belenix Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Å SE er en ting, virkeligheten kan være noe annet. Du kan jo da gi de som har problemer en link til nedlasting via PC. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Navigon.com/fresh Virkeligheten? Ja, man må bruke et program, men det er (dessverre) ganske standard for sånne enheter. Uansett, så lenge man har WIN eller OSX er det ikke noe problem. Det fungerer dessverre ikke i Wine, så linuxbrukere bør sutre til Navigon, uten at det (sannsynligvis) hjelper noe særlig. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fant ut hvordan det SKAL gjøres via pc, men det funker likevel ikke. Må laste ned et program som heter navigon fresh. Via det skal man kunne legge inn kartene til telefonen, men den finner ikke telefonen min selv om den er koblet til via usb. Har trykt på monter, så det er ikke det som er problemet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Da oppfordrer jeg deg til å sende dem en mail snarest. Det burde de jo virkelig få vite om, når de selv ber folk om å bruke programmet. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det hjalp med en oppdatering av Market-Enabler, takk for svar folkens Lenke til kommentar
Torro Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Fikk min Legend i går og fant fort ut at: - CoPilot fungerer greit. La inn Scandinavia, men flere kart kan legges inn ved behov. - Norsk tastatur og ordbok er et must. - MortPlayer Audiobook, har bookmarks og gjør jobben. Støtter dessverre ikke m4b. - SportyPal, suverent når en har multitasking og bruker telefonen ved trening. - XBMC remote, fungerer delvis med Plex, men ser elegant nok ut til å konvertere til XBMC. Det kommer opp melding på TV'n når jeg får SMS eller noen ringer, fungerer med Plex også. Genialt. - Transdroid for fjernstyring av torrent klienter. Sliter med å få kantakt via WAN til Transmission, - Picasa uploader (snodig at ikke Google har lagt ved noe slikt) - TV Guide (her er det rom for forbedringer i forhold til brukergrensesnitt) - Task manager (som widget). Syns Advanced task manager ble for knotete. - mVideoPlayer, Støtte for SRT undertekst. - WiFi Scanner, savner WiFiFoFum.. - Gmote, nevnt før. - Gulesider, nevnt før. - Shazam, nevnt før. - Ringdroid, nevnt før. Ringetonene som følger med Legend suger. - SMS popup, nevnt før. Ikke mye å skryte av programmet som følger med. - GPS Status, sikkert nevnt tidligere. - Telemarketer, sikkert nevnt det også. Savner en suveren media spiller. Meridian er vel det nærmeste jeg kommer, eventuelt TuneWiki. Savner en integrert løsning, og ikke minst støtte før lossless audio, Flac, Apple Lossless etc. Endret 22. mars 2010 av Torro Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 FLAC-støtte finnes i en del custom ROMs. Men det er veldig merkelig at google ikke har lagt det med som standard. Så vidt jeg vet er ikke FLAC befengt med noen problematiske patenter. Klart, lydkvliteten i de fleste telefoner forsvarer vel ikke FLAC, men noen kan vel gjøre det, og det hdde jo uansett vært greit å slippe å konvertere for de som har FLAC-filer. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Til alle dere som har lett etter en god IM app, så har Nimbuzz endelig kommet ut med oppdatering som fikser alle de store problemene den hadde tidligere. Nimbuzz features: -Full skype support, med ukomprimert lyd (fring komprimerer for å kunne brukes på edge) -Vakker og GOD UI -Kan sende bilder, audio klipp og video -Man kan sette custom ringe\meldings lyd samt volum (en av frings store svakheter) -Klikkbare linker -Rask pålogging -Fungerer med MSN, Facebook, Skype, gmail chat, yahoo chat, etc Skal oppdatere mer om jeg opplever problemer, men så langt ser den svært bra ut, noe som til dags dato ikke har eksistert til Android (utrolig nok). Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvordan legger man inn programmer fra Androlib? Fant noen program som ligger der men ikke på market, som jeg gjerne vil ha. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Du tenker på noe paid apps? Androlib er vel bare oversikt over det som finnes på Android Market. Og vi har utrolig nok enda ikke tilgang til paid apps. :< Da må du ha root og bruke market enabler. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Til alle dere som har lett etter en god IM app, så har Nimbuzz endelig kommet ut med oppdatering som fikser alle de store problemene den hadde tidligere. Nimbuzz features: -Full skype support, med ukomprimert lyd (fring komprimerer for å kunne brukes på edge) -Vakker og GOD UI -Kan sende bilder, audio klipp og video -Man kan sette custom ringe\meldings lyd samt volum (en av frings store svakheter) -Klikkbare linker -Rask pålogging -Fungerer med MSN, Facebook, Skype, gmail chat, yahoo chat, etc Skal oppdatere mer om jeg opplever problemer, men så langt ser den svært bra ut, noe som til dags dato ikke har eksistert til Android (utrolig nok). Har du peiling på om Nimbuzz støtter gruppesamtaler på skype? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Du tenker på noe paid apps? Androlib er vel bare oversikt over det som finnes på Android Market. Og vi har utrolig nok enda ikke tilgang til paid apps. :< Da må du ha root og bruke market enabler. Nei tenkte på den her . Den er ikke paid, men finnes heller ikke på market Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Wiggle er er lokasjonsbasert program som endret profilen/innstillingene på tlf avhengig av hvilke wifi antenner som var i nærheten. Har prøvd å sende mail til utvikler, og strekkoden på androlib gir meg ingenting. Dette var en slags "lettvekter" locale. Må ha det igjen! Noen som vet hvordan jeg kan få tak i det? Erlendo89: Har du scannet strekkoden i margen på androlib? Med f.eks ixmat scanner fra market. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Erlendo89: Har du scannet strekkoden i margen på androlib? Med f.eks ixmat scanner fra market. Har prøvd det. Prøvde igjen nå for å være sikker og det funker fremdeles ikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Da oppfyller ikke telefonene dine kravene som er lagt inn i applikasjonen. Da vises den nemlig ikke i Market. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det må være derfor jeg ikke får opp wiggle i market heller? En venn av meg med nexus one (android 2.1) finner den i market. Nå gleder jeg meg sykt til oppdatering.. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg bruker Dropbox til PC daglig og jeg synes det er et flott verktøy! Det finnes allerede en versjon til iPhone, men jeg hører rykter om at det skal komme en "offensiell" versjon av Dropbox til Android (utviklet av folkene bak dropbox.com) I market finner man allerede en Dropbox-app, men denne er uoffisiell. Frem til en offensiell versjon av Dropbox blir lansert bruker jeg nettadressen www.dropbox.com/m. Her får du et brukergrensesnitt som fungerer godt til HTC Hero iallefall. Bør testes om du har en Dropbox-konto Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dropbox kommer snart til android ja http://blog.dropbox.com/?p=439 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg leter etter en app som kan plassere brytere for mob. nettverk og WiFi i status bar. Er det mulig å oppdrive? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå