Zungam Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 finnes det et enkelt program som gjør at man kan streame musikk fra pc til mobilen igjennom hjemmenettverket? bruker forresten nexus one.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 finnes det et enkelt program som gjør at man kan streame musikk fra pc til mobilen igjennom hjemmenettverket? bruker forresten nexus one.. Prøv Gmote. Da kan du også bruke mobilen som mus og tastatur på pcen. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fy flate så elendig Navigon er på Android Det var jo også crap når det kom på iPhone, men A versionen har ikke Norsk tekst eller tale engang NDrive er konge til navigering. Har ikke prøvd noen andre program, men synes i hvertfall at det gjorde susen Er NDrive mulig å få kjøpt utenfor Market? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Aner ikke. Prøvde å kjøpe det etter at prøvetiden gikk ut, men det stopper bare hver gang jeg prøver. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Finnes det et notatprogram som kan synkes med notater i Outlook eller Google Docs? .. eller Astrid. Kan man synce Astrid mot google? Mot den "Huskeliste"? Finner bare i innstillingene der at den kan synces mot rememberthemilk.com eller noe. Evt noen andre programmer som funker på det? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Finnes det en bra wikipedia app til desire?eller er det best og bruke wikipedia på nett? Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 takk.da prøver jeg det Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Har android noe som slår ut denne fantastiske appen som iphone har? LINK: Noe som har prøvd denne sleep cycle appen? Endret 14. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, det er nevnt flere ganger i tråden. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gidder ikke å lese gjennom hele tråden. Kan du sende en link til en video eller noe, så jeg kan se denne appen. Vurdere å kjøpe desire vettu, så leter etter litt info osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Støtter det forslaget, mroek. Jeg har hatt Quick System Info installert en stund, og har ingenting å klage på. Veldig kjekt å ha. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gidder ikke å lese gjennom hele tråden. Kan du sende en link til en video eller noe, så jeg kan se denne appen. Vurdere å kjøpe desire vettu, så leter etter litt info osv. Jeg husker ikke navnet, og synes ikke det er min jobb å søke gjennom tråden eller google for deg, når du skulle gjort det før du postet i utgangspunktet. [/surmaget] Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Kan man synce Astrid mot google? Mot den "Huskeliste"? Finner bare i innstillingene der at den kan synces mot rememberthemilk.com eller noe. Evt noen andre programmer som funker på det? Astrid kan bare synce mot RTM (noe den forøvrig gjør utrolig treigt, så jeg ga opp). Disse kan synce med Google Tasks (de du kan få i Google Calendar): SSI gTasks ToDo gTasx Har ikke prøvd dem, men mulig jeg gjør det nå. Synes bare Astrid sin «Goal Deadline», som ikke er den samme som «[final] Deadline», er så smart. Edit: Leste litt mer om det nå. Grunnen til at Astrid ikke syncer med google Tasks er at Google ikke har laget noe API for det. Ganske irriterende. Men SSI gTasks ToDo skal angivelig klare biffen for det. Skjønner ikke at Google ikke har utvikla Tasks lenger. De har faktisk ikke noe komplett system for todo og kalender på Android. Kalender-widgeten er elendig, Tasks synces ikke i det hele tatt. Håper dette bedrer seg etterhvert. Endret 14. april 2010 av Überadri Lenke til kommentar
gretema Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hva med å bruke http://m.nrk.no/m/mobiltv/ ? Denne fungerer i alle fall for meg. De fleste store sider har mobilportal, i alle fall. jeg får beskjed om at min telefon ikke støtter dette Mobil-TVs videoformatet.. har HTC Hero.. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Får samme beskjed på min X10. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Finnes det en bra wikipedia app til desire?eller er det best og bruke wikipedia på nett? WaPedia virker best for norsk wikipedia, men for engelsk foretrekker jeg Quickpedia. Har begge nå, så kan jeg velge hvilket språk jeg vil ha på Lenke til kommentar
belenix Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er NDrive mulig å få kjøpt utenfor Market? NDrive er kun mulig å laste ned som en 7 dager prøveversjon i Market. Kart kjøper du i programmet. Ser at noen har problemer med betalingen, stopper opp, blir ikke fullført. Gikk greit for meg, kjøpte hele Europa for NOK 244,91. Røverkjøp Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Finnes det noe støtte for topografiske kart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå