kan styre lysstyrken på skjermen. Innendørs er det ikke noe problem å se hva som står det om lysstyrken er 0% eller 25%. Hvis jeg kommer ut i sollyset med den styrken, derimot, kan man lett tro at telefonen har skrudd seg av, for man ser jo ingenting.

Den innebygde automatiske lysjustereren fungerer sikkert greiere til slik, men jeg mener jo bestemt at jeg ikke trenger å ha en så lyssterk skjerm som den foreslår innendørs.

Mitt spørsmål er derfor: Finnes det noe program hvor du kan ha automatisk lysjustering, men hvor du kan bestemme hvor sterkt lyset skal være ut fra lyssensoren? (Hvis mørkt = 0 %, hvis sollys = 100 %.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...