hanspeei Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg har utviklet en enkel liten applikasjon som heter Get PVR. Applikasjonen gjør at du kan fjernstyre opptak på Get-boksen din rett fra en Android-applikasjon. Applikasjonen er en wrapper for mobilsiden til Get med samme formål (m.get.no), men jeg synes det er enklere å ha den som en shortcut på “skrivebordet” eller i menyen. Fungerer kun om du har HD-PVR-boksen til Get. Søk opp på Android Market for å laste ned Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ny liste med programmer. Tar nå backup av programma til telefonen slik at man slepper å laste ned på nytt + at man kan bare klikke klikke på dei programma man vil ha på pc'n så velge installer. Programmet finnes her: http://forum.xda-dev...ad.php?t=622390 Trur ikkje du trenger å roote telefonen lengre. Rom'n eg tester ut i kveld på helten min er: http://forum.xda-dev...879#post6042879 Apps count: 23 Apps source: W:\helten\Backupatlf\ Starting operation... [1/23] Installing app: AndChat v1.2.8.1.apk Installation complete [2/23] Installing app: ASTRO v2.3.0.apk Installation complete [3/23] Installing app: Barcode Scanner v3.22.apk Installation complete [4/23] Installing app: Engadget v1.0.1.apk Installation complete [5/23] Installing app: Goggles v1.0.1.apk Installation complete [6/23] Installing app: Google Voice v0.3.2.apk Installation complete [7/23] Installing app: GPS2GoogleEarth v1.1.1.apk Installation complete [8/23] Installing app: Gule Sider v1.3.apk Installation complete [9/23] Installing app: MSN Talk v1.70.apk Installation complete [10/23] Installing app: NetCounter v0.13.1.apk Installation complete [11/23] Installing app: Network Browser v1.2.apk Installation complete [13/23] Installing app: NorwegianDictionary v1.0.apk Installation complete [14/23] Installing app: OverclockWidget v3.1.apk Installation complete [16/23] Installing app: Scandinavian keyboard v1.4.2.apk Installation complete [17/23] Installing app: Shazam v1.3.apk Installation complete [18/23] Installing app: Spare Parts vAd Supported.apk Installation complete [19/23] Installing app: Spotify v0.3.27.apk Installation complete [20/23] Installing app: TTS Service Extended v2.0.apk Installation complete [21/23] Installing app: Weather forecast v11.8.apk Installation complete [22/23] Installing app: Wireless Tether for Root Users v1.70-pre1 (Back-in-black).apk Installation complete [23/23] Installing app: WordPress v1.0.2.apk Installation complete *** Operation complete! *** Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gi tilbakemelding på hvor solid 5.02 er da, Cornel. De forrige versjonene av VillainROM har gitt en dårlig bismak. Mista mange telefonsamtaler pga. den. Hvordan er batteriproblemet nå? Er det løst? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Bidrag fra Pedro80 lagt inn i førstepost Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gi tilbakemelding på hvor solid 5.02 er da, Cornel. De forrige versjonene av VillainROM har gitt en dårlig bismak. Mista mange telefonsamtaler pga. den. Hvordan er batteriproblemet nå? Er det løst? ugh... eter batteri... reboota a seg sjølv... neij fysh!... kva bruker du for tida? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Finnes det noen gode rdp og citrix klienter for Android Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gi tilbakemelding på hvor solid 5.02 er da, Cornel. De forrige versjonene av VillainROM har gitt en dårlig bismak. Mista mange telefonsamtaler pga. den. Hvordan er batteriproblemet nå? Er det løst? ugh... eter batteri... reboota a seg sjølv... neij fysh!... kva bruker du for tida? Dårlig altså? Bruker Modaco 3.2 jeg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det et program der ute som kan vise meg hvor nærmeste person i kontaktlista bor? Jeg har adresse på omtrent alle kontaktene mine, så det burde gå med google maps API-et. Lenke til kommentar
lian86 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Med kalender fra gmail, så mener du vel kalenderen som er på mobilen som syncer med google calendar? Jeg bruker CalWidget som finnes i alle mulige størrelser, blant annet 4x4 som dekker hele siden. Den viser så mange av de neste hendelsene som det er plass til, og du kan også konfigurere litt hvordan de vises. Her er bilde av hvordan det ser ut på min. Hva slags telefon har du og vet du eller noen andre hvordan man kan ta screenshots av HTC HERO? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg har HTC Dream som kjører CyanogenMod. Du kan ta screenshot ved å laste ned SDK'en til Android, og bruke programmet ddms som ligger i tools-mappa. Du må da koble mobilen til pcen. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som har tips til en widgets som gir aksjequotes? Finance fra Google støtter ikke norske aksjer, fikk heller ikke StockPrice til å fungere. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bare lurte på en ting med gMote.. Må pcen være tilkoblet via wifi eller funker det med kablet nettverk også? Og går det an å koble til flere pcer som blant annet phonemypc? Har sett litt på videoer, men har ikke min egen android-telefon enda så kan ikke prøve det ut selv. Venter på Desire Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bare lurte på en ting med gMote.. Må pcen være tilkoblet via wifi eller funker det med kablet nettverk også? Og går det an å koble til flere pcer som blant annet phonemypc? Har sett litt på videoer, men har ikke min egen android-telefon enda så kan ikke prøve det ut selv. Venter på Desire Så lenge telefonen og PC-en er tilkoblet samme router går det greit. Du kan skifte hvilken PC (eller Mac) du skal styre. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvorfor er google maps så unøyaktig? Trodde gpsen kunne bedre enn 600 meters nøyaktighet? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor er google maps så unøyaktig? Trodde gpsen kunne bedre enn 600 meters nøyaktighet? Da bruker den ikke gps men gsm-basestasjoner. Da får du sånn ca. plassering.....Det er vel det som heter a-gps.... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvordan får jeg den til å bruke a-gps da? Evt andre gps-applikasjoner som er å anbefale? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvordan får jeg den til å bruke a-gps da? Evt andre gps-applikasjoner som er å anbefale? Tøv og vas. A-GPS er assistert GPS. Med andre ord at telefonen bruker posisjonen den har antatt ved hjelp av basestasjonene til å gjøre den nøyaktige posisjoneringen med GPS raskere. Har du aktivert GPS på telefonen? Om du har det og får kontakt med satelittene spiller det ingen rolle om du bruker Google Maps eller andre GPS programmer, da alle bruker samme posisjoneringstjeneste. Om du ikke har aktivert det, gå inn på Settings -> Location and Security -> Enable GPS. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 GPS er på og får inn 5-6 satelitter og skal gi meg en presisjon på 50 fot i følge GPStest applikasjonen. Google maps bommer helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå