Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for forslagene!

Har lastet ned GDocs og Astrid.

Førstnevnte ga adgang til Google Docs, og sistnevnte var mer en planlegger, begge tydeligvis meget brukbare på sine områder.

Men lurer på hvordan jeg kun får lastet ned/vist kun de dokumentene jeg selv ønsker fra Google Docs. Jeg får opp alle de jeg har lagret der.

Lenke til kommentar

Pocket Empires Online

Et online spill der man bygger by, samler resurser og kriger

Vurdering: Spillet har god dybde. Jeg synes det mest lovende spillet på markedet. Enda i tildlig versjon, men potensialet er veldig stort. Oppdateres hver mandag med nye godsaker.

Pris: Gratis (det har en reklame banner nederst i hovedmenyen. Jeg tipper det kommer muligheter for å kjøpe tokens etterhvert. Fair enough).

URL: http://www.cyrket.com/p/android/com.miracle.android.pe/

edit: Bruk gjerne min referansekode 3qoj når du lager konto inn så får vi begge 100 ekstra gems som kan brukes til å kjøpe noen små bonuser.

post-13018-1271024156,8358_thumb.png

post-13018-1271024168,8676_thumb.png

post-13018-1271024184,4565_thumb.png

post-13018-1271024188,6849_thumb.png

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Pocket Empires Online

Et online spill der man bygger by, samler resurser og kriger

Vurdering: Spillet har god dybde. Jeg synes det mest lovende spillet på markedet. Enda i tildlig versjon, men potensialet er veldig stort. Oppdateres hver mandag med nye godsaker.

Pris: Gratis (det har en reklame banner nederst i hovedmenyen. Jeg tipper det kommer muligheter for å kjøpe tokens etterhvert. Fair enough).

URL: http://www.cyrket.com/p/android/com.miracle.android.pe/

edit: Bruk gjerne min referansekode 3qoj når du lager konto inn så får vi begge 100 ekstra gems som kan brukes til å kjøpe noen små bonuser.

Bruker det mye datatrafikk?

Lenke til kommentar

Bruker det mye datatrafikk?

Har ikke den fjerneste anelse... men kan ta kjøre en test på det.

edit: Det brukte ca 7 kb på å logge på å laste inn. Ellers ser det ut som om den såvidt sender en kb her og der når du gjør ting. Svært lite med andre ord.

Hvertfall ikke med tanke på at mitt månedsforbruk i mars lå på 3 289 944 KB...

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd både mytracks og cardio trainer? Hadde vært fint om noen kunne testet begge og si hvilken som er best.

Det enkleste er jo at du prøver begge da, så finner du ut hva som passer best. Sett i gang begge to på samme tur og sammenlign når du kommer hjem.

C.T. laster jo resultatene opp til en brukerkonto på nettet så du hele tiden har oversikt der (men det kan jo tenkes at Mytracks også gjør, kjenner ikke det programmet).

Lenke til kommentar

Jeg testet Google My Tracks på en sykkeltur i dag. Enkelt og greit, "start recording", etterpå "share" eller noe. Da fikk jeg opp ruten jeg syklet i Google Maps, og statistikk om hastighet etc i Google Docs. Genialt hvis man tar seg en sykkel/ski/gåtur og vil se hvor man har vært etterpå :)

Lenke til kommentar

Fy flate så elendig Navigon er på Android

Det var jo også crap når det kom på iPhone, men A versionen har ikke Norsk tekst eller tale engang

Syns CoPilot fungerer bra på Android generelt, men hardwaren på Hero er litt i svakeste laget. Denne har norsk tale og tekst også.

Har i alle fall guidet meg dit jeg skulle de gangene jeg har trengt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...