Krankemot Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ordnet seg nå. vet ikke hvorfor... Noen som vet om en app som kan tracke hvor man har gått, hvor langt, hvor lenge, gjenomsnittshastighet o.l? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Finnes det et program i Android Market som kan synkronisere musikken med iTunes? Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ordnet seg nå. vet ikke hvorfor... Noen som vet om en app som kan tracke hvor man har gått, hvor langt, hvor lenge, gjenomsnittshastighet o.l? My Tracks kan alt det der. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Finnes det et program i Android Market som kan synkronisere musikken med iTunes? Ja, f.eks. TuneSync, iSyncr eller DroidSynk. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Finnes det et program i Android Market som kan synkronisere musikken med iTunes? Doubletwist. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Websharing Dele minnekortet på mobilen via Wifi, tilgang gjennom nettleser på datamaskin Pris: 2.99$ http://www.gadgetsdna.com/download-websharing-for-android-phone/1138/ Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Eventuelt kan man bruke FTPServer, som er gratis. «Simple & free FTP Server to transfer files to/from your android with a FTP client.» Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg bruker swift som ftp-server. Veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 fytti rakkern, mobilne blir jo trippelt så bra når man kan installere apps. Hvilken applikasjon er deres favoritt? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Anbefaler Robo Defense Free(hadde vært bedre med betalversjonen som man kan spille flere brett i) og Jewels, 2 spill som har reddet mye dautid for meg Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ordnet seg nå. vet ikke hvorfor... Noen som vet om en app som kan tracke hvor man har gått, hvor langt, hvor lenge, gjenomsnittshastighet o.l? Jeg bruker Cardio Trainer for dette, http://www.androlib.com/android.application.com-wsl-cardiotrainer-ijA.aspx Funker veldig bra. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Har nå brukt 3 dager på å lese gjennom alle 46 sidene av denne tråden og finner masse bra apps. Venter på å få Desire i posten og denne tråden har gjort ventetiden kortere! Føler jeg er litt bedre forberedt nå med en laaang liste med apps å teste. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Noen som har prøvd både mytracks og cardio trainer? Hadde vært fint om noen kunne testet begge og si hvilken som er best. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Noen som har prøvd både mytracks og cardio trainer? Hadde vært fint om noen kunne testet begge og si hvilken som er best. Jeg har testet begge, og må si at jeg foretrekker MyTracks. Men det kommer litt an på bruksområdet. Jeg bruker MyTracks hovedsaklig til å tracke hvor langt jeg har sprunget, samt for å få litt statistikk på løpingen, gjennomsnittsfart etc. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kan man brukes MyTracks uten nett-tilgang? At den kun logger via GPS og når man kommer hjem så kan man slå på wifi å få det på et kart feks? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kan man brukes MyTracks uten nett-tilgang? At den kun logger via GPS og når man kommer hjem så kan man slå på wifi å få det på et kart feks? Ja, dette går helt fint Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Venter på min nye HTC Desire... Noe jeg har savnet med alle "vanlige" (ikke-smart-) mobiltelefoner er muligheten for kjapt og enkelt gjøre notater. Noen som vet om Android/Sense kommer med god programvare for dette, eller om det er noe som anbefales å lastes ned? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Venter på min nye HTC Desire... Noe jeg har savnet med alle "vanlige" (ikke-smart-) mobiltelefoner er muligheten for kjapt og enkelt gjøre notater. Noen som vet om Android/Sense kommer med god programvare for dette, eller om det er noe som anbefales å lastes ned? AK Notepad fungerer ganske greit til dette formålet Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Venter på min nye HTC Desire... Noe jeg har savnet med alle "vanlige" (ikke-smart-) mobiltelefoner er muligheten for kjapt og enkelt gjøre notater. Noen som vet om Android/Sense kommer med god programvare for dette, eller om det er noe som anbefales å lastes ned? AK Notepad fungerer ganske greit til dette formålet Eller så har du en app som heter 3banana, som etter min mening er perfekt til dette formålet Også en widget som gjør at du meget kjapt kan skrive inn notater. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Finnes det et notatprogram som kan synkes med notater i Outlook eller Google Docs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå